Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hallo!

Wat is het warm hier...niet normaal meer. Stikbenauwd gewoon!
    Geen weer om te bevallen iig...

@Natja, hier ook al in geen tijden meer intiem geweest hoor...
    Veel te veel pijn aan bekken. Bloedverlies na een bevalling kan je heel lang houden. Mijn schoonzusje heeft destijds met alle 3 haar kids 9 weken lang bloedverlies gehad. Dus die 9 maandne zonder heeft ze weer helemaal ingehaald...
    Ik hoop dat dat bij jou niet het geval zal zijn.

@Rianne, hoe is het nu met je opa?

@all, dikke knuffel vanaf hier voor jullie!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Super inderdaad he, 2 kleine mannen en 1 grote ;).. wat zullen wij over een aantal jaar op handen gedragen worden haha... (tot de schoondochters komen haha)

Goed te lezen dat je zo lekker aan het genieten bent van Teun! en een klein stukje lopen, dat zal donderdag toch wel lukken toch.

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Zo ik ben terug van het terras, en opa in spe heeft lekker golf kunnen kijken en kunnen kletsen met zijn maatjes ;)
    Er was zelfs iemand die vroeg of dit zijn 1e kind was.. wat heb ik gelachen zeg! (mijn vader antwoorden, ja mijn 1e kind en mijn 1e kleinkind, moest die meneer wel even over nadenken)

Hier alles rustig verder, wel een druk kleintje die lekker loopt te duwen daar beneden.. (harder duwen ukkie dan gaat de deur vanzelf open!!)

4. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hey dames,

Hier even een reactie tussendoor van mij..

Alle nieuwe mama's gefeliciteerd!

Wordt tijd voor wat meiden, vind je ook niet Jolan?

Hier gaat alles goed hoor. Te goed zelfs want heb alleen last van pijnloze harde buiken haha. Wel goed diarree:) gehad vannacht, maar ja.. Doet ook niks hier haha.
    We zien het allemaal wel. Ik ben wel een stuk rustiger nu ik er minder mee bezig ben hoor!
    Heb me al helemaal ingesteld op 13 juli inleiden haha..
    Alles wat eerder is is mooi meegenomen.

En ach, wat zijn nou 15 dagen op een hele zwangerschap?

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
    Lees af en toe wel mee, maar dan alleen de laatste pagina's.
    Anders is er helemaal geen houden meer aan.

5. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @kuide kan me voorstellen dat je niet op zo een antwoord zit te wachten van je moeder. Maar meid luister naar je eigen woorden, het komt allemaal goed!
    @sunshine hier ook geen druppel gevallen, het windje wat nu waait is wel lekker fris.
    @mandy zo 2 minuten persen dat is snel! Maar de rest duurde wel lang helaas. Was het heel anders dan bij je eerste bevalling? Balen van de naweeen, denk je klaar te zijn...
    @sanne 41.4 is het record hier op t forum hoop dat je dat niet gaat halen!!
    @jolan hier zet het weer niet door, het blijft maar hetzelfde. Morgen maar weer naar de vk!
    Arme ons! Wel fijn dat mensen meeleven met je.
    @emme ohh spannend 4 juli dat is zaterdag, nou nog ff volhouden!
    @rianne gefeliciteerd met de zoon van je nicht! Hoe heet ie?
    @stephanie dank je! knuffel terug!
    @rianne fijn om te horen dat die krampen wel wat doen. Nu nog doorzetten inderdaad. Mijn schoonmoeder is met sonja 35 kilo afgevallen.
    @marlieke balen dat het zo benauwd is bij jou! Hier valt t wel mee.
    @kuide hahahaha goed antwoord van je vader!
    @pm2b fijn dat het goed met je gaat!

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lag de site er bij jullie ook uit???

pm2b, ja idd wordt weer tijd voor meisjes!!! hopsa kleintje, kom maar kom maar kom maar!!!!

vinnies, balen dat het niet doorzet.

vergo, fijn dat alles goed gaat en logisch dat je het druk hebt.

kuide, haha die dacht dus dat je vader je man/ vriend was :D hahaha

7. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @jolan ik kwam er net ook een hele poos niet op.

