He Lonnie, vervelend is zacht uitgedrukt..... Was bij mij de vorige keer ook zo.....Maar ik heb toen wel paracetamol ingenomen tegen de pijn, als het toch nergens toe leid, hoef je niet te lijden toch Liefs en een dikke knuffel Jacqueline
hee meiden wat een nare berichten allemaal. sanne, ik hoop dat het goed gaat bij jou! bah wat eng zeg. en ook voor de andere beebs; hold on to your momma
Zo, even bijna alles bijgelezen, (34 pagina's) @sunshine; gaaf dat het zo goed gaat! Voor iedereen die niet zo'n goed bericht heeft: sterkte... En alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd....... Ik heb voor 5nov om 10:30 een afspraak met de VK. MvM waren de kratten vergeten op te pikken, gelijk de eerste keer! Ik gebeld, heeft de contactpersoon ze vandaag opgepikt. Zo nu even de kleine in bad en naar bed heb ik weer even rust Na elke maaltijd voel ik me beroerd, en af en toe echt misselijk, hoef gelukkig niet over te geven Volgende week echo [-o< [-o< [-o< Groetjes Jacq
oeps ja bedankt! hahaha net is mvm geweest. altijd spannend weer een test, maar deze verscheen direct was was super dik Mag meteen beginnen met inzamelen.
pff wilde gaan slapen ben echt super moe maar popstars houdt me tegen. en straks moet ik alweer koken voor mn mannetje, en daarna op de koffie bij mijn vriendin.
zeker fijn weer zo'n bevestiging nu uitkijken naar het volgende: 6 november! echo en vk zo'n speciale datum! we zijn dan 8,5 jaar samen en vorig jaar in ondertrouw gegaan hahaha, erg toevallig!
Hoi allemaal, wat een verhalen en onzekerheden allemaal. En ik maar denken dat ik de enige ben ik dat heeft. Ik heb zelfs rare en enge dromen. Maar dromen hoort erbij dus dat is het niet, alleen het feit dat ze niet zo leuk zijn. In mijn dromen leef ik op een donderwolk ipv een roze wolk bah Gelukkig gister een afspraak gemaakt met MVM, VK en Ziekenhuis. Dus komen weer een hoop leuke dingen aan. Zelf kijk ik heel erg uit naar 10/11 want dan is voor ons de 1e echo van ons tweede ukkie! Ik kan het me niet zo goed meer herinneren van de 1e maar moet je nou met volle of lege blaas bij de echografiste komen? Kan iemand mij helpen. Dit was mijn kletspraatje weer even Liefs
ik heb om 15.45 gesprek met mijn teamleider op mn werk, dan ga ik haar op de hoogte brengen, omdat ik het op men werk al heb moeten vertellen ivm medische redenen. toch wel spannend wat ze gaat zeggen en wat ze ervan vindt, ik werk er ook nog niet zo lang, en krijg nu ook allemaal extra taken, dus ben benieuwd.
@mam85 heb al e.e.a op internet gevonden en de gyn. was zo vriendelijk om een uitdraai met info mee te geven. Dus dat wordt even lezen. Eerst maar even bloedtest vriend afwachten dan zien we wel verder. Zit nu meer te dubben over de vraag of we een nekplooimeting wilden. Pff vind dit moeilijk hoor. wil t eigenlijk niet weten want ik ben echt niet van plan om een vruchtwaterpunctie te doen. Dat wordt nog even flink praten met vriend eens kijken wat hij er van denkt. Persoonlijk vind ik het down syndroom nog niet erg, zou het erger vinden als het kindje gehandicapt is. Hoe denken jullie hierover, al enig idee wat jullie gaan doen?
euh down sydroom is ook gehandicapt hoor. (sorry werk in de gehandicapten zorg. wij laten geen extra testen doen om te kijken of er afwijkingen zijn als hier geen indicatie voor is. want we zouden toch niks doen met de info, en het risico van sommige onderzoeken vindt ik te groot wel de 20 weken echo hoor. maar snap ook zeker wel als andere hier anders over denken! ieder zijn eigen mening en die mag gegeven worden!
Hey meiden, wat is er veel geschreven zeg sinds gisteren. Ik heb niet alles terug kunnen lezen. Ik zag wel dat er een aantal meiden in onzekerheid zitten. Sterkte allemaal. @ sunshine, Ik weet nog niet of wij een nekplooimeting laten doen. We zijn al zo lang bezig geweest om uberhaupt zwanger te worden, dat ik het niet over mijn hart zou kunnen krijgen om het weg te laten halen.
dat wil ik eigenlijk ook wel weten..... hebben ze bij mij niets over gezegd. Maar ligt het er ook niet aan wat voor soort echo je krijgt?
ik moet a.s woensdag met een volle blaas komen..ik heb begrepen als het buitenwaards echo is volle blaas en inwendig is lege blaas.