Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!!

Mama, hoe heeft Zoe (de puntjes pakt mijn pc niet) het gedaan vannacht?

Mac, wat fijn dat het goed gaat!!!

Laura, vervelend dat je weer niet zo goed hebt geslapen. Zal je wel opbreken of niet?

Julian is gisteren om half 12 onder de douche gegaan, toen flesje en naar bed. Vanmorgen kwam hij weer om 5 uur en net om kwart voor 9.

Meiden ik heb even een vraagje. Ik wil vanmiddag even met mijn mams en zus de stad in (en Julian uiteraard). Maar hoe doen jullie dat met de fles?
    Als hij de fles moet, maak je die dan gewoon in de stad. Of maak je hem al klaar en neem je hem mee?

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @nathalie, ik zou water meenemen, daar ergens vragen of het even in de magnetron kan, en een bakje poeder met de juiste afmetingen voor in de fles.
    Je kan ook een thermosfles meenemen met daarin warm water, dan heb je alles zo klaar..
    Flesje van te voren klaar maken blijft niet goed.

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @nathalie, ik heb gister echt formidabel geslapen, 9 uur aan 1 stuk. Dat maakte de nachten van de afgelopen week en deze nacht voorlopig wel goed..

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh dat is wel heerlijk Laura!!

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    owww ik heb ineens haast!!
    Mijn moeder komt me zo halen, of ik bij haar in bad wilde :) ( ze woont sinds kort samen met haar vriend en die heeft dus een bad)
    Heerlijk.. kan niet wachten..
    Snel hondje uitlaten en aankleden!

6. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden,

Hier was ik ook weer eens. Het gaat weer een heel stuk beter met me, ik kan weer wat meer doen. Maar ik moet me nog wel inhouden, want achteraf merk ik vaak pas dat ik te veel heb gedaan.
    Vandaag is mijn uitgerekende dag en Lucas is morgen alweer 3 weken oud.
    Afgelopen woensdag hebben we een gesprek gehad met de verpleegkundige die bij de bevalling is geweest. Ze had dit aangeboden omdat het allemaal zo snel en hectisch is gegaan. En ik kon me eigenlijk van de laatste uren niks meer herinneren. Nu heb ik alles weer op een rijtje en weet ik ook wat ik gehad heb.
    Lucas doet het helemaal geweldig, het is zo'n rustig mannetje.

Meiden die ondertussen zijn bevallen, heel erg gefeliciteerd.

En voor iedereen die nog in afwachting is, heel veel sterkte.

Groetjes Guusje

7. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Mac wat fijn dat het zo goed bevalt de fv en een heel ander ventje. Mama blij, bram blij! En ook nog in zijn eigen bedje geslapen!!

Laura Mooie ring zeg! Dat is lief hoor van je vriendin

Nathalie da's niet leuk dat je schoonmama enkel langs komt om de fles te geven. Weet ook niet goed wat voor advies je te geven, aangezien je al aangeeft dat manlief niet echt luistert. Succes in ieder geval. Knuffel

Mam mooi kamertje, leuk he die letters heb ik ook op Niek zijn kamer hangen! Zijn het piepschuimletters?

Tjonge Vinnies het zat je niet mee gisteren, hopelijk heb je vandaag een betere dag

Aaliyah heb je lekker kunnen slapen en is je hoofdpijn weg? Niet zo leuk dat je zwager niet even overlegd heeft of je wilde dat hij het nr. kreeg.

Marlieke jammer dat de weeen niet doorzetten joh. hopelijk is het einde snel in zicht.

Laura niet zo fijn dat je alweer niet goed geslapen hebt, hou je het nog een beetje vol? Geniet van je bad!!

Nathalie zoo Julian heeft lekker doorgetukt fijn joh. Kan jezelf ook een beetje bijtanken. Ik neem altijd een thermoskan warm water mee en poeder apart. Als je het flesje al klaar maakt dan is het maar een uur houdbaar. Gezellig even de stad in, ga je lekker even shoppen?

Guusje fijn dat je een gesprek kon hebben met de verpleegkundige kan je het ook allemaal een plaatsje geven. Fijn dat lucas het zo goed doet, lekker ventje hoor!

Hoe doen jullie het trouwens met de laatste voeding voor de nacht. Wij moeten Niek altijd wakker maken. Hoe pakken jullie dit aan, laten jullie je kindje doorslapen?

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga iig even kijken :D
    Heb nog steeds zwangerschapsvetjes die ik er af wil hebben dus shoppen is zonde. Bij mijn favo winkel is wel een mooie jas afgeprijst van 220 naar 110, dus als die er nog in mijn maat is wie weet hahaha

Hey guusje!! Wat fijn dat alles goed gaat met jullie!

Julian komt sowieso voor 12 uur nog een keer. Gisteren heb ik hem wel wakker gemaakt om half 12 omdat vriendlief graag naar bed wilde.
    Hij bedankte mij vanmorgen overigens, hij had lekker geslapen vannacht :D

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Mac: superfijn dat je geen spijt van je keuze hebt! Op fv worden kinderen ook heel goed groot, dat bewijst mijn zoontje ;)

Wel hoop ik dat anderen je advies over een flesje tijdens de regeldagen niet overnemen. Je verstoort het vraag-aanbodsysteem (wat je met de kolf maar moeilijk kan ondervangen) en dan kom je in een vicieuze cirkel waarin je blijft regelen. Kleintjes en mama's raken er absoluut van uitgeput, maar blijkbaar zag de natuur geen andere mogelijkheid....

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wat lekker zeg! Geniet er maar lekker van want na de bevalling mag je best lang niet in bad!

