Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    aaliyah: raar, zwemmen voor een vrijgezellenfeest? wanneer is het? je mag nu toch 6 weken niet zwemmen of in bad.. dus is ook nog saai voor jou ook

2. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @mama1987 oh heerlijk lekker dagje op het water en bbq-en!
    @marloes dat wist ik niet dat je na de bevalling niet in bad mag 6 weken. Nou dan ga ik morgen nog maar ff een keer hihi.
    @buddie raar zeg zwemmen. Alleen mee eten zal geen probleem zijn toch!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    dat is wat aangeraden wordt, 6 weken, dan kan de wond in je baarmoeder (waar de placenta zat) niet geïnfecteerd worden.. en de meeste vrouwen hebben zo ongeveer 6 weken last van bloedverlies

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

ff vraagje aan dames die bij de kleintjes een druppeltje olijfolie gebruikt hebben ivm ontlasting die niet wilde,
    hoe snel was er resultaat,
    hier heeft bram al sinds vrijdagavond niet gepoept, overgang bv naar fv
    en hij heeft er erg veel last van, wil alleen maar buik op buik liggen bij ons, als ie alleen ligt of anders ligt is ie huilend overstuur...

morgen moeten we sowieso met hem naar de ha, maar hoop voor hem dat ie voor die tijd nog ontlasting heeft, anders kunnen we ook daarvoor gelijk gaan....

(ps sorry dat ik hier nauwelijks ben, maar druk hierzo....)

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ga lekker slapen, manlief doet de late voeding, dus ik hoef pas weer te ontwaken met de nachtvoeding :).

Tot morgen!

6. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    mac
    hier heeft een druppeltje al geholpen
    dus egt het rpoberen waard

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

hoe lang duurde het voor er resultaat was?
    een uur of een dag? ongeveer zeg maar?

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Mac misschien even z'n temperatuur opnemen... dat kan al genoeg zijn om Bram te helpen met poepen.

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

dat doen we afgelopen 2 dagen al regelmatig omdat hij zoo warm is door de warmte
    zelfs romper is te warm....
    en het erge is dat ie alleen maar bij ons wil liggen dus ook nog warmte van ons krijgt....
    als we hem alleen leggen huilt ie erg overstuur, ivm zn darmen...

maar door temp meten geen ontlasting....

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    ik vind het ook dom zwemmen voor vrijgezellenfeest survival is bijv leuker! Ik had gevraagd of ze rekening met mij wilden houden maar geen respons opgehad vind het erg jammer maar had ook mijn beste vriend om advies gevraagd en die zei ook van ja gewoon alleen mee gaan eten, plus ik kan Jason toch niet zo lang alleen laten;)
    En dat het zwemmen ook niet mocht wist ik niet eens, had ik niet eens over nagedacht!

@Mac suc6 met Bram ik hoop dat hij snel ontlasting krijgt!

Jason huilt hier al de hele tijd weet niet wat er is heb m al schone luier gegeven maar is alleen stil bij mij of vriendje...

11. demi26

demi26 Niet meer actief

Misschien zit Jason in ' een sprongetje'... Dan willen ze graag weer dichter bij mama zijn... en na zo'n sprongetje kunnen ze dan in 1x weer wat meer...
    Het ene kindje heeft er meer 'last' van dan het andere... Het boek 'Oei ik groei' geeft dat heel mooi aan. Het eerste sprongetje is rond 5 weken ( en je moet uitgaan van de uitgetelde datum, niet geb datum). Het begint vaak met een aanloopje...
    Onze zoon had er nooit zo heel veel last van...

Meiden, mooie week om te bevallen!

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Goedemorgen!

@Mac, vervelend dat Bram niet kan poepen.

@Aaliyah, wanneer je niet meer vloeit (ook geen bruin) dan kan je vragen of de vk of ha wil kijken of je baarmoedermond weer helemaal gesloten is. In dat geval mag je namelijk wel weer in bad en zwemmen!

@Vinnies, balen dat het bij jou ook maar niet wil doorzetten!

