Hoi meiden, Kwam alleeen even iedereen een dikke knuffel geven! (geen idee hoe het met pretty is, wie is haar buddy?)
Vannacht kwam Lenthe om half 4 en toen pas weer om 10.00 uur !!! Gisteren ook al haha. Nu mist ze wel de fles van daarvoor dus weet niet of het wel goed is. Ze drinkt nu wel meer. Ze drinkt steeds bijna de fles van 120 leeg! Ik moet van het cb een heel schema/dagboek bijhouden met allerlei kleurtjes voor wanneer ze huilt, slaapt etc. Inbakeren helpt trouwen heel goed en de krampjes zijn zo goed als verdwenen. Gisteravond naar mijn schoonvader en zijn vriendin geweest. Weer voor het eerst zitten genieten van toastjes met carpaccio en file american en een rosetje erbij! Heerlijk zeg. Ik was gelijk aangeschoten! Was voor mijn vriend heerlijk want we zijn weer even heel intiem geweest zeg maar Voelde wel goed zeg, wat een passie hihi. @ aaliyah: Arme Jason! Voel je niet schuldig joh! kan toch gebeuren! Lenthe had laatst ook een natte broek, was 1 keer vergeten te verschonen voor een fles. @ tamtam: vandaag uitgerekend.. nu moet het dus echt gaan gebeuren! Hoop dat de krampen doorzetten meid. En de hitte.. vreselijk, ik leef echt met je mee! @ mama87: Mooi nachtje! Fijn dat je wat fitter bent! @ vinnies: Die krampen doen zeker wat hoor! Het is allemaal niet voor niks! Nu moeten ze alleen nog doorzetten! Ik duim voor je. @ marlieke: balen die hitte zeg. Heb je geen waaier/ventilator? Hebben wij op de slaapkamer staan, echt heerlijk is dat. @ laura: Snap dat je je gaat irriteren aan je moeder! Dat wil je natuurlijk helemaal niet horen. je hebt alle reden om te klagen en je moet gewoon goed gesteund worden nu. Het is allemaal niet makkelijk voor je! Knuffel voor jou! @ sunshine: Wat heerlijk dat niek het zo goed heeft gedaan vannacht! Super zeg. Hier nog niet echt slecht weer gehad volgens mij.. of ik heb het niet gemerkt, dat kan ook nog. We gaan vanmiddag even naar mijn schoonmoeder op de koffie. Verder geen plannen. @ mandy; 2 minuten persen!! goed hoor. jammer van de naweeen! Lekker genieten nu van je mannetje! @ sanne: pff 41 weken balen zeg! hoop dat je een zondagskindje krijgt @ jolan: weer een stukje slijmprop, het is een begin hihi. Lief dat iedereen meeleeft! @ emme: 4 juli is de dag dus!! hoop dat het misschien nog eerder komt voor je! sterkte meid @ jolan: ja ben ook wel benieuwd naar pm2b! Ben even het boek van Sonja Bakker aan het downloaden.. even doorbladeren en misschien ga ik dat wel doen. Die 10 kilo moet er echt af
vergo is haar buddy maar die heb ik volgens mij ook al een tijdje niet gezien. Weet wel dat pm2b beetje afstand nam, zodat ze niet te veel met bevallen enzo bezig was.
rianne, bij mij hielp sonja bakker heel goed. Woog 81 kilo toen ik begon. heb toen 7 weken sonja gedaan (toen is mn boek gestolen op mn werk...ja echt waar!) En toen ben ik dus gestopt. Natuurlijk wel nog op blijven letten. Wij aten gewoon tijdens het sonja-en 1 keer per week patat. Uiteindelijk bleef het eraf gaan bij mij..... toen ik na 7 weken stopte woog ik 70 kilo en uiteindelijk ben ik tot de 63 gegaan...... Bleek wel een beetje te snel te gaan, want mn menstruatie werd ineens heeeeel weinig en ik viel flauw..... Maar heb er zeer weinig voor hoeven doen.
@ Jolan, hihi wie steelt nou zo'n boek!! iemand die heek dik is? Ging wel goed bij jou zo te lezen, ik ben benieuwd!
haha ja dat vroeg ik me toen ook af..... ineens begonnen wel heel veel collega's aan sonja bakker haha, maar ik werk op een school dus kunnen zoveel mensen zijn geweest. Ja uiteindelijk ging het bij mij een beetje te goed, dus je moet wel oppassen hoor!!!
Met pretty gaat het goed, vrijdag controle bij de VK gehad en alles gaat goed. Ze doet het rustig aan. En neemt veel tijd voor zichzelf. ze leest nog wel mee af en toe hier. Maar alles is goed met haar!
bij gebrek aan betere ideeën (behalve bevallen maar dat is niet aan mij) ga ik maar even met mijn vader mee naar de golfbaan, wedstrijd kijken en terras hangen.. Morgen heb ik mijn zusje besproken, die komt me vermaken.. Echt verschrikkelijk dit wachten
rianne, is niet eg hoor dat ze volgens mij een voeding te laat komt zeg maar, als ze honger heeft komt ze volgens mij echt wel. jamy heeft dat gister en eergister ook gehad, toen kwam hij om de 5 uur. ja prima hij zal echt geen honger leiden hoor anders komt hij echt wel!!!! teminste zo denk ik er over jamy zijn ontlasting begint te veranderen, zo en wat een luiers zeg niet normaal, papa ging net verschonen op nuchtere maag, nou hij ging bijna over zijn nek, maar heeft het goed doorstaan en jamy is gelijk weer stil leek erop dat het hem toch echt dwars zat... wat is het trouwens benauwd zeg gadverdamme, jamy ligt hier in een romper en zweet zich nog te .... maarja het hoort erbij zeggen ze wel eens he
kuide, goed zo! bezig blijven!!! wij gaan zo ook iets ondernemen. Morgen nog geen plannen..... dat wordt weer een verveeldag...
