Haha ik belde net mn moeder, maar mn zus nam op. Dus die vroeg: ga je bevallen? Dus ik zeg: uh geef ma maar. Dus ik kreeg mn moeder, bleek de hele familie in de gang vol spanning te wachten. Dus ik begon echt zo'n lulpraatje tegen mn moeder: ze waren allemaal teleurgesteld..... Maar ja.... dan moeten ze ook niet steeds dezelfde vraag stellen hoor als ik bel. Mn moeder zei dat ze heel de nacht niet geslapen had, omdat ze aan me moest denken: ah lief
@marlieke jammer dat ze weg zijn.. hoop dat t voortekenen zijn.. Hier vandaag nog echt helemaal niks gevoeld.. dus op een dikke buik, af en toe een schopje en lekkende tieten na, zou je niet denken dat ik hoog zwanger ben haha
@jolan, hahaha die familie van jou dus ook al. Hier reageren ze net zo als ik bel hoor.. mijn vader begint nu ook helemaal zenuwachtig te worden.
goh kuide, dat gevoel heb ik nou ook. Als mensen zouden zeggen datik nog 4 maanden zou moeten, zou ik het zo geloven..... nergens last van.....
haha erg he.. Ik liep vanmiddag in t winkel centrum en iedereen vroeg (nou ja veel kassajufvrouwtjes) hoelang ik nog moest.. dus ik zeg morgen uitgerekend.. Nou ja belachelijk dat ik dan daar liep met dit weer.. uhhh ja.. wat moet ik dan doen? thuis blijven veranderd niks aan het weer hoor, is net zo warm!
Net trouwens in de brandnetels getrapt, met slippers aan.. hond kon zijn bal niet meer vinden..en zonder bal gaat ie echt niet mee naar huis! Dat jeukt!!!!
pffff nou wat denken de mensen... datje de komende dagen aan huis gekluisterd gaat zitten.... Ik ga gewoon nog overal heen hoor. Mn nicht durfde niet eens meer naar de supermakrt op het laatst... bang dat haar vliezen braken. Ja sorry hoor, maar dat is dan maar zo..... Ik ga gewoon nog mn gang, anders word ik gek!!!! en idd, iedereen (en vooral kassadames idd) vragen hoe lang nog: dus ik zei vandaag: uhhhhhh -1 dag.... ja wat moet je zeggen hahaha Was er iemand die zei dat ze 3 weken overtijd had gelopen ..... dat soort verhalen wil ik niet horen hoor hahaha, moet er niet aan denken. Enne, dan heb ik inmiddels al iemand van achter zn bureautje getrokken
@jolan, ja idd groot gelijk!!! zo lang gaan we niet wachten hoor! En idd ik ga ook nog overal heen, al stap ik liever niet meer in de auto. Vertrouw mezelf nog wel maar andere niet.. als er iemand op me knalt of ik moet hard remmen dan zit kleintje met zijn snoet op mijn stuur! zit nog maar 2 vingers tussen mijn buik en het stuur
waarschuwing waarschuwing waarschuwing Drogisterijketen Kruidvat waarschuwt voor een verstelbare babyslaapzak die mogelijk gevaar kan opleveren. Daarom roept Kruidvat donderdag in een krantenadvertentie op het artikel niet langer te gebruiken. Het blijkt dat de plastic drukknoopjes van Winnie de Poeh-slaapzakken van het merk Disney Baby mogelijk kunnen losraken. Deze knoopjes zouden door baby's kunnen worden ingeslikt. De slaapzakken zijn door Kruidvat vanaf 26 mei van dit jaar verkocht in de kleuren blauw, rose en wit. Mensen die een dergelijke slaapzak hebben gekocht kunnen zich bij Kruidvat melden om het aankoopbedrag terug te krijgen. Geen idee of hier meiden zijn met zon zak.. maar voor de zekerheid post ik t maar even!!
Kuide, kan je je stuur niet wat omhoog zetten dan? Heb ik gedaan en scheelt toch wel weer een klein stukje...
Kuide: oh wat lief van je vriendin! mooie ring! Mama1987: erg warm nu als zoë alleen bij jullie wil slapen... Nienke slaapt eigenlijk altijd in haar bedje en soms in de kinderwagen als we ergens heen gaan... Zoë wil jullie zeker graag bij zich hebben.. Joanita: flink gegroeit he! Om de 5 uur klinkt al heel fijn! Hier nog om de 3 uur.. Snieke: ik vroeg me inderdaad ook af hoeveel andere kindjes slapen.. Nienke slaapt namelijk heel veel... is bijna alleen wakker met verzorgen en voeden... Dus hier niet zo'n actieveling.. Marlieke: jammer dat de weeën weer weg zijn, hopelijk komen ze snel weer terug maar dan in je buik...die zijn wat makkelijker weg te puffen Jolan: wel leuk dat je familie zo met spanning wacht! Zo hier net gevoed en gedouched, dacht ik even de planten water te geven zit er een bijennest in onze buxus.... en ja hoor ben gestoken aan de binnekant van mijn bovenbeen!!:x Heb ik net wat minder pijn van de bevalling krijg ik en bult van zo'n klote bij!! Reageer altijd allergisch erop dus dat wordt weer leuk...
hey meiden, Zitten we hier te wachten op visite. Vriend net maar eens gebeld, komen ze niet meer. Waren vergeten te bellen Oh en wie zei dat ik het eens moest aangeven bij mijn vriend. Dat werkt niet Hij heeft volgens mij een plaat voor zijn kop. Vanmiddag zegt ie, morgen komt mijn moeder die wil Julian de fles geven. Dus ik zeg, gaat dat tegenwoordig al op afspraak. Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind dat echt vreemd. Mijn moeder geeft de fles als ze hier is en hij is wakker. Maar zijn moeder komt blijkbaar alleen daar voor langs. Stephanie, vervelend zeg! Ik heb geen tips voor je! Ik houd Julian altijd tegen me aan en dan wordt ie wel rustiger.
stephanie.. infacol.. helpt het kindje goed te laten boeren en helpt ook tegen krampjes. wij zijn er vandaag mee begonnen. en het boeren gaat al beter.. mmh kwam hier ff checken of sanne hier al is geweest? heb haar op ander forum nog niet gespot.. oja heb een foto van swen zijn kamertje (icl de letters) op me hyves staan ..
swen is meestal een 1 tot 1,5 uur wakker tussen de flessen. slaapt soms wel heel licht. savonds heeft ie echt een wakker moment.. dat is ie ook echt wakker tussen de flessen. hij wil niet wakker liggen in zijn bedje. dan is het brullen.. hij zwaait veel met zijn armpjes. en heeft een groot zuigbehoefte.. daarom bakeren wij hem nu in als ie gaat slapen