Hier wou Keana de speen ook niet. Ik heb hem een hele avond in mijn mond gehad en voorgekauwd. Nu wil ze hem dus wel. Misschien dat ze dat nieuwe rubber niet lekker vinden
@Stephanie: Ja ik weet het, maar toch vind ik het moeilijk. Weet ook niet wat ik moet zeggen als mensen dan zeggen: 'aah heel eventjes maar'. Terwijl ik normaal gesproken echt niet op m'n mondje gevallen ben .
He meiden, Ik heb mijn bevallingsverhaal op mijn hyvespagina gezet. Voor wie het wil lezen: Annemiek Bot-Groen, Overview - Hyves.net - Always in touch with your friends. Hoop volgende week mijn laptop weer terug te hebben en dan zal ik weer regelmatig komen en meeschrijven. Dikke kus girafje
madelon, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat is zijn naam? sanne, gelukkig heeft de kleine zich weer laten voelen, en wie weet stilte voor de storm! mac, knuffel!!!
Vriendin van me belde net nog of er al iets gaande was. ze trouwt 9 juli en heeft graag dat we erbij zijn. ze ging nu kaarsje voor me branden en duimen dat ik nu voor zondag beval haha ben benieuwd
ik ga nergens meer vanuit. mn vriend is met wat vrienden naar het terras, pff had ik ook wel zin in maar ook weer niet in deze situatie mannen hebben het toch makkelijk he
haha ja die hebben een ''makkie', hoewel het voor hun ook best moeilijk zal zijn.....dat afwachten. Wij zijn net nog even naar de tennisbaan geweest. Open toernooi hier, even wat wedstrijdjes gekeken.