@Laura: Wat een mooi cadeau van je vriendin! @Joanita: Zo die is flink gegroeid! En om de 5 uur, lekker hoor. @Snieke: Zoë zit nu op de 90cc+3 en de late voeding 120cc+4. En kan ik dat water gewoon via een lepeltje gegeven of via de fles? Yep, hier ook eentje die redelijk veel wakker is. Ze wil dan maximaal 5 minuten in de box, bed o.i.d. liggen dan is het huilen geblazen en wil ze vastgehouden worden @Marlieke: Balen dat de weeën weer weg zijn, hopelijk hebben ze iig iets gedaan! @Laura: Oh dat is vervelend die brandneteljeuk, moet je modder op smeren, dat haalt de jeuk weg! @Heide: Auw, die schijnen erg venijnig te zijn, bijensteken.. @Stephanie: Haar met haar buikje op je arm leggen en laten hangen werkte hier goed toen ze krampjes had. Ze werd er iig een stuk rustiger van!
@Marlieke: staat al stukje hoger als ik m hoger zet zie ik niet meer goed hoe hard ik rijd @mama1987, heb er spul opgesmeerd wat afkomstig is van de bladeren van paardenbloemen. dat helpt ook kon ik mij herinneren van vroeger @Heide: auch, bijensteek sterkte @Stephanie: water geven, evt wat thee (rooibos) thee of water 10/20 cc... @nathalie, lekker dan van de visite, en ook lekker beidehand van je vriend en schoonmoeder @mam85, leuk die letters, mooie ventjes hoor!
Zoë zweet zich echt een ongeluk en ik ben zo bang dat ze vocht tekort krijgt. Ze drinkt namelijk ook niet al haar flessen leeg... Zal ik haar tussen 2 voedingen in wat water geven via een lepeltje? En moet dat koud of warm?
hallo meiden heb een enorme baaldag. Eerst slecht geslapen door de warmte! Toen ik weer ff terug ging hadden de buren ruzie, toen ging de achterbuurman zijn heg omzagen met een kettingzaag. Toen dat stil was dacht ik, zo nu ff lekker slapen, gaat de bel. jehovagetuige die maar bleven praten. Toen maar een broodje gaan maken, vinger verbrand aan de oven heb een grote blaar, toen ik de boter wilde pakken uit de koelkast was een hot/cold pak kapot gegaan dus overal blauwe smurrie. Dat opgeruimd, ging ik broodje eten en thee erbij, maar had een beetje keelpijn dus pot honing gepakt loop ik langs de bank glijd de pot uit me handen, alles over de bank, dus een uur de bank honingvrij gemaakt. En toen met water afgespoeld (plakt nog steeds dus morgen maar boenen met speciaal spul) en toen schopte ik me emmer water om.......... en het ergste nog geen teken van een baby!!! Zo dat lucht op!!! Ik ga ff bijlezen.
@mama1987, je kan gewoon water geven met de fles hoor en ik zou 10/20 cc geven, kan geen kwaad. zou wel lauw water doen, koud gaat ze krampjes van krijgen! @vinnies, jemig meid wat een dag! Alles wat fout kan gaan ging fout! Dikke knuffel!!!!
Bedankt voor de tips meiden, zitten hier in het donker, noodweer, stoppen al een paar keer geslagen en Esmee huilt al een paar uur lang..... Fijn een avondje zonder visite. hahaha
@stephanie, noodweer? hier helder onbewolkt en veel te warm! Morgen misschien wat regen en onweer hier, maar verder ook niks. Vanaf maandag wordt t weer heter.. nog een week zulk weer.. nog een week zwanger in dat weer.. pffff haha