Hallo meiden, Even kijken hoever ik kom met bijlezen en reageren. Hier alles oke. Meisje heeft wel veel krampjes. gisteravond was een ramp. van 18:00 tot 23:00 gehuild van de pijn. Noodweer, 6 keer de stoppen eruit, honden over de zeik. Hopelijk hebben we het vanavond rustiger. Geen visite iig. Vraagje voor meiden met ks: Hoelang voordat je weer kan/mag sexen? (niet dat ik er veel behoefte aan heb hahaha, maar ben wel benieuwd) En het onweert alweer. Nathalie, wat een mooi ventje zeg! Mac, wat heerlijk dat het zo goed gaat nu!!! Verademing of niet? Borsten..... Ai, veel koelen en strakke bh aan, ook in bed. Hier hetzelfde probleem. (wel mooi, maar niet fiijn hahaha) Kuide, inmiddels lekker in bad geweest? Vond ik ook zo fijn aan het eind. Lekker ontspannen. Hoe voel je je verder? Overal al de balen van of valt 't mee? Sunshine, hoe gaat het met de eerste juni beeb? Wij doen onze troela eerst verschonen en dan wordt ze vanzelf een beetje wakker. De fles geven en weer terug naar bed. Vinnies, rommel de rommel? Hopelijk wil het doorzetten en ben je er voor de hitte vanaf meid! Goh, kan hier ineens de lampen aandoen. De enige bui in nederland geeft buienradar precies boven ons aan. Jolan, dikke knuffel voor jou!!! Vreselijk al die mensen die zich met je bemoeien en het liefst alles negatief zeggen. Sanne, ook voor jou een dikke knuff voor het lange wachten. Mama, fijn een buikslaper!!! Misschien op buikje in slaap laten komen en zodra ze slaapt haar voorzichtig omdraaien? Doen wij ook wel eens. Volgens mij ben ik een klein beetje bij. Liefs
@Stephanie: Nou hoop idd dat jullie vanavond een relaxtere avond hebben! Hier nog geen onweer, maar wel al de hele dag een rare lucht.. Ja, dat omdraaien ga ik bij het volgende slaapje proberen. Ben zo blij dat ze nu eindelijk lekker ligt te slapen dat ik het niet aandurf . Ze ligt zooo relaxed, normaal ligt ze steeds te bewegen en te draaien en nu helemaal niet..
Mama duim voor je hoor, je moet wel harder voor mij duimen hoor, net een half uur bezig geweest niek te kalmeren. Hij heeft last van krampjes en dan trapt hij zichzelf het halve bed door , had zo'n last en moest zo huilen. Misschien toch nog te vroeg om de puckababy uit te laten.... Mama wil weer eens te snel denk ik. Tjonge stephanie lekker weer gehad dus gisteren hier niets gevallen, zal nog wel komen denk ik. Hele ochtend bewolkt geweest en nu zonnetje waardoor het weer smerig warm is. Heb weer last van klotsende oksels bah bah bah. Joa last dat Jamy net zo zwaar is als Niek, hoeveel drinkt hij nu? Weten julllie dat, hoorde laatst iemand op het forum zeggen dat je eens in de 10 dagen 10 cc op kan hogen met de voeding. Weten jullie hoe dit zit, of is dit enkel in het begin.
@Kuide, 40 weken! Hup meid, bevallen jij! Gaat vast lukken na zo'n heerlijk badritueel bij je mams! @Jolan en Sanne, meiden toch...ik leef met jullie meer! Hopelijk gaat er heel snel wat gebeuren bij jullie! Enne...voorweeen e.d. hoeft niet altijd hoor. Had ik met Marciano ook niet... @Vinnies, lekker gerommel in je buik? Ga zo door meid! Dat het maar snel nog erger mag worden met als reslultaat het grootste wonder wat er bestaat! @alle mama's met ukkies, succes vandaag! En denk erom, het is week-end, dus de meeste mannen zullen wel vrij zijn. Kunnen zij ook eens een nacht eruit om ukkie op te halen voor de voeding of zelf de fles te geven! @All, hier had ik vanmiddag even redelijk pittige rugweeen. Ben even gaan liggen, in slaap gevallen en ja hoor...nu niets meer. Wanneer ik nu weer weeen krijg ga ik lopen...net zolang tot het doorzet!
Hoi Dames! Ben ik ook weer even! Heb gepoogd alles bij te lezen en ben alweer heel ver maar moet het "op iedereen reageren" even over laten gaan...*sorry, dikke knuf*. Hier ook spitsuren! Kleine Luuk die zijn aandacht vraagt, Teun die het lekker vindt om bij mama te liggen, kraamzorg in huis etc etc. Maar het gaat best aardig! Ben gisteren echt even heeeeeeel hard teruggefloten door mijn lijf. Had weer enorme buikpijn ter hoogte van het ksneelitteken wat op scheuren stond tijdens de bevalling. Pfff, hele scenario kwam weer naar boven. Nu is de Diclofenac opgehoogd in combi met paracetamol en het gaat een stuk beter. Vanmorgen heeft Teun de hielprik gehad. Zielig he? Hij hield zich best groot hoor. VK heeft bevallingsverhaal even aangehoord en was blij voor me dat ze snel gehandeld hebben vwb de ksnee anders had het voor zowel Teun als mij misschien heel anders kunnen aflopen....Wel enge gedachte! Gelukkig zijn we er allebei nog en denk ik er nog maar weinig aan terug. Door de heftige baarmoederproblemen wil deze ook nog heel slecht krimpen. Dat is wel balen. Als het dinsdag niet beter gaat moet ik weer terug naar het zh.....duimen dat het snel weer op zijn oorspronkelijke plekje zit! @Dames die nog moeten bevallen: HEEL VEEL SUCCES MEIDEN! ZET HEM OP!! @Mandy: Ik lees mijn verhaal in jouw woorden. Teun heeft ook veel buikkrampjes, moeite met het leegdrinken van zijn Aventfles. Wij gaan vanmiddag ook over op dr Brown. Ben benieuwd! Vannacht van half 2-half 5 met hem op mijn buik gelegen...pfff wat duren de nachten dan lang he?
