Ja beetje moeilijk mama1987, hoeveel drinkt ze nu? ik denk dat ze zeker wel aan 6 voedingen per dag moet komen. snachts mag er wel 6 uur tussen de voeding zitten.. overdag zou ik niet langer als 4 uur er tussen laten..
@mama, hoop voor je dat zoe geen buikslaper wordt.. gewoon goed in de gaten houden en idd snachts zou ik ook niet doen. @sunshine, tygo slaapt ook liever met zn handjes boven de deken. meestal ligt hij helemaal "hands up" haha echt grappig gezicht! @bab, zou mooi zijn als t dinsdag beter gaat! @grote boobies, echt mooi he! buikje weg, tieten groot haha! jammer genoeg blijft het niet.. ik loop regelmatig even langs de spiegel naar mn borsten te gluren @kuide, mooie grote buik meid! @nathalie, mooi liedje he, moet je toch spontaan van janken @meiden die nog niet bevallen zijn, ik snap jullie frustratie!! echt ik werd gek de laatste week en dan was ik nog niet eens overtijd.. dikke knuffel voor jullie mijn ventje ligt heerlijk naast mij op de bank te slapen in het voedingskussen.. ben zo ontzettend verliefd.. dit is de eerste dag dat ik het gevoel heb van een beetje rust en regelmaat. werd echt gek van alle onzekerheid, kraamvisite, slapeloze nachten en elk uur voeden soms.. sochtends slaapt hij heerlijk en laat hij dik 3 uur tussen de voedingen, maar smiddags en savonds/snachts is het soms echt erg. dan voel ik me een lopende tiet haha. maar ik geniet er wel heel erg van.. de bv is goed op gang gekomen en tepels doen geen pijn meer. dikke vette spuitluiers haha. morgen voor het eerst wandelen!!!! mijn bevalling was trouwens goed gegaan! pijn viel me wel tegen maar het was zo voorbij en de pijn vergeet je snel.. heb maar 2 hechtingen door een scheurtje, daar heb ik nu wel last van. vooral omdat je tijdens de voedingen zoveel moet zitten. deze kleine hier wil niet liggend aan de borst het is zo mooi om te zien
geloof niet dat je borsten kunnen aangeven of ze van veel of weinig suiker houden Mac! Fijn trouwens dat Bram z'n eerste nachtje met flesvoeding zo goed heeft gedaan!
mama's, wat een super mooie foto's allemaal weer!!! Sunshine, mooie broek heeft Niek aan! hier vandaag lekker weg geweest. Naar de stad geweest, naar de kapper. Toen nog naar de Prenatal, broekje ruilen en easy base kopen... toch wel erg handig nu dat de maxi cosi voor mij, aan de verkeerde kant van de auto moet... en nu gaat het lekker snel... klik en klaar! mijn 2 kleine mannen slapen allebei en denk dat de grote man in de tuin zit te slapen
volgende zwangerschap bij de volgende maand mee kletsen dan... heb ik nu ook gedaan, 29 mei uitgerekend en in juni mee gekletst en natuurlijk bevallen... maar dat wist ik al lang, zou toch weer te laat komen
he hier net weer het grote afkoelritueel gedaan, met lauw water kindje wassen, hij heeft het toch zo heet he. Echt zielig, en schreeuwen dat ie doet. Nu ligt ie in z'n luier in z'n bedje. Hm en hij schreeuwt weer :S
@laura sterkte meis!! @Jolan hoop dat je dinsdag niet meer hoeft! @snieke ahh ja het is ook zo warm! Hoop dat ie snel stil is. Hier nog steeds krampen maar Het zet nog niet door. Wel nu ook af en toe steken van binnen vooral als de kleine beweegt. Meiden sterkte allemaal met de hitte en hoop dat iedereen dit weekend bevalt!!!
Overdag krijgt ze 90cc+3 en de late voeding 120cc+4. Maak haar idd gewoon wakker na 4 uur, zeker met dit warme weer..
Ha ladies... hier eindelijk weer een avondje voor mezelf... Kids lekker op bed.. hier ook eentje die iets huileriger is door de warmte, maar we mogen nog niet klagen hoor... 't enige waar ik heel slecht tegen kan is dat ik zo weinig energie heb.. die BV vreet wel zeg... vooral met dit warme plakweer... Hier is het al 2 dagen 28 graden op de slaapkamers, dus we hebben besloten dat er airco gaat komen op de verdieping van de kids...
@Madelon: Heerlijk is dat hé, als de rust een beetje terug komt. Fijn dat de bv zo goed gaat! @Snieke: Zielig is dat, als ze zo’n last hebben van de warmte. Is het heel warm bij jullie binnen? @Demi: Pff 28 graden, dan is een airco idd wel lekker! Hier is het nog wel te doen op de slaapkamers, zetten ’s avonds alles tegen elkaar open en aangezien we op de bovenste (5e) verdieping zitten waait het lekker door. Zeker als het dalijk even flink gaat waaien en regenen!
hoi ja die steken heb ik ook al heel de dag..... vooral idd als de kleine beweegt.... maar heb die steken wel vaker. Doen wel erg pijn, echt zo'n scherpe steek..... Ben benieuwd of het bij je doorzet vannacht
Halllo! Ik kom ook nog even kijken. Heb al helemaal bijgelezen, ben er denk 3 kwartier mee bezig geweest haha en nu weet ik de eerste niet meer... uhm zag geen babynieuws, helaas. Meiden zet 'm op. Petje af voor jullie. Zal al die dooddoeners en goedbedoelde opmerkingen achterwege laten. Had er ook zo m'n buik van vol. Ik zag wel iets over dr Brown flessen. Hier gebruiken we ze ook al vanaf het begin. Ben er wel tevreden over. Laura: je hebt een mooi buik zeg. Wat een verschil in die 2 dagen. Zag ook nog mooie kindjes voorbij komen. Wat een plaatjes!
hey meiden, ik ga mijn bed in.. met tussen de 6 en 12 min (voorweeen/hardebuiken/ongikrampen rugpijn) weeen. Maar ik kan nog alles hoor, soms moet ik puffen, soms ff stil staan en ogen dicht knijpen.. maar verder kan ik nog rustig de hond uit laten en strijken Heb dit nu ruim 2 uur.. ze duren tussen de 40 en 90 sec.. Maar goed.. heb dit al een paar keer eerder gehad en dan was t ineens weer klaar. spreek jullie dus gewoon morgen ochtend!