Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Misschien even samen met hem op bed gaan liggen. Wil bij ons nog wel eens helpen om hem rustig te krijgen.

2. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Roxanne ik heb 3x een kringspiermassage gegeven, ging niet van harte bij hem maar het resultaat was er :):)

Bedankt voor het advies!!

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Mijn man is Surinaams/Hindoestaans

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    goeiemorgen dames

heb even een adviesje nodig :)

gister heeft lenthe gehuild van 08.00 tot 24.00
    Toen hebben we haar ingebakerd en sliep ze gelijk

Ze heeft vannacht doorgeslapen !!! tot 07.00 uur.
    Na de fles ging ze weer huilen dus weer ingebakerd.
    Nu is het 4 uur verder en ze slaapt nog. Moet ik haar nu wakker maken voor de fles of zelf wakker laten worden??
    Ze drinkt wel meer nu er meer uur tussen zit.

Hoop dat iemand het weet

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoeveel heeft ze nu gedronken Rianne?

Zou haar nu toch langzaam uit de bakerzak halen, nieuwe luier... missschien wordt ze daar wel wakker van... en dan de fles weer.

maar wat een dag meid!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou hij brult weer alles bij elkaar...Ik ga maar even flesje geven en kijken wat hij dan doet.
    Bedankt voor de tips meiden!!
    Maar het is toch ook niet normaal dat hij gisteren gewoon van 18.00 tot 23.00 uur wakker is geweest en toen uurtje heb geslapen daarna om 00.00 weer wakker was?!
    Ik geef hem nu ook iets meer voeding kijken hoe dat gaat....

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat het inbakeren helpt!
    Ik geef zelf geen flesvoeding, maar ik zou d'r nog even lekker laten liggen. Als ze dan meer cc drinkt is dat toch alleen maar goed, alleen even in de gaten houden dat ze over de dag wel het minimum binnen krijgt. Geniet lekker van je rust;)

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Dat is echt het moeilijkst, als je kindje huilt en je hebt gewoon alles al gedaan. Ik duim voor je dat het helpt om hem meer voeding te geven. Succes!

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ze heeft nu vanmorgen 90 op.

En vannacht dus niks.
    Ze slaapt nog steeds...
    Ga haar maar in bad doen en dan toch de fles geven.

10. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Waarschijnlijk is ze ook nog helemaal kapot van gisteren.
    Volg gewoon je gevoel dat is vaak toch het beste.

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @rianne, idd gewoon lekker in bad en de fles geven, wel lekker dat ze zo door heeft geslapen, zal wel moe zijn geweest van t huilen gister!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!

Ik heb niet meer bijgelezen dan deze pagina, sorry! Heb denk ik een baal dag vandaag.

Rianne, wat vervelend dat ze de hele dag heeft gehuild. Maar wel fijn dat jullie vannacht even konden bij slapen!

Sunshine, wat vervelend zeg voor Niek. Hoop dat ie snel wat ontlasting krijgt!!

Aaliyah, vervelend dat ie zo huilt! Ik heb even geen advies voor je! Julian heeft precies hetzelfde. Gistermiddag moest ik hem om kwart over 4 wakker maken. Toen heeft ie gehuild/wakker geweest tot 10 uur gisteravond. Viel toen eindelijk in slaap. Om 11 uur wakker gemaakt voor een fles en toen heeft ie geslapen tot 5 uur, daarna tot 9 uur en nu is ie weer onder zeil.

13. Kejay

Kejay Niet meer actief

@ Rianne, je zult zelf ook wel moe zijn van gisteren. Wel lekker dat de kleine meid reageerd op inbakeren, geeft voor jezelf ook wat rust.
    Ik vind het ook altijd moeilijk of ik Keana wakker moet maken. Ze had haar laatste fles om 7 uur gehad (135CC) en heb haar net wakker gemaakt voor een nieuwe, ze heeft maar 50CC gedronken deze keer en is weer in slaap gevallen. Heb haar maar terug gelegd in haar bedje. Misschien is Lenthe wel helemaal op van het vele huilen. Dat merk ik hier ook, de ene dag veel huilen is de andere dag veel slapen. Even lekker in badje en de fles, kan ze daarna weer lekker slapen.

@ Aaliyah: Vervelend dat Jason zijn dagje niet heeft. Ik hoop dat hij zo zijn slaap vat.

@ Sunshine: Graag gedaan hoor! Super fijn dat het geholpen heeft! Ik moet vandaag met Keana ook weer aan de gang, gisteren helaas niet gepoept...