Ik ben er af en toe nog, ik lees wel mee maar met zo'n kleintje is het erg druk. Van pm2be nog niets gehoord zodra dr nieuws is meld ik het gelijk. Met Delinda gaat het goed, vrijdag voor het eerst bij cb geweest, ze is al 53 cm en weegt 3940 gram. Ze slaapt s'nachts ook erg goed, de laatste fles om 23.00 en dan komt ze om 5 uur a half 6. VOor de zwangere sterkte met de laatste loodjes
Zo, ook weer even een momentje tijd om bij te lezen en te reageren! @Vergo: Fijn dat het zo goed met Delinda gaat! Is alweer een maand oud, tijd vliegt he? @Rianne: Lekker hoor dat ze al zo lang aan 1 stuk geslapen heeft! Gaat ze misschien al beetje richting het doorslapen...Heerliijk! Enne ben jaloers op jouw intieme momentje Heb ook alweer een heerlijke rode!! biefstuk gegeten. Jammie! en kreeg van vriendin 2 hele lekkere flessen ROSE PORT. Heb er al zin in maar eerst moet even mijn lijf herstellen na de zware ingreep van dinsdag! Durf nu nog geen alcohol te drinken! @Aaliyah: Ohoh dan heeft Jason zijn pimie idd naar boven gelegen. Herken het wel...Heb ik bij Luuk ook eens gehad! En ben je ook al wel eens nat geplast? Teun heeft woensdagnacht de verpleegster zeiknat geplast....haha! Thuis leg ik er altijd een tissue overheen met verschonen! @Snieke: Zielig he als ze het zo warm hebben? Misschien anders alleen onder katoenen lakentje leggen? @Madelon: Fijn dat je bv zo goed loopt! Ik geniet ook volop van ons kleine mannetje! @Natja: Dank je voor de tip! Heb nog 2 dagen om mijn bm te laten krimpen maar als ik het zo voel word ik er niet zo heel vrolijk van helaas...Balen! Hoe is het met jouw kleine knappe meisje? En wat vinden jouw jongens ervan? @Kuide: Veel plezier op golfbaan! Lekker er even tussenuit! Hopelijk mag je snel bevallen! Kom op kleine man!! @Sanne: Balen dat je zo overtijd loopt maar ook jouw kleintje zal snel tevoorschijn komen! @Marloes: Hoe gaat het met jouw 2tal mannen? Heerlijk he? zo`n mannengezin..... @Jolan: Bij mij was veel slijm echt een voorteken. Hoop voor je dat het snel doorzet! Wil ook straks aan het Sonja Bakkeren...Wie weet wanneer je daarmee mag beginnen? Moet echt wel eea af en wil mijn rijbroeken straks weer netjes passen ipv dat het krap aan past haha! Hier is het volop genieten van Teun! Hij is zo lief en makkelijk! Komt netjes elke 3 uur voor een flesje...Vanmorgen heeft hij heerlijk op mijn buik geslapen. Drinkt nu zo`n 50 cc per keer. Mag wel iets meer maar hij heeft er genoeg aan wss....Net lekker in bad geweest. Hij is helemaal munt nu! De kraamzorg was er voor het laatst en vanaf morgen komt er een andere...Niet zo erg hoor, ook leuke vrouw volgens haar collega! Die vandaag voor het laatst was hadden we met Luuk ook al gehad! Krijg wss meer kraamzorg uren ivm de te heftige bevalling. Wel lekker dan is ze donderdag pas voor het laatst en kan ik nog even een rondje gaan lopen met haar...Wil zo graag naar buiten! Zo, ga even lekker in de zon zitten! Mijn mams komt zo weer voor ons koken en dat is altijd weer genieten! Lekker om zo verwend te worden!
Fijn dat het zo lekker met jullie gaat! Goed dat je toch wat langer kraamzorg krijgt dan kun je tenminste nog even extra aansterken. Ik duim voor je dat je baarmoeder toch nog gaat zakken. Bij ons gaat ook alles goed. Tot nu toe lijkt ons prinsesje een makkelijk rustig meisje en hopelijk blijft dit zo. De grote broers zijn apetrots op hun kleine zusje. Gisteren zijn we voor het eerst naar het centrum geweest met Isabella, Mika onze jongste zoon was ook mee. Toen iemand te lang in de kinderwagen keek zei meneertje doodleuk: en nou wegwezen. Hij is nu dus al heel erg beschermend, ha ha ha ha.
Joanita en Rianne, Wat goed dat jullie nu al weer kunnen genieten van de intieme momenten! Hier helaas nog niet, ik dacht dat ik van het bloedverlies af was, maar iedere keer als ik dat denk dan verlies ik weer helder rood bloed. Weet iemand misschien of dit normaal is? Ik hoop dat dit snel verdwijnt. Ik schaam me om het te zeggen, maar wij hebben al geen intieme momenten meer vanaf de 15e week van de zwangerschap, want toen mocht het niet meer i.v.m het bandje om de baarmoedermond en de kans op vroeggeboorte. Toen het bandje met 36 wk verwijderd werd wilde hubbie niet meer.....
volgens mij 'mag' je tot 6 weken bloedverlies hebben. Zeker als je weer actiever wordt, kan het even heftig terug komen. enne... de rest, dat komt vast goed. maar kan me voorstellen dat je nu wel wilt... bijna een half jaar 'niks'. Hier gaat dat ook al weer helemaal goed Na de eerste bevalling (en knip en hechtingen) vond ik het wel pijnlijk en na deze super bevalling voelde het gewoon meteen goed...