@sanne, ow nee dat zeker niet! al moet ik die gyn zijn hand er persoonlijk in duwen om hem eruit te trekken!! ik ga niet doorlopen tot 42 weken! Vrijdag weer controle dus dan gaan ze wel wat doen/plannen etc.
Dan zullen ze ook wel beginnen met strippen al hoop ik voor je dat het niet meer zolang duurt Zie net vooruitzichten deze week hier vanaf morgen tm zaterdag staan er al temperaturen tussen van 32 graden....
Nog iets van karin35 gehoord, die was nog voor mij uitgeteld.... en al 6 dagen geen babys word weer tijd he
@sanne, ja wordt zeker tijd!! nee nog niks gehoord van karin35.. staat ook niet op de buddylijst.. hoop eerlijk gezegd dat ze vrijdag gewoon vliezen gelijk breken.. en me daar houden.. maar goed.. misschien maken ze wel een afspraak voor inleiding.. je weet t niet he..
@het weer.. ja t wordt warm en zonnig!! woe/don/vrijdag nog erger als vandaag en morgen! Dat wordt heavy.. Hier ook nog geen regen gehad de afgelopen dagen.. dus koelt ook niet even lekker af.
Nee kben hier ook aant wachten op die bui wat ze steeds voorspellen dat het ff beetje afkoelt en dat dan savonds maarja hier komt die ook niet....
Ik zag het ook al temperatuur oplopend tot 32 graden. Dan hoop ik toch echt dat de kleine 's nachts wordt geboren. Hier leiden ze met 42 weken in en met 41 en 2 dagen en met 41 en 5 dagen gaan ze strippen. Moet ik dus nog een weekje op wachten. Heb wel weer krampen, maar ik ga nergens meer van uit. Zo ff naar de winkel puzzel boekjes halen.
@tamtam, nog even wachten dus ook voor jou Zo irritant he dat je gewoon niet meer kan doen dan dag voor dag leven en wachten.. Mijn zusje komt zo hierheen om me te vermaken vandaag. En dan maar weer wat verzinnen om te doen voor morgen..
goeiemorgen ff een snel berichtje van mij. Moet over een uur bij de vk zijn, verder heeft het nog niet doorgezet. Nou kom zo bijlezen.
marlieke, 'gefeliciteerd' met je 40 weken. Balen dat je man ziek is .... aailiyah, nee zwemmen lijkt me ook niks... jammer dat ze geen rekening met je houden. sanne, morgen heb je stippoging? Ik ook misschien, ga het in ieder geval wel vragen..... Ben ook benieuwd wat me te wachten staat. kuide, fijn dat je weer wat beter hebt geslapen. Ik had gister avond even een jankbui. Manlief deed vervelend en toen had ik het even niet meer. Ik heb even gehuild dat ik het zat was en ook gewoon ons kindje in handen wil hebben. Hij is erg rustig....... vinnies, succes bij de vk. laatste meiden, we moeten opschieten he..... nog 2 dagen voor een juni baby! Ik zou niet weten of ik door moet lopen tot 42 weken..... ik ga het morgen vragen. Weet wel dat ik morgen een verwijzing krijg voor het ziekenhuis.... Die probeer ik vrijdag te plannen, ipv maandag.....
gelukkig heb ik morgen trouwens mn favo verloskundige!!! afgelopen 2 keer had ik de 'minste'. Ben echt benieuwd wat ze zegt!!!!
moet je er gewoon een van zwpagina pakken die van mij gaat ook gewoon door Zo ga ff stofzuigen en dweilen had vorige week alles spik en span maarja als de kleine zolang op zich laat wachten kan ik bezig blijven
Ben trouwens sinds gister misselijk.. bah.. wel gewoon trek en eetlust maar steeds een misselijk gevoel. Hebben jullie ook dat zelfs jullie positie kleding niet meer goed zit?? Ik pas bijna niks meer! De broeken die ik had, allemaal met zon buikband, die buikbanden zitten nu halverwege mijn buik zit niet lekker!
Ik kan idd ook nog maar weinig aan, kheb nog een broek en rok die fijn zitten daar zitten dan ook geen buikbanden aan alleen ondersteunigsband, ben blij als ik dadelijk weer alles aankan..
@sanne, ja vervelend he, en zeker met dit weer..blijf maar wassen zodat de dingen die ik aan kan schoon zijn! ow mijn zusje is al onderweg.. ga maar ff wat doen anders zit ik hier straks nog tot vanmiddag!! (beebjes.. kom nou nog 2 dagen juni ahhh toe!!)