Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    idd dan doe je toch lekker niks is het ook veels te warm voor

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sanne ja gewoon doen hoor ik voelde het ook elke keer als lastig zijn maar toen ik eenmaal over die drempel was durfde ik het ook sneller. En uiteindelijk bij mij toch niet voor niks geweest...

Ik had dat ook heel erg met mn nierstuwing, als ik toen niks aan had gegeven was de schade miss nog groter!

3. demi26

demi26 Niet meer actief

Lieve meiden,

Heb het even niet bij kunnen houden de laatste 2 dagen... nog nieuwe beebs gisteren of vandaag?

Kom vanavond weer even netjes bijlezen,,,

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Je niet schuldig voelen om eens niks te doen in huis kvind dat iedereen dat moet begrijpen als je net een kleintje hebt dat gaat nu voor schoonmaken komt wel

5. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Jolan en Sanne, bellen wanneer je je erge zorgen maakt. Stress zo op het einde is niet goed voor jezelf en die kleine.
    Even een richtlijn: je moet hem/haar zeker 5 a 10 bewegingen per dag voelen maken. Het hoeft geen schoppen te zijn. Mag ook gewoon een lichte beweging zijn.

Maar nogmaals, wanneer je je er niet mee vertrouwd, gewoon bellen.

@Ontlasting bij kleintjes: Marciano heeft er ook heel veel problemen mee gehad. Op een gegeven moment moest ik zelfs met hem naar het zh voor een buik-overzichts-foto. Hij was toen 2 maanden en had vooral veel lucht in zijn darmpjes. Wel werd mij op het zh verteld dat de meeste ontlasting-problemen rond de 2 maanden het ergst zijn. Op advies van het zh in overleg met de ha moest ik toen lactulose geven. En dat werkte super! Heb het hem maar een keer of 5 hoeven geven en voila: nooit meer problemen met hem gehad! Zijn darmpjes hadden kennelijk net even dat duwtje nodig. Sinds die tijd (dus nog altijd nu) kan ie poepen en scheten laten als geen ander...:D

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sanne nee heb je ook wel gelijk in eigenlijk hiihi ik ga alleen wel de afwas straks doen want dat vind ik zelf vervelend als mn aanrecht zo vol staat.

@Demi hahah mijn geheugen laat me nu ook even in de steek over beebjes

Juni 2009 mama's - baby`s

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marlieke, ik voel de kleine nog wel 5/ 10 keer, maar een stuk lichter zeg maar.... Meer als ik mn hand op mn buik leg dat ik dan iets zacht heel en weer voel gaan. Normaal voelde ik dat ook zonder mn handop mn buik.
    Maar ik kijk het nog even aan..... net als sanne ;)

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    ik krijg ook amper reactie als ik op buik duw . Kga me even lekker douchen mischien helpt dat. tot dadelijk

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sanne douchse!

Jason wordt net wakker dus ga hem even flesje geven had hem even opgemeten en hij is nu 53cm dus sinds de geboorte 5cm gegroeid!

10. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Jolan en Sanne, wanneer ik het zo lees doen jullie ukkies het nog wel goed hoor.
    Maar ik blijf erbij dat je aan de bel moet trekken wanneer je het niet vertrouwd...

Aaliyah, wat goed dat Jason al 5 cm is gegroeid!

11. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Sarah: heeft ie wel iets gekregen voor zijn oogje?

Joanita: lekker even bijtanken meid!

Stephanie: fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje!

Nathalie: Fijn even bij kunnen slapen dus vannacht, heerlijk hoor!

Mandy: fijn dat het so goed gaat met je!

Ilse: wat balen meid dat het niet zo lekker liep met de borstvoeding... maar je hebt het geprobeerd en net zoals je al zegt het moet voor beide kanten leuk blijven en pijn hoort daar niet bij...
    Kan me heel goed voorstellen dat je dan inderdaad alleen nog maar met voeden bezig bent, je hebt het lang volgehouden meid!
    Ik kwam ook met tepelkloven uit het ziekenhuis en mocht de eerste dagen ook alleen nog maar kolven en gaf Nienke dit dan dmv fingerfeeding, dit is inderdaad heel intensief, vooral als ze steeds meer gaan drinken! Wij zijn toen de bv met de fles gaan geven. Nu geef ik alleen nog de borst met een tepelhoedje en heeft ze verder geen bijvoeding meer nodig. Ik weet dan ook dat ik echt geluk heb gehad dat het allemaal weer goed is gekomen! Knuffel voor jou!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nu is de kleine weer aan het bewegen.
    Tis wat ik al zei: vind het zo moeilijk wanneer ik ongerust moet worden. Vind het ook gewoon eng zo aan het einde..... Heb te veel nare verhalen gehoord in mn omgeving....