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    mannen zijn echt dom he! Ik doe sinds gisteren een beetje kortaf tegen mijn vriend. Steeds vraagt ie wat er aan de hand is. Dat het niet tot hem door dringt dat ik vind dat hij wel eens wat actiever mag worden he!! Daar kan ik echt pissed om worden. Hij geeft Julian de fles niet meer, ja bied het aan als ik al op het punt sta het te doen nou dan hoeft het van mij niet meer. Ik heb gisteren beneden en boven staan stofzuigen, zelf de stofzuiger naar boven gesleept. En dan nog boos worden ook he, moet ik dan alles voorkauwen?
    Had verdorie al 2 keer mijn teen gestoten aan de stofzuiger omdat hij hem nog niet naar boven had gebracht, ja dan ben ik er snel klaar mee en doe ik het wel zelf.

Oh en dan de hele dag lopen zeuren dat ie moe is he. Gistermiddag was hij vrij, had ons naar mijn werk gebracht. Toen ik vroeg wat ie had gedaan zei hij "op de bank gelegen"......dan had ie toch ook wel iets kunnen doen.

Zo klaagmodus weer uit :D

15. Kejay

Kejay Niet meer actief

pfff, zo herkenbaar! Ik kreeg gisteren de vraag of ik al boodschappen had gedaan terwijl ik net 2,5 week geleden een KS heb gehad!:x WAT DENK JE ZELF!!!
    Meneer heeft gisteren ook een werkdag van 12 uur gemaakt. Problemen op het werk. Hij is manager en heeft dienst, maar ik vind dat iemand anders het ook wel op kan lossen (de baas, andere manager), hij ziet niet in dat ik zijn hulp hard nodig heb. Hij kan makkelijk halve dagen gaan werken, niemand die er wat van zal zeggen, maar nee hoor...
    Gisteren ben ik dus heel boos geworden en heb lekker lopen janken omdat ik het gevoel heb dat ik het alleen moet doen terwijl ik nog lang niet alles kan.

:D, klaag lekker met je mee

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh vervelend he Roxanne!! Mijn vriend heeft de eerste weken nog wel redelijk geholpen, maar sinds vorige week bijna niet meer. Hij gaat nog net naar de winkel om boodschappen te halen, maar daar is alles mee gezegd.

Net belde hij op, zegt ie "heb je het gehoord van Michael Jackson". Nee niet vragen hoe het hier is of met zijn zoon. Heb gezegd "ja heb het gehoord, die man had toch al geen leven meer" verder lekker kortaf gedaan. Hij kan me wat hoor, heb het even helemaal gehad met hem.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Nathalie en Roxanne meiden ik begrijp jullie. Ik had het gisteren hoorde meneer ook de hele tijd dat ie zo moe was..Grrr:x alsof ik niet ben. En ik had ook nog eens die verdomde hoofdpijn omdat alles in mn schouders weer vast zit..Elke keer als ik vraag of hij even het flesje wil geven of even maken voor mij is het een gezucht en gekreun. Wordt er soms echt niet goed van.
    Gisteren was het ook te veel moeite even koffiezetaparaat weg te zetten en frituurpan ik had amper ruimte op het aanrecht om flesje te maken.Staat een berg af was waar je u tegen zegt maar meneer bied niet aan om het samen even te doen..
    Toen ik gisteren vroeg of hij vanacht het flesje wil doen omdat ik dan ook even een keer kan slapen was het wel erg veel moeite om ja te zeggen..
    MANNEN GRRRR:x

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @meiden met mannen... ik kan niet anders dan verschrikkelijk jaloers zijn op dit moment. Jullie hebben iig nog iemand om het mee te delen en samen mee te doen.
    Ik sta er "alleen" voor straks, en zal het vanaf het begin af aan allemaal alleen moeten doen.
    Heb zat mensen om me heen die me gaan helpen en boodschappen gaan doen en komen schoonmaken, maar ook dat houdt op op een gegeven moment. En ben ik toch echt alleen.

Ik begrijp jullie frustratie heel goed, en ik kan dan ook niks anders zeggen dan probeer er over te praten, laat het niet opkroppen of links liggen. Dat brengt alleen maar meer ergernis met zich mee. Blijf praten! En heel veel succes meiden.

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Aaliyah, dat gezucht kan ik ook heel slecht tegen inderdaad! Gisteravond was Julian echt alleen maar aan het huilen, hij zit geirriteerd te kijken, waarop ik het ventje ga troosten. Dan denk ik "ik zit al de hele dag met een zeurend/huilend kind, is het dan teveel gevraagd om ook even aandacht aan het ventje te geven"

Laura, je hebt eigenlijk helemaal gelijk! Wij kunnen het met zijn 2-en doen (ook al voelt dat nu niet zo :D)
    Jij moet het straks echt alleen gaan doen.

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @nathalie, idd, maar goed dat is nou eenmaal zo. Wilde alleen eventjes jullie perspectief veranderen.. Wees iig blij met wat je hebt, en dat je "gelukkig" samen bent. Ook al gaat het nu niet zoals je wilt. Je kan wel alle momenten leuk, en minder leuk delen.

Deel Deze Pagina