Woooooooooooooooow meiden, super gefeliciteerd allemaal! Echt veel nieuwe mama's dit weekend.... Ik ga nu lekker de film Alles is Liefde kijken. Fijne avond. Kus
nee tegen jou pixie hier ook van alles al aanwezig zo grappig om te merken wat je lichaam allemaal doet nu Dootje veel plezier met film kijken
Houden jullie een plekje voor me vrij, want ik ben toch echt van plan om naar jullie toe te komen. Slaap lekker!
ja gaat idd hard. sinada ik merk dat ik anders moe ben dan normaal.. veel eerder..zelfs al rond 15.00 begin ik al te gapen. mijn (.) doe immense pijn af en toe... ik had steken tot gisteren en nu niet meer...was aan de ene kant para over de steken maar nu vraag ik me af weer waarom ze weg zijn..
ja moe ben ik ook soms wel misselijk en maagzuur en (.) doen echt zeer soms de ene dag heb je meer last dan de andere dat is heel normaal maak je niet te veel zorgen al is dat heel moeilijk ik ga tukken mama is moe slaap lekker allemaal
JOEHOE! ik mag jullie komen vergezellen! ik ben uitgerekend op 3 juni 2009! Gefeliciteerd allemaal! Grtz Brenda
gefeliciteerd brenda. spannend allemaal he.. ? wil je op de juni mamas lijst? kijk even onder mijn banner.. heb dan wat informatie nodig
pff .. ik vind het raar maar ik ga morgen al onderzoeken naar kinderdagverblijven omdat ik hoor dat er ERG lange wachtlijsten zijn.. en ondanks dat je dan niet weet wat je situatie zal zijn ...hnadig om dan NU al in te schrijven..
Zo ik ben nu al wakker. Ik ga zo weer een paar uurtjes terug in bed. Maar ik kan echt niet meer slapen in ben klaarwakker en misselijk/hongergevoel. Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd. De lijst wordt al steeds voller gezellig. xxx Joyce
Ik zie dat er hier en daar al weer wat vage testen zijn pizie en marloes reserveer maar vast ruimte voor een stuk of 3 als ik dat zo lees. xxx Joyce
oei... heb een heel vaag tweede streepje met de matcare ultra , maar nu durf ik niet blij te zijn omdat ik hoor dat die vaak slechte resultaten geven. En t streepje is nog wel heeeeel vaag.... En natuurlijk is het nog heel vroeg en kan er vanalles misgaan... En ja, ik weet dat ik belachelijk vroeg ben met testen, maar dat zit zo: ik ben heel ongeduldig. Dus ik had met m'n vriend afgesproken dat ik gewoon elke dag van de week mag testen, alleen dat we er nog niks mee doen (positief of negatief) vóór zaterdag. Dus als ie negatief is betekent dat niks, en als ie positief is gaan we ook nog niet al te blij zijn ivm vorige miskramen. t Was echt puur een zoethoudertje voor mij... Ik schaam me bijna om dit allemaal op te schrijven, haha! Maar goed, ben benieuwd naar de goedkope kruidvat test van morgen. Die was vorige zwangerschap ook redelijk vroeg positief volgens mij...
Hallo! Iedereen gefeliciteerd die ook in juni mama worden! Als alles goed gaat word ik ook mama in juni! Volgens de calculator ben ik uitgerekend op 1 juni! Voor allen die nog even moeten afwachten, heel veel succes! Liefs Alien