Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Fijne avond allemaal! hoop dat jullie kroost goed slaapt vannacht! en jullie dus allemaal ook!

En de meiden die net als ik nog rond waggelen.. ook voor jullie hoop ik op een goede nachtrust!
    En misschien een baby? tis wel erg rustig al 3 dagen zonder babytjes!!

tot morgen ;)

2. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @emme balen dat er bij jou nog niks aan de hand is. Wel raar he als je uitgerekende datum is aangebroken!
    @mac moedig hoor dat je overgaat op FV. Smap dat het niet makkelijk is.
    @madelon gefeliciteerd!!
    @marlieke jij ook heel veel sterkte met de laatste loodjes.
    @kuide fijn dat je zo lekker hebt geslapen, en wat een mooie ring heel lief van je vriendin.
    @jolan balen dat je zo slecht hebt geslapen, ik ook hoor. Helaas moeten we nog ff volhouden.
    @roxanne fijn dat je zo lekker lang kon slapen en dat keana heeft doorgeslapen tot 7 uur!!
    @rianne fijn dat het inbakeren helpt!
    @buddie balen dat jason zijn dag niet heeft. Hoop dat het snel weer over is.
    @nathalie wat balen dat je vriend zo weinig doet! En raar van zijn moeder ja, hoop dat ie het toch nog gaat inzien!
    @smiley heftige 3 daagse bevalling hoor!
    @bab heftig hoor je bevalling. En arme man van je! Gelukkig is alles goed gegaan.
    @mama1987 balen dat je dochter niet in bed wil. Mischien even raad vragen bij het cb?
    @jolan hier ook elke keer de vraag of ik al aan t bevallen ben, erg irritant!
    @heide auwww stomme bij!!
    @mam85 leuk kamertje, heb de foto`s op hyves gezien! Naam op de muur is leuk gedaan!
    @kuide het word inderdaad weer tijd voor een baby!! Fijne avond!
    @stephanie noodweer bah!!! Ben benieuwd of het hier heen komt, word nu wel bewolkt.

Bedankt meiden voor het medeleven!!

3. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes,

Ook hier weer even een teken van leven ;)
    Heb wel alles bijgelezen, maar reageren... word een beetje moeilijk. Zal kijken hoever ik kom...

@ Bab, fijn weer iets van je te horen, wat een verhaal!
    Mijn mannetje stond ook te huilen, hij was zo blij dat die kleine was geboren. Hij was een beetje bang dat die kleine niet meer zou leven ivm het missen van de harttonen.

@ Bevallingsverhaal met 2,5 liter bloedverlies, weet ff niet meer wie dat was...
    Maar tjee wat een verhaal, zo had je het niet voor ogen gehad.
    Bijzonder dat je het nog vond meevallen.

@ Borstvoeding/kolven, hier bij Ted alleen maar gekolft dus weet hoe zwaar dat is. Heb ook gezegd dat als de bv niet lukt, ik alleen de eerste dagen zou kolven. Maar wat blijkt... tot nu toe gaat de bv voorbeeldig. Ik ben dus een mama die nu melk in vervloed heb (durf het bijna niet op te schrijven, bang dat het minder zal gaan) En mijn kind is een kanjer die heel goed aan de borst kan drinken ondanks vlakke tepels. *trots*
    Hopelijk blijft het voorspoedig gaan.
    Maar had ook een fantastische kraamverzorgster, die me heel goed op weg heeft geholpen.

@ meisjes die hun kindje nog niet hebben...
    Meisjes meisjes, ik denk aan jullie... hopelijk mogen jullie je kindjes heel snel in jullie armen hebben.
    En tijdens mijn bevalling, dacht ik op een gegeven moment, het is alweer bijna voorbij... (ja en dat tijdens mijn snelle bevalling)
    Nog effies, lieve meisjes!!!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Avond meiden..

Hier heel de dag met hoofdpijn gelopen niet grappig...

@Heide ooh nee bijennest ...en nog gestoken ook arme jij

@Buddy jeetje alles ging fout bij jou vandaag! Echt balen hopelijk morgen een betere dag voor jou!!Knuffel!!

@Stephanie hier geen noodweer tis wel erg benauwd en beetje bewolkt

@Mama wat een superleuke foto!!!Cute

@Nathalie wat achterlijk dat je schoonmoeder alleen voor de fles komt.Hier laat ik niemand anders fles geven omdat wij het beste weten hoe hij het fijnste drinkt enzo.

Werd net gebeld door nr wat ik niet kende,laat dan altijd vriend opnemen, was het mn ex:$. Hij wilde ons feliciteren met de kleine...
    Vroeg me af hoe hij aan mn nr was gekomen en de enige die ik kan bedenken zijn mn schoonzus en zwager dat zijn ook nog steeds vrienden van hem. Vriend schoonzus gebeld zwager had het nr gegeven niet even eerst gevraagd of ik dat niet erg vond...
    Nog steeds hoofdpijn echt balen maar vanacht doet vriend de fles dus kan ik even pitten.

5. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @buddie dank je! Wat raar dat je ex belde!! Stom dat je zwager zomaar het nummer gaf.
    @marjanne fijn dat je aan ons denkt!!

