aan alle nieuwe meiden gefeliciteerd! aan alle meiden die het nodig hebben, veel sterkte en een dikke knuf
Ja, ik mag er wel om huilen hoor. en ik ga vanavond lekker in bad en schrijf even in mijn dagboek. Dan krijgt het een plaatsje. Dank je voor de lieve reacties.
@ alle beebs in de buik: blijf zitten waar je zit, en verroer je niet! Het is nu mooi geweest, ik hoop dat er nu geen meiden meer afhaken. Dus spreek die beebs in de buik maar eens goed aan! BLIJVEN ZITTEN!
@pixie, nee ik moet nu gewoon ongesteld gaan worden. Geen echo verder. Ik zal er ook niet veel aan zien. Het is ook nog zo klein en dat is maar goed ook. Ik ga dadelijk even maandverband halen. Heb ook hele erg rugpijn nu. dus het komt er wel aan.
neem lekker 2 paracetamol in ofzo, je hoeft geen pijn te hebben, of aleve speciaal voor menstuatiepijnen. helpt je vast xxx
Lonneke, meis jeetje zeg wat een naar nieuws. Ik heb er enorme bewondering voor hoe je ermee omgaat. Wat schrijf je dat mooi. maar inderdaad, huilen mag en is ook goed voor je hoor. Neem maar lekker paracetamol, dan word de pijn vast iets minder. Natjes, maak je geen zorgen hoor. Het zegt helemaal niets dat er geen kloppend hartje is gezien. Dat komt echt nog wel hoor, blijf positief. Jeetje zeg, wat een naar nieuws allemaal. Word ik verdrietig van. Ik sluit me helemaal aan bij Berenbotje: beebjes hou je vast en blijf zitten waar je zit!
Lonnie heel veel sterkte meis, ik hoop dat het voor jullie snel weer raak mag zijn en dat jullie papa en mama mogen worden van een prachtig kindje. Hele dikke knuffel en alle kracht voor de komende tijd.
@sunshine: Gefeliciteerd! Het is een mooie echo en nu genieten! @Natjes: Dat het hartje nog niet klopt wil niets zeggen, hou de moed erin! Woensdag weet je meer, is ook wel fijn dat je dan alweer mag! @Lonneke: Heel veel sterkte, je hebt gelijk Ook jij bent binnenkort aan de beurt en dan krijg je een geweldig kindje! @Sanne: Hou de moed erin! Ik vind ook dat het nu genoeg is geweest Wat een nare berichten allemaal. Ik ga even naar de stad en dan moet ik toch echt eens wat aan het huishouden gaan doen. Ik heb nergens puf voor en er komt ook niets uit mijn handen Haha, op dit moment ben ik een waardeloze huisvrouw. Het is maar goed dat volgende week mijn vakantie erop zit (als ik niet te ziek ben) dan doe ik tenminste nog wat. Ben ik een keer 2 weken vrij . Lig ik alleen maar in bed Nou weer genoeg geklaagd
Ik krijg momenteel ook niks gedaan in het huishouden ! Ik zal dadelijk maar aan de slag gaan.... Morgen en vrijdag mag ik weer de hele dag werken....
@natjes het moet bij jou goed gaan, want jij staat in de lijst op de zeflde datum als mij, de 17e toch? je mag me niet alleen op die datum achterlaten! en natuurlijk moet het bij de rest ook goed blijven gaan!
Hoi meiden, Veel te veel vervelende verhalen hier! Natjes, wat zal je in spanning zitten zeg. Maar het kindje is vast nu al eigenwijs en wil z'n moeder even laten schrikken. Woensdag zie jij een mooi kloppend hartje. Lonnie, vreselijk voor je. Doe lekker kalm aan en veel sterkte voor jullie! Over het huishouden... Ik ken 't. Normaal gesproken nogal druk ermee, de laatste twee weken krijg ik niks meer gedaan. Schandalig! haha Zo omkleden en aan het werk. Geen zin, maar gaat de tijd wel sneller. Morgen eerste afspraak bij de gyn. Spannend!
@ Lonneke, kl*te voor je zeg! Sterkte! @ iedereen die het nodig heeft, een hele dikke digiknuffel, probeer positief te blijven! **ik wordt hier echt verdrietig van allemaal** @ alle juni babies! Hou je goed vast, blijft lekker bij mama zitten! xxx Inger
sunshine: he flink gegroeid! mooi zo! geen idee.. resus ken ik wel (heeft mijn zus ook gehad en daar kreeg ze spuiten voor geloof ik) maar hoe het bij jou zit? kun je niks vinden op internet? natjes: heb ik ook gehad.volgens mij ook rond dezelfde tijd.. met 6 week nog niks te zien. ik moest toen met 2week ofzo terug komen.. (bij de 1e) toen was er een heel mooi knipperlichtje! lonnie: wat jammer.. doe je rustig aan en denk je een beetje om jezelf! dikke knuffel. en sterkte! sanne: wat een onzekerheid.. als je bloedverlies vanavond nog minder is? krijg je dan zeker een echo? roxanne: hier nog een waardeloze huisvrouw.. zal idd komen door vermoiedheid ofzo.. ik kan me er niet tot zetten. en al helemaal niet om eten te koken. alleen het idee... bleh.. niet dat ik gelijk alles eruit gooi maar sommige dingen maken me wel erg weeig..
Fijn om te lezen... ben alleen zo bang dat het volgende week nog niet 'doet'. Maar goed nog weekje wachten, stress van me afzetten want dat is helemaal niet goed voor de beeb!