Oh ja, last iets over stuwing! Hier ook enorm...voel me net Pamela terwijl ik normaal maar cup B heb. Ondanks de pijn geniet ik wel even van mijn gevulde voorgevel. Door de diclofenac is het goed te doen, verder strakke BH aan en er absoluut niet aankomen is mij door de gyn verteld... Vwb dat suikerwater met citroen. Wat is de verhouding van citroen/suiker/water? Wil ik wel eens proberen! @Stephanie: Ik dacht dat je 6 weken niet mag sexen. In ieder geval niet zolang je vloeit....Zelfde geldt voor in bad gaan!
@Sunshine: Wat zielig voor Niek dat hij zo'n last heeft van krampjes. Jij wilde toch overstappen op Kruidvat voeding? Zou echt voor de extra care variant gaan! Tegen krampjes en moeizame ontlasting. En met het ophogen kan ik je helaas niet helpen...
ja zat ik ook al aan te denken maar denk je dat die gecombineerd kan worden met dat wat we van Nutrilon hebben? We gaan om en om geven nutrilon en dan kruidvat (advies cb) zodat die blikken ook nog op gaan. Heb nog een paar fotos in mijn album gezet voor de liefhebbers. Niek inmiddels maar weer in zijn puckababy gelegd en is gelijk vertrokken, was toch nog te vroeg denk ik
@Sunshine: Geen idee, zou ik even bij het cb vragen. Als je de Nutrilon infolijn belt zullen ze wel zeggen dat je alleen die van hun moet gebruiken en bij de Kruidvat andersom . Fijn dat hij nu iig weer slaapt.. Ik ga even je foto'tjes bekijken!
Hij ziet er relaxed uit in zijn hangmatje, heerlijk hoor! En wat is ie hard gegroeid als je de laatste foto's met de eerste foto's vergelijkt.. Knappe vent!
Zoë slaapt nog steeds, al 2 uur en een kwartier. Ik ben echt onder de indruk! Eindelijk eens even ongestoord tijd voor mezelf
shunshine: jamy krijgt gemiddeld 5- 6 flessen, ik voed op verzoek, hij krijgt 135 cc en gister de laatste fles 165 cc gegeven, en drinkt ze allemaal helemaal leeg, hij komt al 2 dagen om de 5 uur dus das lekker, alleen de nachten wil hij nog niet doorslapen gisteravond om 10 uur de laatste fles gehad en vanacht om kwart voor drie en vanmorgen om half 8 en toen weer om half 1 en slaapt nu nog als een roosje. je moet denk ik even kijken wat niek aankan, gewoon uitproberen en je moeder instinct volgen, heb ik ook gedaan want hij bleef met 120 cc honger houden en nu de 135 gaat heel erg goed. zal zo nog wat foto's plaatsen van onze kleine grote man, jee wat gaat dat hard zeg vergeleken met foto's van net na de geboorte. hijs morgen al weer 6 weken en is gewoon al bijna 10 cm gegroeid in 6 weken zo snel stond gister ook heel erg versteld in het ziekenhuis da hij nu al 51 cm was.
hai meiden.. wat een warmte he.. Hier gaat t allemaal nog goed. Heerlijk een half uur in bad gezeten en daarna uitgebreid gedouched. Boodschappen gedaan en weer thuis gebracht door mijn moeder.. Zo lief weer een dag bijna voor bij. Morgen officieel overtijd, wat een raar gevoel is dat zeg! Bad heeft geen weeen of krampen of ook maar iets opgewekt, helaas..
kui: flinke buik joh jeeetje succes ermee de laadste loodjes wegen vaak het aller zwaarste zeggen ze he
Ja vergeleken met gister is t echt een andere buik, ventje is enorm gezakt.. heb nu echt een toeter, gister was t meer verdeeld haha. Hij hangt ook echt als ik zit. Geen gezicht! En idd laatste loodjes zijn heavy, zeker met dit heerlijke warme weer..
Hey meiden, Ik ben ook weer uit de stad en ben kapot! Mijn zus iks hier nog en geeft Julian de fles kan ik lekker luieren. Ik heb mijn jas gekocht en een roze legging voor onder een jurk. Oh en de sims 3 hahaha en hele leuke kleertjes voor Julian, mexx had opruiming Oh en ik zit al de hele ochtend en nu weer naar het nummer van Glennis Grace te luisteren. Voor de nieuwsgierigen onder ons: YouTube - Videoclip Als Je Slaapt - Glennis Grace
@nathalie, ow heerlijk zeg.. shoppen, zou ik ook wel zin in hebben! leuk al die dingen gekocht. Fijn dat mexx uitverkoop had, zo te horen ben je goed geslaagd