@Pretty, fijn weer wat van je te lezen meid! Heb gisteren nog aan je gedacht. Je bent net als mij vandaag 40 weken he? Ik duim voor jou en mezelf dat we de 41 weken niet halen met een dikke buik! ;)

@Kuide, hihi grappig antwoord van je pa! Heel gevat!
    En een kleintje wat even laat weten hoe lang ie is...
    Hier ook heel vaak! Pijnlijk idd maar ook wel weer leuk...:)

@Jolan, ik voel met je mee meid!

@Buddie, zo het nu er uit ziet zal dat sms-je nog wel even op zich laten wachten...
    Wel veel harde buiken, maar daar blijft het bij...;)
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad aan het water!

@All, hier een zieke man in huis. Hij moet constant overgeven...
    En verder is het hier nog steeds heel warm. We hebben gisteravond tot 23.30 uur buiten gezeten in korte broek en shirt. Het was gewoon warm. Uiteindelijk maar naar bed gegaan om daar lekker te liggen zweten...

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Goedemorgen,

Vandaag 41 weken

Hier weer dagje voor mezelf, dochter is naar kdv toe.
    Kstond vanmorgen op met behoorlijke buikkrampen maarja ga nergens meer vanuit, morgen strippoging kan niet wachten tot het zover is. Hoewel ik het ook wel spannend vind omdat ik niet echt weet wat me te wachten staat en of het pijnlijk is....

Heb niet bijgelezen sorry gisteren ff snel online geweest smorgens maar erna niet meer en er word zoveel gekletst.

Marlieke 40 weken vandaag......

Dames die ook nog zwanger rondlopen, houden jullie het nog een beetje uit? zeker met die warmte nu

Dames met kleintjes, hebben ze veel last van de warmte...~

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @marlieke, beterschap met je man!
    @sanne, ik begrijp dat je niet kan wachten (ik ook niet!) Hoop voor je dat t je kleintje snel komt..

Hier gaat t nu wel weer.. gister echt een jank dag.. om alles zitten janken.
    Vannacht iets beter geslapen..
    Ik heb gewoon zon hekel aan wachten!

15. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Officieel over tijd vandaag.
    Toch een raar gevoel.
    Mijn man voert al gesprekken met hem wanneer hij er nu is denkt uit te komen, maar voor nu zit ie nog lekker.
    Kon moeilijk in slaap komen door de warmte, dus dat wordt de rest van de week nog wat.
    @ Sanne:Hopen dat het strippen gaat helpen morgen.
    @ Marlieke en PM2B:Ook 40 weken. De laatste Juni baby's willen maar niet komen;)
    @ Kuide: Erg he dat wachten, normaal heb ik wel iets geduld, maar dit duurt echt te lang

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @Tamtam, marlieke en Pretty, 40 weken!

Idd de laatste beebjes willen niet he! Grappig hoeveel er in t begin te vroeg kwamen. En hoeveel er nu te laat komen!
    Volgens mijn gyn is t niet TE laat.. maar nog steeds op tijd.. vanaf 42 weken is het pas TE laat..

17. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hier word het denk ik ook geen juni baby meer denk ik.

Mn vriend en ook ik praten ook steeds tegen de kleine van vanavond in je bedje slapen he niet meer bij mama in de buik maarja hij-zij is nu al eigenwijs ;)

Kheb wel idee dat kleine nu helemaal naar links ligt eerder rechts maar alleen mijn linker buikhelft is gevuld heeft blijkbaar nog genoeg plaats

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Straks ineens een baby boom, zullen er zeker wel weer een paar op dezelfde dag gaan komen :) zo stil de afgelopen week!

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    maar ze laten je toch niet doorlopen tot 42 weken?
    Mij niet hebben ze iig gezegt dus deze week gaat het waarschijnlijk dan wel echt gebeuren...

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @sanne, dat herken ik wel! hier ook 1tje die nog dankbaar gebruik maakt van alle ruimte.. wat dus gok ik ook nog zat is!

Ik praat ook regelmatig tegen de kleine, maar luisteren ho maar.. heb m lief gevraagd te komen, hem m gesmeekt! hem m gecommandeerd. Maar helaas..

Deel Deze Pagina