Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zo, madame ligt even in de kinderwagen te slapen. Hopelijk lang genoeg zodat ik rustig kan eten...

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jolan: Fijn dat je de kleine weer gevoeld hebt! Hoe ben je naar je moeder gegaan? Misschien is hij/zij wakker geworden door het lopen, autorijden o.i.d.

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    nog 12 meiden te gaan trouwens.. nog 5 dagen in juni... en al 2 dagen geen baby's.
    Spannend hoor!!!

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mama1987, ben met de auto gegaan.

kuide, ja warm is het he... echt benauwd, getsie!!! blijft vanacht ook boven de 20 graden....
    Nog 12.... ben benieuwd wie de volgende is.... Gaan er veel overtijd volgens mij aan het einde.... in het begin niemand, nu wel :( Er staat trouwens dat er 57 baby's zijn, 30 jongens, 26 meisjes, en op de baby pagina 20 jonens 25 meisjes.... iets klopt er niet.... ben aan het kjiken, maar kan de fout niet vinden....

5. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hallo dames, sorry het is even geleden maar er is ook heel veel gebeurd en ik ben al de tijd niet op internet geweest. Ik ben dus idd zondag bevallen van een prachtige zoon! Dus de pendel is uitgekomen! de avond ervoor heb ik een halve ananashart gegeten dus wie weet is het daardoor begonnen haha!
    ik probeer snel weer te komen maar het gaat allemaal wat moeizaam met de voeding en met de rust (nachten niet geslapen!) dus forgive me als het ff wat langer duurt!
    heel veel succes voor de meiden die nog moeten, het is geweldig om moeder te zijn!

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @Madelon gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, hoe heet hij en alles goed gegaan?

@Laura wel fijn dat ze je een goede uitleg hebben gegeven over waarom wel en niet inleiden enz geeft toch een fijn gevoel denk ik

Hier voel ik de kleine weer redelijk, mn vriend kwam thuis en zei al stilte voor de storm haha, hij heeft flink tegen mn buik gepraat en zn hand erop gelegd en opeens volop beweging terwijl toen ik vanmiddag wat druk gaf kreeg ik geen reactie

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff sorry ff klagen,
    ook hier weer een bv dip
    bram komt zo vaak, elk 1,5 uur en dan ligt ie nog lang aan ook,
    en valt alleen bij mij in slaap, en als ik geluk heb kan ik hem in diepe slaap wegleggen... en als ik pech heb zit ik met hem tot de volgende voeding.
    net een speen geprobeerd, maar dat vindt ie niks. hij wil aan de bosrt in slaap vallen.........
    pfff zo houdt ik dit niet lang meer vol.
    morgen komt cb hier, dus ga het wel voorleggen....

denk dat ik vanavond ff afkolf en kijk hoeveel dat is en dat evt aanvul met fv, dan slaapt ie ff een keer wat langer....

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Madelon: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

@Sanne: Fijn dat de kleine zich weer heeft laten voelen

@Mac: Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit, hopelijk heeft het cb morgen wat tips voor je… Wil Bram ’s nachts ook niet in zijn eigen bedje slapen?? Dat vind ik zo vermoeiend..

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

alleen als ie aan de borst in slaap valt en diep slaapt kunnen we hem soms wegleggen in zijn eiegn bedje...

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik vraag me ook af of ie wel genoeg krijgt als ie om de 1,5 uur komt....
    want als we hem een keer een flesje geven slaapt ie langer...

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij hebben hier gemerkt dat Zoë uit d'r doen raakt als ze van hand tot hand gaat wanneer ze slaapt. Als we ze vlak na haar flesje even aan iemand geven en daarna in bed leggen is er niets aan de hand, maar als ze bij een van ons slaapt en we geven ze dan aan iemand anders en leggen ze daarna pas in bed zitten we daarna met een huilend kind dat slecht eet etc.

Dat probeerden we net uit te leggen aan oma, maar nee hoor.. dat is pure onzin! Daar moet ze maar aan wennen en gewoon laten huilen dat is gezond!! ;)

Zie momenteel gewoon tegen het kraambezoek op omdat ik het gevoel heb dat iedereen op haar aast en ik me haast gedwongen voel om haar af te geven. :x

Zo dat luchtte even op haha ;)

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Lastig hoor.. hij groeit wel goed genoeg toch?

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Prachtig verhaal en supermooie foto's!
    Vooral bij de foto's moest ik wel even een traantje wegpinken, omdat ik zelf deze foto's niet heb omdat mijn mannetje er helaas niet bij was:(
    Geniet lekker van je prachtige dochter!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja volgens mij groeit hij wel prima

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Balen dat je weer gewoon naar huis gestuurd bent, maar als het beter is voor de kleine man dan moet het maar hé. Ik duim voor je dat er volgende week toch echt wat gedaan word mocht de kleine er dan nog niet zijn!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

wij geven bram dan ook niet af aan bezoek hoor..
    hun probleem ik wil het beste voor bram

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Nee, Isabella zit gewoon netjes op 37,1 met haar romper en truitje met lange mouwen, ik denk dat ze een koukleumpje is net als haar papa. Ik zelf zweet wel steeds als een otter, het lijkt wel of ik in de overgang zit

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Dat is niet klagen hoor ik kan me voorstellen dat je er ff helemaal doorheen zit! Ik geef zelf ook borstvoeding en vooral 's avonds kwam Isabella ook heel vaak. Ik denk soms ook dat ze niet genoeg krijgt, maar ik heb geen kolfapparaat en ik weet ook niet wanneer je dan moet kolven, want als de kleine net gedronken heeft heb je toch geen melk meer om te kolven? Weet iemand hoe je dit moet doen?
    Ik zou het zeker voorleggen morgen, succes!

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik herken je gevoel wel hoor.
    Wij leggen Esmee gewoon na elke voeding in haar eigen bedje. Bezoek mag even kijken en dat was het.
    In het zh is ze steeds van hand tot hand gegaan. Ik had ze zelf minder geknuffeld als m'n bezoek. En ze werd daardoor ontzettend onrustig.
    Je moet gewoon hard zijn hoor. Net ook weer kraambezoek vriendelijk verzocht weg te gaan. Mensen snappen het gewoon niet. Een bevalling of ks stelt toch niks voor???

20. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    ff Ego
    Gisteren kreeg ik de schoolfoto's van mijn 3 prachtige mannen.
    Voor de geintereseerden, hij staat in mijn fotoalbum.

Deel Deze Pagina