@Buddy oh beter ken dat spul wel geloof ik. Hopelijk gaat het helemaal weg. Nog plannen voor vandaag? @Mama ja klote is dat he ik baal er echt van. Zal bij mij wel lang gaan duren. Mijn bio-mama was ook best stevig dus heb het in mijn genen...helaas. Maar ik kan wel afvallen alleen dan moet ik echt weer gaan werken en dat duurt nog even,ik ben geen sporttype dat houd ik 3x vol en dan kap ik ermee. Maar goed omdat vriendje te zwaar is halen we al geen snoep meer in huis en dat houden we goed uit. Als we nu trek krijgen eten we een boterhammetje dat scheelt al en met warm weer drink je meer dan dat je eet dus scheelt ook weer..
hoi hoi! vinnies, bij jou wat aan het rommelen lees ik? Ik hoop voor je dat het doorzet meid.... Hier nog echt he-le-maal niets . Heb zo erg het idee dat het nog 2 weken kan duren.... totaal geen teken dat er iets aankomt ofzo.... en dan al die mensen die vragen: heb je al harde buiken? Of: het zit wel hoog he, dat duurt zeker nog even..... Ik word er gek van! Zit weer even in een dip...pffff heb helemaal geen zin om nog zo lang te moeten wachten, maar ik vrees dat dat wel het geval word..... tis toch raar anders, dat ik nog helemaal niets merk En dan dat warme weer.....pffff volgende week 28 graden!!!! Klaag modus gaat weer uit!
@Aaliyah: Ja hier ook veel drinken en fruit ipv snoep en dalijk lekker veel wandelen met Zoë (jij met Jason ), dan moet het goed komen!
@Jolan: Logisch hoor, dat je even in een dipje zit. En je hoeft echt geen voortekenen te hebben, dat had ik ook niet. Hopelijk ga je nu heeeeeel snel bevallen *knuffel*
Hee dames Hier nog alles rustig, weinig fut om te reageren vandaag ga wat opruimen en wat aanrommelen in huis vriend is ook thuis. maar dacht laat even weten dat hier nog niets gaande is helaas dus duimen he dat het eens gaat gebeuren
Hier ook dat probleem. Had gelukkig nog wat kleding bewaart uit mijn dikkere periode dus daar loop ik nu in. Maar shoppen zal er deze zomer nog niet in zitten denk ik
hoi meiden mijn excuses ik heb gewoon even echt geen tijd voor het forum ik zou snel weer komen reageren! hier ruk met 2 kids nu en levi huilt veel, hij heeft heel veel last van krampen. we hebben nu druppels ervoor en een dokter brown fles om te proberen.
sanne, ook nog niets ...... om moedeloos van te worden he?.....Ik denk dat ik op mn hoofd ga schrijven: ik ben overtijd, ik voel nog niets, dus hou je mond hahaha.
nikita, ja dat is waar.... hoewel ik dat eerst moet zien en dan geloven...... WEet niet met hoeveel dagen ze hier gaan inleiden, wel dat ik volgende week waarschijnlijk naar het zh moet voor controle.
Oh meiden ik leef met jullie mee * knuf* bij mijn eerste liep ik 14 dagen overtijd... en dat was ook met de hitte ( half augustus). Lekker naar het zwembad gaan om af te koelen of zelf een familie zwembad opzetten... Heerlijk voel je even je buikgewicht niet meer... Hier verder ook weinig tijd om te reageren met 2 kids... Demi komt nog steeds om de 3-4 uur voor BV ( warm, plak plak) ook 's nachts nog... en ze heeft 's avonds nu een beetje huilmomentjes... pfff... Oh dacht dat ze sliep... alarm.... doei
ja dat kwam van debke, citroensap met heet water en dan suiker naar smaak toevoegen, dat in combinatie met koude compressen werkte bij mij prima.
@buddie ja het plakt nu niet meer, en je ziet gelukkig ook niks! nee geen plannen ben beetje aan het schoonmaken. Jij shopse. @jolan tot nu toe zet het nog niet door maar de krampen blijven, al twijfel ik wel of het niet me darmen zijn. Baby is wel weer wat drukker nu. Snap dat je in een dip zit, maar het gebeurd vaker dat je niks voelt van tevoren en dat het ineens begint. En kijk naar laura die heeft al tijden voorweeen maar zet ook niet door helaas. Onze baby`s kunnen ons nog niet missen denk. Wanneer moet je weer naar de vk? @sanne duim ook voor je! @mandy arme levi dat ie krampjes heeft hoop dat de druppels en de fles helpen. @demi ik ga nu ook veel in bad dat is ook lekker. Zwemmen lijkt me ook heerlijk! Raar weer is het he, echt een rare donkere lucht met zon en warme wind....bah doe maar ff 1 dagje koud hihi
Hmm.. ik denk dat ik weet waarom Zoë zo moeilijk slaapt in haar eigen bedje, dan ligt ze op haar rug. En bij ons ligt meestal lekker met haar buikje op onze buik. Heb haar om 13.30u op haar buikje in de box gelegd, dun lakentje eroverheen en nu slaapt ze dus al een half uur zonder zeuren om een speentje, krijsen o.i.d. Normaal gesproken is het iedere 10 minuten op en neer lopen! Durf het alleen 's nachts niet aan...
Denk dat je het op moet drinken Mac, anders verbranden je borsten Heb Niek net zonder puckababy in bed gestopt, had even een ingeving en heb het dekentje dwars over het bed gelegd kan je hem strakker in stoppen. Merkte van de week ook dat hij het erg fijn vindt om met zijn handen boven zijn hoofd te liggen. En dat hij zo omhoog kruipt komt ws. doordat hij dan zijn speentje wil pakken die weg is gegleden. Dus duimen meiden dat dit gaat lukken!!! Dan zijn we van het bakeren af!