Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh ja dan snap ik het wel dat je dat niet cool vind. Nou die verdoving vond ik eigenlijk niet erg was wel chill (terwijl ik bang ben voor naalden!!) maar dat boren vond ik niks, ookal was ik verdoofd.
    Heb in totaal maar 3 gaatjes maar hij zei dat die zenuw al heel lang niet goed was mega onzin,want vorig jaar is er nog een foto gemaakt en hij was toen goed...En ik heb het gevoel dat het sinds mn zwschap is dat ik dat gaatje had en die pijn daar...Maar hij vond het onzin.
    Gewone controle vind ik niet erg heb normaal nooit wat. Als je gevoelig tandvlees hebt snap ik wel dat je dat dan ook niet chill vindt.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja zal voor haar ook wel wennen geweest zijn die aandacht delen en helemaal met kraamvisite kan ik me voorstellen dat ze dat niet zo leuk vond. Hoe oud is Lindsey?
    Wel fijn dat ze helemaal bijgedraaid is nu!!

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@ Mac: oke hier gelukkig geen pus of roodheid bij haar teennageltjes. De 7e hebben we een afspraak staan bij de kinderarts van het CB. Laat ik hem/haar er even naar kijken.
    Ik hoop voor Bram dat het weken werkt.
    Hoe gaat het met de fv trouwens (op de verstopping na)?

Morgen gaat de huur kolf terug. Ben er nu redelijk vanaf en bijna geen lekkages. blijf die pads voorlopig nog wel ff gebruiken, zie het niet zitten om opeens met van die lek-plekken te lopen. Die pads voelen wel een beetje als extra bh vulling en laat ik dat nou voor het eerst absoluut niet nodig te hebben :D

Ben trouwens benieuwd hoe het voorgeveltje er dalijk uitziet, wordt dat weer als vanouds of worden het hangers offfff blijven ze zo???

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nrg, mooie foto's :D. En ja idd.... de kleine vindt hier mn buik nog te leuk.....Hoe is het met jou?

Mn ouders gaan voor 3 weken op vakantie, dus ook best lang... Komen dus pas begin augustus terug. Ik hoop zo dat de kleine er al is, als ze weggaan :(

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

nog ff leuke foto van me meisje :D
    eergisteren gemaakt nadat we terug kwamen vanuit blijdorp :D

3 gaatjes valt idd nog wel mee idd :D
    maar wel gek dat het dan nu zo ineens is.. terwijl het de volgende keer nog gewoon goed was

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Ilse nou de mijne zijn weer redelijk normaal geen hangers wel wat meer dan eerst maar alleen mn nipples zijn nog erg groot, en dat mag van mij wel weer naar hoe ze eerst waren dat vind ik lelijk.
    Maar mijn vriend vind ze nog steeds mooi hahah die wil er nog steeds graag aan zitten:D dus zal wel goed komen joh!

7. Koekeloerie

:D hahaha neem maar mee hoor :p! Ahh wat kunnen ze toch leuke uitspraken doe he :D

8. Kaardebol

Lindsey is nu net 4 sinds 2 april

hahaha liever niet hoor ilse maar ze heeft idd vaak wel leuke uitspraken :D

mijn boobies zijn nog steeds een cupmaat groter als voor de zwangerschap al zijn ze wel ietsje meer gaan hangen....

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Gabster haha leuke foto! Ja was vorig jaar dan he maar goed ik heb daar heus geen jaar mee gelopen een zenuw die niet goed is dat voel je dan echt op een gegeven moment wel,toch?
    Is gewoon een rare man ik vind mn eigen tandarts fijner...

10. Kaardebol

ja dat voel je da echt wel idd want zenuwpijn is echt verschrikkelijk!!!!

11. Kaardebol

ff een ander vraagje... zijn er meiden die een ruggeprik hebben gehad?

bij mij is 8x geprikt voor hij een keertje zat en toen zat hij eindelijk en toen hielp hij niet.... maar nu heb ik rugpijn op de plek van de prik .... de huisarts zegt dat er niks aan te doen is...

maar nu wilde ik weten of jullie er ook zo last van hebben ja of nee... want an weet ik dat het erbij hoort of dat ik erachter aan moet in het zh....

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mijn man heeft vorig jaar een ruggenprik gehad, maar heb hem niet over pijn gehoord na afloop. Misschien omdat bij jou meerdere keren geprikt moest worden.....

13. Kaardebol

ja het is echt op de plek zelf en als ik zit of plat lig gaat het wel maar als ik ga lopen of auto rijden man... dan ga ik door een hel dan zou ik wel kunnen huilen van de pijn :$

14. demi26

demi26 Niet meer actief

Hey meiden,

Nog steeds geen beebje erbij? Oh wat zullen jullie het 'zat' zijn... * knuf*

15. Koekeloerie

@ Gabester: De plek waar geprikt is voor de ruggeprik blijft voorlopig een gevoelige plek. Dit kan enkele maanden :$ duren. De ene keer voel je hem goed en andere keer is het weer even verdwenen. Hoort er dus helaas bij.

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nrg en Gab, wat een knappe kereltjes!!!

Gab, ik kan je geen antwoord geven. Ik heb mijn ruggenprik niet eens gevoeld en er nu ook geen last van!

Ik heb het vanavond weer gewonnen van mijn zoon. Hij wilde weer niet slapen terwijl hij hartstikke moe is. Vanaf kwart over 9 was hij weer aan het huilen. Dan ga ik er om de 10 min heen, leg hem weer onder de dekens, geef een kus en ga weer. Hij is nu 10 minuten stil dus denk dat ie in slaap is gevallen :D

17. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier een mannetje die hele avond al weer huilt, oww verschrikkelijk,
    krampjes warmte weet het niet meer warme doek op de buik niets helpt mama zit helpt nie papa zitten helpt nie wandelen helpt nie weet het niet meer sorry zit er ff doorheen

18. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    zal ht gewoon drammen zijn ??

weet het niet meer hor sorry voor me gezeur dames

19. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer eens....heb t zo druk!haha nog steeds veel kraambezoek enz.
    Met Damien gaat t super hij groeit zo goed!Nog op controle geweest bij kinderarts en hij was helemaal goed gekeurd.
    Hij ligt nu al voor op op schema,hij komt gemiddeld 230 gram per week aan.(gem is het normaal 150 gr per week)Dus ben een hele trotse mama.
    Alleen vandaag veel gehuild is ook zo warm...!!!
    Met mij gaat het ook nog steeds super,alleen nog last van stuitbeen,was nog bij Gyn geweest en moet nog even afwachten anders gaan ze foto's maken van stuitbeen.

Zag dat er al een tijdje geen baby's meer zijn bijgekomen!Kom op Juni is bijna voorbij!!!Jullie zullen het wel echt gehad hebben nu,vooral met dit warme weer!
    Heel veel succes meiden!

Zal zo eens ff spammen!

Liefs Debbie en Damien

20. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Met zijn buurjongen.(Damien links)

Met papa