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ha ha ha, geweldig!!!

Duwen duwen mannetje!

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Goed van je dat je een stuk rustiger bent.
    Die kleintjes bepalen helaas altijd zelf wanneer ze komen.

Misschien een troost, maar bij mij waren er ook totaal geen voortekenen.

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Laura...dat had ik ook...raar heh...dat ie nu echt te laat is! Haha! Vond het zelf erg gemeen! Helemaal omdat bijna al mn striae in die laatste week is gekomen! Haha!
    Supergrappig trouwens...dat ze je vader vroegen of het zn eerste kindje is! Haha!
    @Aaliyah..goed begin van de dag dus voor jou! Hoe is het met je been?
    @Mama...Ik hoop het...dat het vanzelf komt! Haha! Misschien is het ook dat je tegenwoordig zo gek gemaakt wordt met de zin "ow...maar die van mij sliep met .. weken al door hoor!"
    Heb wel soms het idee dat ie gewoon te weinig eten krijgt...dat ie te snel weer honger heeft...
    als ik hem elke keer zou geven zou ik haast om de 2,5 uur zitten!
    Morgen maar even vragen aan de mevrouw van het CB
    Vannacht heeft ie het trouwens best lang volgehouden!
    Om 23.00 uur de laatste fles gegeven en om 4.00 weer wakker! Vond het erg knap van hem! En erg lekker ook om even zo te slapen! Haha!
    @Mandy1...jeetje zeg...je verhaal klinkt me op sommige punten echt bekend! Wel echt super snel op het einde!
    Geniet maar lekker van jullie zoontje!
    @Rianne...ik heb ook Sonja gedaan...nadat ik was gestopt met roken was ik er veel aangekomen! en met Sonja was ik binnen no time weer op mn gewicht...zat er zelfs onder! Ben in totaal toen 15 kilo afgevallen...
    Ik moet er nu zelf nog 2,5 kwijt...maar ga toch voor meer er af! Dus hier ga ik het ook weer doen hoor!

We hebben trouwens Finn een beetje oververhit vandeweek...wij hadden hem gewoon aangekleed...want iedereen zei steeds dat ie zelf zn temperatuur nog niet kan regelen en dat ie dus goed aangekleed moest worden...wist ik veel...
    Bleek dus dat ie het veel te warm had...hij was echt aan het zweten...gek hoor...dat ie zo aan het janken was!
    Echt dom van ons...voelde me een beetje schuldig! Maar nu ligt ie lekker in zn rompertje in de box! Heerlijk die blote beentjes!
    Vandaag weer lekker wezen lopen! Naar de stad gelopen en een ijsje gehaald bij zo'n Italiaanse ijssalon...heeeeeeeeeeerlijk!
    Morgen ga ik zelf even naar de stad...even naar de kapper en even shoppen...de sale is begonnen...en ik pas echt mn zomerkleren niet! en heel volgende week wordt het mega warm...dus ik mag wel even wat halen vind ik!
    en dan om half 4 komt er en mevrouw van het CB...ben benieuwd!

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Emme spannend hoor dat je 4 juli ingeleid wordt

@Rianne leuk dat je nicht bevallen is,gefeliciteerd

Hmmz nu zegt ie database error...kan verder vanaf die pagina niet meer reageren heel irritant...

@Kuide hahah wat een verhaal leuk om later weer door te vertellen:D

Hier lag de site vanmiddag ook al weer plat..

@Intiem zijn ik wil wel maar durf niet hahah en ik ben ook bang zwanger te worden,condooms vinden we hier niet echt chill dus we wachten gewoon nog even...Wel leuk voor dames bij wie het al wel kan en gaat.