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Laura: Dankje :D! En wie weet hoef je helemaal niet nog een week zo zwanger rond te lopen. Ik dacht ook dat ik dik overtijd zou gaan lopen, maar opeens was ze er haha ;).

@Vinnies: Ja, maandag komt de wijkverpleegkundige langs, dus dan kan ik het mooi even aan haar voorleggen!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Aaliyah: Dankje *trots*. En lekker hoor, dat je vanavond door kan slapen, zal ik hier ook eens voorleggen ;).

8. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @mama1987 mischien werkt inbakeren ook wel bij jullie? Dan voelt ze zich mischien veiliger.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja daar heb ik ook al aan gedacht, maar wil dat niet op eigen houtje gaan proberen, dus wacht maandag de wijkverpleegkundige even af!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
  11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Nathalie: Wat een schatje en wat een mooie ogen!

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij gaan naar bed, Zoe heeft net 115cc gedronken, is van 21.30 tot 22.30 erg wakker geweest en in bad geweest. Hopelijk is dit het recept voor een betere nachtrust ;).

13. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je haha, wel lekker als je een nachtje iets langer kan slapen.
    Hier ook nog steeds elke nacht 2 keer. Onze Mees komt standaard om de 3 uur, wilde ook meer voeden. Maar helaas hij wil gewoon 7 keer 70ml haha.

Sweet dreams voor straks

14. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Goedemorgen!

@Dames met beebjes, de nacht een beetje doorgekomen?

@Dames die nog moeten, goed geslapen hoop ik?

Hier iig wel redelijk geslapen.

@Vinnies, wat een baaldag had jij gisteren. Maar misschien betekent het wel wat. Ik heb altijd van die dagen wanneer ik ongesteld moet worden. Letterlijk alles wat mis kan gaan, gaat dan ook mis. Alles uit je handen laten vallen enzo is er een voorbeeld van. Ik denk dat het met de hormonen te maken heeft.
    Ik hoop iig voor jou dat het bij jou ook daardoor komt en dat je al heel snel (vandaag?) je ukkie mag vast houden en bewonderen!

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen,

wat een goede keuze was het om over te stappen naar fv,
    heb er geen spijt van!
    heb een ander ventje gekregen.
    Gister om half 9 savonds hem in badje gedaan, daarna dronk ie 90 cc, en sliep hij tot kwart voor 4 vannacht!!!!
    toen flesje 70 cc gedronken en kwam ie om kwart voor 7 weer, en nu slaapt ie weer heerlijk
    en jullie raden het nooit, zonder veel problemen in zn eigen wieg!!!!!!!!!
    zo heerlijk!
    en dat na 2 weken bij ons in bed, huilen veeeeel voeden enz....

alleen ai mn borsten stuwing....

zo moest het ff kwijt!

xxx

ps @mam87 hoe was jullie nacht?

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

had er niet iemand een middeltje met suiker water cirtoen ofzo tegen stuwing of wat was dat ook alweer?

17. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hier precies hetzelfde, word er zo onzeker van! hier wil hij ook nog eens continue aan de borst:$ echt wennen allemaal hoor.
    (ondertussen heb ik nog 2 min voor de kraamhulp hier is dus probeer later verder te lezen)

18. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

wat heerlijk mac, goede keus dus! voor mij is het nu zoals het bij jou was. hoop dat het bij mij snel anders loopt! zoooo vermoeiend!
    en heb je al gekneusde koolbladeren in je bh geprobeerd? (uit de koelkast)
    geeft echt enorm verlichting!

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja koolbladeren gisteravond ingedaan
    en er komen zo nieuwe aan, mn man komt ze zo brengen, naar boven...
    ff weer verlichting
    heb ook al pijnstilling ingenomen, voorzpver dat gaat werken...
    masseren enz..
    ach we komen er wel overheen, de bevalling heb ik ook overleefd!

vermoeiend he zo vaak aanleggen, w.s. zit je ook in een regeldag... dan is dat normaal.
    maar kijk wel uit dat ze zichzelf niet uitput, had bram ook, die was zo moe dat ie borst niet leeg kon drinken, dan komen ze ook steeds vaker en drinken ze maar kort, slaap is dan enige oplossing, en dat creeer je door 1 keer flesje te geven, kost minder energie en kunnen ze bijtanken!
    succes meis!

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goede morgen allemaal....

Beetje kunnen slapen met dit warme plakkerige benauwde weer?

Ik niet! Maar dat geeft niet heb gister heerlijk geslapen dus red het wel weer even zonder goede nachtrust!
    Was gewoon te warm om te slapen.
    En ventje was mijn schaambeen aan t verbouwen met zijn hoofd, had ruimte nodig daar beneden. Is hij ook heel lief 3 uur mee bezig geweest vannacht. En ja nu slaapt ie natuurlijk en wordt het voor mij te warm om in bed te blijven drijven ;)

Iemand nog leuke ideeen om te doen vandaag? mijn agenda is leeg.. hele dag niks doen is ook zoiets...

ow en.. 40 weken zwanger!!!

Deel Deze Pagina