@ Jolanda haha ja idd zal ook maar wat op mn voorhoofd schrijven dan want vandaag ook weer verschillende vragen en hoelang nog Wanneer moet jij weer naar de vk en gaan ze dan iets doen? @Marlieke jij ook suc6 met wachten, kom maar bij ons op het bankje zitten.... wel wat lekkers meenemen he haha @Bab das minder dat je pijn hebt en oei dat ks litteken... hopelijk gaat het snel beter met de pijn @ Laura flinke buik idd stuk groter dan gisteren, die van mij staat ook op ploffen is wat dikker volgens mij kijken of mn vriend morgen nog eens een foto wil maken @Nathalie laat je weten hoe de sims 3 is kwil hem namelijk ook halen @mama ze slaapt goed wel fijn maarja is ook warm dan slapen veel kids goed @Madelon geniet van je mannetje die kleintjes zijn ook echt om verliefd op te worden @Demi lekker avondje voor jezelf @ Foto´s weer wat mooie voorbij zien komen Wat een warmte vandaag, dacht dat het zou gaan regenen dan kon ik alles tegen elkaar open zetten om het af te laten koelen binnen maar helaas geen druppel..... Dames die nog zwanger zijn... Hebben jullie ook wel eens van die steken van onderen als de kleine volop in beweging is? kheb ze laatse dagen als ik savonds in bed lig de kleine is dan goed druk en het zijn best pijnlijke steken dan
@sanne, ja ik noem dat headbangen, alsof de kleine aan t headbangen is tegen mijn schaambeen aan. (eigenlijk meer het gevoel alsof er met een mes rondjes gedraaid wordt) Ken het gevoel hier ook al paar avonden gaande
@sanne, ja... geen idee wat t is, ik gok het ruimer maken daar beneden dus verder zakken van de kleine..
@ilse, nou puffen nog niet, ze zijn wel pijnlijker als normaal omdat mijn rug nu ook mee doet. Maar ik geloof t pas als ik t niet meer houd! nu nog te onregelmatig enzo
Khad gisteren nog vk gebeld had hele dag harde gevoelige buik en ongikrampen, maarja zei ook afwachten kan een begin zijn, maarja vanmorgen was natuurlijk weer alles weg
@sanne, ja balen he.. ik wordt er ook zo gek van elke keer die voorweeen.. of ongi krampen.. en elke keer niks ECHTS..
Dat hield ik mezelf ook voor, schaamde me bijna om de vk te bellen. Zelfs dat we in het ziekenhuis kwamen zei ik tegen m'n man dat de maxicosi wel in de auto kon blijven. Niet wetende dat binnen 2 uur alles alweer voorbij was Dus wie weet Laura...
Denk dat ik hier nog ff opblijf is me te warm om naar bed te gaan. hebben raam nu open staan en ventilator aan hopelijk koelt het was af, al is het buiten nu best aangenaam
@ Laura, kan me voorstellen dat je het dan pas geloofd. Slaap lekker, nou eigenlijk niet.. Je snapt wat ik bedoel
@Mama ja Jason kan ookal zijn hoofdje optillen en draaien maar je houd het goed in de gaten dus is goed toch Oh van die uitloopmatjes wist ik niet maar de bak staat er zijn er alleen nog niet in geweest hihi Lekker dat Zoe zo lekker geslapen heeft zeg hopelijk doet ze dat vannacht ook! @Madelon fijn dat je ventje het zo goed doet en spannend hoor morgen voor het eerst wandelen.Irritant he die hechtingen als je wilt zitten harde ondergrond hielp bij mij heel erg @Marloes lekker hoor even weggeweest en naar de kapper dan voel je je natuurlijk altijd weer goed @Buddy zoo mag ik dan ook eindelijk buddynieuws gaan plaatsen hoop voor je dat het doorzet meid!! @Demi hier is ookal zo warm weet niet hoeveel graden maar bij ons staat de zon na 16.00 non stop op ons huisje... @Kuide slaap lekker meid hopelijk kan je weer even een nachtje goed slapen of zet het natuurlijk door @Sanne balen dat alles vanochtend weer weg was...hopelijk zet het bij jou ook eens door en bij iedereen natuurlijk!!!
@ Sanne: Hier is het nu ook heel aangenaam. De kleine ligt boven te slapen dus hier gaan de ramen open als ze de fles krijgt. Wel heerlijk even die koele lucht zeg!
Foto spam hihi http://www.zwangerschapspagina.nl/members/aaliyah86-albums-jason-picture3409-008.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/aaliyah86-albums-jason-picture3408-007.jpg (niet op mn onderkin letten please hihi)
ook wij hebben vandaag geshopt. Eva was heeeel lief en heeft eigenlijk de hele tijd geslapen. We hadden ernorm veel aanspraak met de kleine, echt leuk! Volgende week geven we een kraamfeest. Ervaringen, tips en ideeen zijn nog welkom. Zijn er meer juni-mama's die een kraamfeest geven?
Mooie foto's Aaliyah... ik zie een lachje!!! lief!! (ook leuk om een gezicht bij de naam te zien hihi)
Dank je wel Ilse ja had ook eerst meer foto's in mn album waar ik zelf op stond maar toen ging het hier weer plat en huppaa alle foto's foetsie Hier is het nog steeds mega warm kan niks tegen elkaar open zetten want hebben dichte gallerij...balkondeur staat wel open en buiten is het wel lekker,maar binnen nog steeds bloedheet
Ja je hebt gelijk meer aanspraak he als je nu buiten bent! Leuk een kraamfeest, wilde ik eerst ook maar alles ging zo snel ineens bij mij dat ik geen tijd meer had om het te organiseren. Wil het bij de volgende wel doen denk ik dan heb je dat gedoe met visite niet elke keer, en ben je er in 1x vanaf! Ik heb alleen geen ideeen voor je hhhihi