Net mail gehad over vrijgezellenfeest van een goede vriendin,ze gaan zwemmen (tropicana niet dé plek waar je wilt zwemmen) vind het sowieso al niks voor vrijgezellenfeest en daarna eten en misschien terrasje. Ik ga als het kan alleen mee eten, zwemmen wil ik niet zie er niet uit in bikini vraag me uberhaupt af of ik mn bikini wel pas...
    Wilden net chinees gaan halen is onze favo chinees op vakantie vet balen!! Nu maar besteld niet goed voor de lijn maar had er zo'n trek in!

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oke nu kan ik dus wel weer terug kijken heeeel vaag allemaal...
    Las ook iets over rose geloof ik ik wil ook een wijntje proberen miss dat ik dat vanavond maar eens ga doen!

@Pretty goed dat je het nu een beetje van je af kan zetten!

@Sarah ja mijn been is niks op te zien doet ook geen pijn had gelijk lauw water erop gedaan.
    Niet schuldig voelen hoor, ik wist ook niet goed wat ik Jason aan moest doen,is gewoon moeilijk met die kleintjes!

Hier huilt mn kleine popje dus ik ben er weer van door!

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Jaaa t forum is er weer :)

@vinnies, hoe gaat het met jou meis?
    @jolan, en hoe gaat het bij jou?
    @sarah, gelukkig ligt ie nu lekker met zijn blote beentjes en armpjes :) kan jij niks aan doen dat je dat niet weet als t je ook niet wordt verteld!
    @aaliyah lekker chinees :)

Hier net heerlijk loempia en daarna lekker thais gegeten!

T koelt ook niet af hier, geen regen niks.. bah!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kuide, hier alles rustig....... erg frustrerend! Bij jou?

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Op een druk mannetje na die echt helemaal uitgestrekt ligt (kan van zijn billen naar zijn knieetjes naar zijn voetjes voelen :p) Is het hier rustig!

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    heerlijk he, zo'n kleintje die zich lekker uitrekt :D

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jolan, hmm heerlijk vind ik niet het juiste woord.. eerder extreem pijnlijk. Maar wel fijn om hem zo te kunnen voelen dat vind ik echt prachtig! ondanks dat het soms enorm pijnlijk is!

18. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @kuide hier gaat alles goed, nog steeds krampen. Mijn kleintje is ook aan het strekken voel ook die steken en de kont zit tegen mijn ribben. En hou jij het nog vol, hier begint het nu lekker af te koelen.

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marlieke: Balen dat de weeën weer niet hebben doorgezet, ik wacht het smsje met goed nieuws vol spanning af!!

@Sunshine: Om 05.30u pas, wat goed van Niek!

@Mandy: Mooi verhaal! En maar 2 minuutjes persen.. ik ben onder de indruk haha.

@Emme: Wat fijn, dan weet je waar je aan toe bent!

@Rianne: Gefeliciteerd met je achterneefje! Fijn dat Lenthe het zo goed doet. Enne, over dat intiem zijn, zoals ik er nu over denk houden wij het platonisch haha ;).

@Joanita: Fijn dat Jamy zo goed poept, hoor zoveel mensen klagen over verstoppingen.

@Vergo: Fijn dat alles zo goed gaat met jou en Delinda :)

@Bab: Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, pas natuurlijk niet meer in mijn rijbroeken nu! Extra kraamzorg, lekker hoor, laat je nog maar even flink verwennen!

@Sarah: Hier ook wel eens om de 2,5 uur, maar ook wel eens om de 4 uur, geen pijl op te trekken ;). Knap van Finn, slapen van 23.00u tot 04.00!!

@Aaliyah: Moet kunnen, een keer zondigen. Met dit warme weer verband je al hartstikke veel ;).

@Laura: Lekker, Thais eten!!

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij hebben vandaag lekker de hele dag aan het water gestaan, mijn ouders waren daar met de camper en de boot. Lekker stukje wezen varen en gebarbecued. Zoë heeft de hele dag in de reiswieg liggen slapen, blijkbaar werkt het geluid van water en boten rustgevend ;). We hebben haar 2x een half uurtje wakker gezien om te eten!

Deel Deze Pagina