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Even een dikke vette knuffel voor degene die nog steeds ongeduldig op het wachtbankje zitten. Want dat is niet leuk!!
    Enneh.... bij twijfel ALTIJD bellen! Beter een keer teveel dan te laat.

Borstvoeding.. Ik had ook het idee nergens anders mee bezig te zijn. Borst/bijvoeden/kolven/kloven. Vreselijk!
    Ook na een nachtje huilen en dubben de knoop doorgehakt en overgegaan op fv. En het gaat helemaal perfect!
    Borsten wel a la pamela anderson, maar koelen en strakke bh's doen wonderen.

Voor de liefhebbers.... Nog geen verhaal maar ben al wel bezig een heleboel foto's op Esmee d'r site te zetten.

14. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    hebben ze daar geen pilletjes voor gegeven tegen de stuwing?:( Hier in het ziekenhuis na de bevalling direct pilletjes tegen gehad en nergens geen last van gehad.

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    iemand al iets van madelon gehoord?

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    tijdens douchen 2 keer kleine reactie gehad maar daar bleef het dan ook bij, buik is ook best gevoelig en pijnlijk maar staat dan ook behoorlijk gespannen.

Hmm tja madelon idd al even niks meer van gehoord, denk haast dat ze wel bevallen is, had ze een buddy?

17. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Jolan: gefeliciteerd met je 40 weken zal ik maar niet zeggen he.. je zal er wel niet zo heel blij mee zijn... hoop dat het niet te lang meer duurt!

hitte: leef mee met jullie zwangere dames.. kan me indenken dat het alleen maar zwaarder wordt met dit weer! Beebs kom nou!!

Aaliyah: goed dat je je vriend er wat van laat zeggen, hoop dan ook dat het helpt!

Marlieke: fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de gyn!

Kuide: :D haha, grot!

Sunshine: arme Niek.. Venkelthee, mocht niet meer zeiden de kraamhulpen hier. Succes ermee!

Roxanne: als jij je goed voelt bij jullie momentje is er toch niets mis mee?

Sanne: en je beeb nog gevoeld?

Aaliyah: 5 cm gegroeit, leuk!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Stephanie leuk weer even wat van je te lezen ga zo even kijken op je site naar de foto's!
    Hahah en die pamela's had ik ook maar gaat wel weer over. Witte kool helpt ook tegen de pijn.

@Muttie fijn dat je pilletjes had gekregen voor de stuwing wist niet eens dat die er zijn

@Sanne hmm miss toch maar even bellen dan?

Volgens mij had madelon geen buddy

@Heide ja idd ben blij dat hij het ook begrijpt! En als ik er wat van zeg komt het toch altijd verkeerd terecht van haar eigen zoon kan ze wel wat hebben lijkt mij

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Hier een lekkere rustige morgen gehad, normaal hebben we om half elf al vaak "visite" ( meestal mijn zussen), maar vandaag even niemand.
    Me weer eens lekker relax kunnen douchen en alles weer eens kunnen scheren!! Dat was lang geleden dat dat zo goed ging haha!
    Voel me weer een beetje vrouw nu hihi..

Met Nienke gaat het ook goed, meestal meld ze zich om de 3 uur, soms zit er iets minder tijd tussen. Maar over het algemeen heeft ze een timer in zich geloof ik :)
    We merken wel dat ze in het begin van de nacht zo rond 12 uur wat meer voeding nodig lijkt te hebben, dan meldt ze zich alweer vrij snel en tegen de morgen valt ze meestal wat langer in slaap.
    Herkennen dit er meer?

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hier net toch maar even de stofzuiger door het huisje gehaald hihi vond het toch iets te vies al die katten haren!
    Jason slaapt nu alweer,met moeite laatste 20 cc in zn mikkie kunnen krijgen omdat meneer weer in slaap viel tijdens zn flesje haha,maar nu kan ie er weer even tegen aan!

Ik leef ook met met de dames die nu nog zwanger zijn met deze hitte! Lijkt me geen pretje om zo met een dikke buik rond te lopen.

Deel Deze Pagina