Laura, kben benieuwd wat de gyn zegt hopelijk gaan ze eens actie ondernemen..... Net even proberen te rusten maar lukt niet veels te warm, hoe druk de kleine vannacht was des te rustig is ie nu dat vind ik maar niks...
hier heb ik bij mijn zoontje toendertijd borstvoeding geprobeerd, ook ik had te weinig voeding en het deed ook nog eens ontzettend pijn met het aanleggen. heb het toen ongeveer 10 dagen geprobeerd (daarna werd hij opgenomen in het ziekenhuis hij huilde 24 uur per dag) maar Milan kreeg te weinig binnen, en was erg moeilijk met het aanleggen. Hoe ik mij toen die eerste 10 dagen na de bevalling heb gevoeld nooit weer, Milan kreeg te weinig voeding en was ook nog een baby die heel moeilijk prikkels kon verwerken. Daarom bij Lindsey er direct voor gekozen om flesvoeding te gaan doen. Dus dames kan mij erg goed voorstellen hoe jullie je moeten voelen.
kvind het maar eng als het nog even zo blijft ga ik maar bellen want ben gewend de laatste week dat kleintje echt elk uur volop beweegt
@sanne: Misschien inderdaad wel stilte voor de storm. Keana was 2 dagen voor de bevalling ook zo rustig. Ik ga me achter de pc vandaan slepen en naar bed. Ik kreeg vanochtend al op mijn donder dat ik veels te veel doe na de keizersnede en echt meer moet rusten. Dus ik luister maar naar de arts en ga met frisse tegzin even slapen.
sanne, ik vind heto ok moeilijk hoor moet ik zeggen.... ben net in bad gaan liggen en daar ging het wel bewegen, maar daarna weer niets..... Vind het zo moeilijk om vast te stellen wanneer ik moet bellen.
@Sanne is die kleine al lang zo rustig? Bij Jason was het ook zo 3 dgn voor mn bevalling was toen s avonds bij de vk en die stuurde me door voor ctg die nacht moest ik blijven omdat ze dachten dat de bevalling begonnen was maar toen toch die vrijdag pas bevallen.
@Sanne dat is wel heel lang miss toch zometeen maar even bellen? En idd wat Jolan zegt is miss ook te proberen of op je zij gaan liggen dat moest ik ook met ctg elke keer en dan begon hij te bewegen @Jolan jij ook bellen hoor als je de kleine heel lang niet voelt
klig nu op bank met laptop en ook net toen ik wou rusten maar niks. kheb wel wat gevoeld maar dat was zo matig terwijl normaal eens per uur mn hele buik word verbouwd haha
sanne, mijn vk zegt: als je ongerust bent, gewoon bellen! ik vind die drempel ook hoog.... weet ook niet wanneer ik ongerust moet zijn..... aaliyah, ik heb de kleine wel gevoeld vandaag, maar gewoon stuk minder heftig....
Phoe ben helemaal kapot van het lopen naar de stad en daar slenteren. Mn huis is messy en mn schoonmoeder komt natuurlijk vanavond,maar heb totaal geen zin om op te ruimen staat ook nog afwas...
@Jolan je moet gewoon bellen wanneer jij echt denkt dat er iets niet klopt. Laatste paar dagen van mn zwschap heb ik me ook helemaal gek gebelt en helemaal dag van mn bevalling (toen wist ik dat natuurlijk nog niet) drempel is idd hoog maar wat al eerder gezegd is en heel cliche natuurlijk ze zijn er niet voor niks!
ik bel ook ook niet zo snel. ben altijd bang om lastig te zijn hoewel ik ook weet dat hun dat niet vinden maar toch. maar spreek met mezelf af dat als het om 4 uur nog zo is ik ga bellen