Gek idee trouwens dat we samen uitgerekend waren en Noa al ruim twee weken is... Hopelijk dient jouw kleintje zich ook snel aan!

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Sunshine: Mijn zoontje heeft de laatste voeding tot ruim vijf maanden gehad. Wel moesten we hem er altijd voor wakker maken!

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Guusje: Fijn dat je het na kon bespreken met de vp! Ook fijn dat je weer wat meer kan super!

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Simoon: Hier ook eentje om de drie uur...

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Nathalie: Wow, lekker geslapen dus zo te lezen! Lekker hoor!

15. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @mama1987 JA groot gelijk dat je niet eigen houtje gaat proberen. @nathalie mooie foto`s!
    @marlieke heb wel vannacht heel de nacht krampen gehad dus mischien is er wat aan het beginnen. Zou leuk zijn, alleen mijn vk is er dit weekend niet dus heb dan een vreemde vervanger. Dat vind ik wel wat minder. Heb dat inderdaad ook als ik ongesteld moet worden dat alles dan mis gaat hihi. Ik hoop dat jij ook snel mag bevallen.
    @mac gelukkig dat bram het zo lekker doet met FV.
    @madelon sterkte met de bv.
    @kuide arme jij dat je ventje aan het verbouwen is. Die van mij is vannacht voor het eerst rustig geweest. En vandaag 40 weken! Kom maar kleintje!!!! Heb geen idee voor je om te doen, ik weet zelf ook niks, ja me bank nog een keer poetsen hihi. Ga denk straks maar ff wat films huren.
    @guusje fijn dat lucas het zo goed doet!
    @sunshine het gaat vandaag weer een stuk beter. Gewoon ontbeten zonder knoeien!! hihi

Hier verder een rustige dag, heb wel nog steeds krampen, ongeveer 1x per kwartier. En niet heel pijnlijk maar wel een apart gevoel, ook harde buiken die ik normaal nooit heb. Verder is de baby ook heel rustig sinds gisteren. Voel hem of haar nog wel hoor maar niet meer een uur achter elkaar zoals afgelopen dagen.

Fijne dag allemaal!

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jaaah hier heeeeeerlijk geslapen en geen hoofdpijn meer!! Vriend heeft vanacht fles enzo gedaan en ik heb er niks van gemerkt.:D Heb heerlijk geslapen.
    We gaan zo boodschappen doen en dan als Jason zn fles heeft gehad naar de stad had 2 shirts gekocht voor hem bij de WE maar zijn te klein dus moeten we even ruilen.

Zo ga nu even bijlezen en reageren dus niet te veel schrijven he tussendoor!!!

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mac/Nathalie: Na de voeding van 23.00u kwam ze weer om 02.30u en om 05.30u. Dus helaas… ;) Ze heeft wel goed ‘alleen’ geslapen (in de kinderwagen naast ons bed)!

@Mac: Super dat Bram nu zoveel uren achter elkaar slaapt en ook nog eens in zijn eigen bedje!!! Gefeliciteerd met zijn 2e verweekdag ;).

@Laura: Even relaxen en lekker ergens aan het water liggen?!

@Nathalie: Fijn dat Julian al zoveel uren slaapt! Doet hij dat allang?
    En wij nemen een thermoskan warm water mee en gooien het poeder er ter plaatse bij. Ben bang dat het anders bederft!

@Laura: Badderse! ;)

@Guusje: Fijn dat Lucas het zo goed doet en jij een beetje rustig aan doen hé!

@Sunshine: Zoë heeft een ingebouwd klokje en wordt uit zichzelf wakker voor de late voeding, anders zou ik haar wakker maken om te voorkomen dat ze midden in de nacht komt..

@Aaliyah: Lekker hoor, even bijslapen. En shopse!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @nathalie wat een lieve foto's van Julian,mooie ogen heeft hij zeg

@simoon op zich wel netjes toch dat Mees om de 3 uur komt

@marlieke fijn dat je wel redelijk hebt geslapen

@mac wat goed meid dat je die stap hebt gezet,opluchting is dat dan he als ie na een flesje ineens lekker en tevreden slaapt!! Je hebt iig alles geprobeerd om bv te geven.
    Balen van je stuwing maar bouw jij ook helemaal niet af dan met kolven?

@Guusje wat fijn dat het allemaal wat beter gaat. En goed dat je zo'n gesprek hebt gehad ik weet een beetje wat het is alles het zo snel gaat en als je het dan niet goed meer weet! Veel praten is dan idd de oplossing. Heel goed dat de verpleegkundige er met je over gepraat heeft.

@Sunshine gisteren mocht Jason laatste voeding om half 12/12 uur maar wij hebben hem laten pitten omdat hij weer al heel lang wakker was en toen kwam ie van8 om half 3 hoorde ik net hihi

@Buddy oohjee spannend Jason was ook zo rustig voor mn bevalling dus wie weet. En weet je al hoe je de honing uit je bank gaat krijgen of niet? Dat lijkt me zooo kut als dat in je bank zit en die zooi plakt natuurlijk als de neten

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mama ik ga niet shoppen hoor hihi, ik moet eerst wat van mn heup vet wil ik weer gaan shoppen wil minstens maatje 36 van broeken weer passen en maatje s van shirts hahah anders heeft het geen zin ik pas ook echt helemaal niks van mn oude kleding wel balen want heb nu amper kleding om aan te trekken...

20. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @buddie ik heb meubelreiniger van kruidvat dat gaat schuimen en daarna moet je het opwrijven dat heeft wel geholpen tegen heb plakken, vanavond nog maar een keer. balen dat je weinig kleding past.

Deel Deze Pagina