nog niet echt iets waarvan ik denk bah. Maar wel vaak dat ik s ochtends denk ja lekker vanavond eten ................. en dan s avonds krijg ik t bijna niet weg. Ben momenteel wel weg van zuurkool, al een paar keer gegeten Hebben jullie ook dat het avondeten nogal als een blok op je maag valt. Gisteren had ik me de hele dag zitten verheugen op nasi. Nou na een paar happen kwam mn maag in opstand en het was geeneens pittig gekruid.
ja heb ik met pasta...mijn maag vind pasta op het moment nie zo leuk dus gooit het er dan ook rap weer uit .....heb wel enorm veel trek de laatste week in sla met tomaat enzo
op de agenda in de lijst staat 14.00 uur intake dus denk niet dat daar al een echo bij zit...maar dan zou ze nu toch al wel klaar moeten wezen :
volgens mij wel, wat doen ze eigenlijk bij een intake. Ik zit nl. bij gyn. en daar hebben ze tot nu toe nog niet veel gezegd.
Hoi allemaal, Ben hier alweer even niet geweest. Was zooo moe! Gelukkig (nog) niet zo misselijk als sommige anderen hier. Hebben jullie ook dat het zo onwerkelijk is, dat je twijfelt of je wel echt zwanger bent af en toe...
ik heb geen idee...heb soort van intake via de telefoon gehad...volgende week woensdag ga ik voor het eerst naar de vk en krijg dan gelijk me echo...intake zal wel gegevens opgeven en gewicht en bloeddruk meten zijn ofzo iets..
pfff ben hier ook doodmoe, zou gaan slapen vanmiddag maar is er niet van gekomen. hond uit laten boodschapjes doen, nu eten koken. Net mijn teamleidster gesproken, en verteld dat ik zwanger ben, (om medische reden moeten vertellen nu al) maar ze reageerde erg positief, zelfs nu ik er nog maar net werk. erg fijn
hallo meiden. heb niet de kans gehad terug te lezen. Ik ben net terug. drukke middag gehad. Heb intake gehad.stelt eigenlijk niet veel voor. vragen invullen eigenlijk. daarna naar medisch centrum geweest bloed prikken en toen boodschappen gedaan. best vermoeiend zo allemaal achter elkaar hahah.. vanavond zwemmen weer en morgen ochtend bel ik voor mijn echo afsrpaak. Ik ga nu even terug lezen dan.
hey meiden jeetje wat een drukte van belang weer hier, gezellig hoor. goh wat een vervelende berichten allemaal bah bah ophouden nu hoor: lonnie wat kloote voor je meid, vind het knap hoe je er tegenover staat, en als jij er een bepaald gevoel bij hebt is dat helemaal niet raar hoor, als moeder kun je die dingen soms heel goed aanvoelen, ik had vorige keer vanaf t begin een slecht gevoel bij me zwangerschap, kon me alleen maar bedneken dat t mis zou gaan,,,en t ging ook mis... ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je wens snel weer in vervullign mag gaa. sanne jij mag vanavond dus een echo?nou das wel mooi, ook al zie je nog niet veel, je kunt wel zien of het er nog gewoon zit of niet, en denk dat het je toch een stukje rust zal geven, want niet weten hoe of wat is vreselijk, wens je veel suc6! ellen nog even wachten op je echo dus, tja an de ene kant idd beter maar wel moelijk hoor zo, je wil t liefst toch gewoon weten hoe of wat...nou ik hoop echt dat het allemaal meevalt.misschien is t iets heel anders....ik duim voor je meis,, sunshine gefelicicteerd met je echo meid heerlijk geniet ervan... natjes jeetje kan me voorstellen dat je onzeker bent, maar zoals de anderen al zeggen het kan heel goed dat je net wat minder ver bent en dat het volgende keer wel gewoon klopt, daar gaan we gewoon vanuit! over eetgewoontes, ik lust alles nog en zelfs nog veel meer dan normaal pfff denk overdag de hele dag aan lekker eten, echt belachelijk, ben nu lekker zelf bouillon aan t maken, heb net een tostie op, en neem zo nog en broodje makreel hmmmmmm VOOR ALLE MEIDEN die last hebben van bloed, mijn schoonzusje verloor bij 5wk zwangerschap eerst bruin bloed wat vervolgens rood werd, helemaal in paniek natuurlijk, naar de gyn, echo gemaakt..tja helaas was een miskraam, ze moest een week wachten en dan terugkomen om te zien of het allemaal schoon was, komt ze een week later blijkt dat ze nog gewoon zwanger is!het bleek een soort bloedprob/slijmprop ofzo te zijn..ze heeft nu een practige dochter van 2 jaar. niet dat het altijd zo gaat natuurlijk, maar gewoon even een voorbeeld dat het met bloed niet altijd mis hoeft te zijn! liefssss
Hoi Jolan25, Ik krijg een echo met 8 weken en ook een met 12 weken. Maar dit komt ook door mijn twee miskramen. Volgens mij als je aangeeft erg ongerust te zijn dan mag je volgens mij gewoon nog een echo. (als het tenminste niet in het ziek.huis gedaan wordt) Ik hoop dat je vk wil meewerken! x
Als jullie het vol kunnen houden zou ik even wachten... Ik heb me de vorige keer ook vrij vroeg bij vanalles en nog wat opgegeven en kreeg toen vlak na mijn missed abortion een brief dat ik een pakket op kon halen... Dat was even flink brullen natuurlijk. Ieder moet het voor zich weten natuurlijk, maar ik zou een paar weken wachten.
ben weer terug van weg, dadelijk eten bij m'n schoonouders. Ben al beroerd als ik aan avondeten denk, helemaal als ik zelf moet koken! Er is tot nu toe nog niet iets wat me niet aanstaat, maar bij m'n vorige zwangerschappen had ik dat met spaghetti en nagenoeg alle varianten varkensvlees Voor wat betreft de echo's, vorige keer had ik een echo met 9 weken, kwam aan met volle blaas en zo gauw dat ze de doppler (ofzo) op mijn buik plaatste zei de echoscopiste dat ik moest gaan plassen, helemaal leeg! Dus is toch het handigst als je met een volle blaas bent, leegmaken is makkelijker dan vol Ook ik heb enkele dozen aangevraagd, kruidvat-felicitas en Prenatal. Stel je niet te veel voor bij deze dozen, maar het is wel erg leuk om enkele artikelen te krijgen. Ook kun je het geboortekaartje naar sommige supermarkten sturen, daar krijg je dan een pakket waar je iets aan hebt. Voor hier in de omgeving geldt het iig voor de Plus, C1000 en jan Linders. Verder kun je bij rainbowbabies een gratis mutsje krijgen. Als ik nog meer tegen kom houd ik jullie op de hoogte!
Ik vind dat je heel makkelijk denkt ik heb het zelf 2 x meegemaakt en helaas is het niet zo makkelijk alsdat jij zegt Het klopt wel je gedachte gang maar helaas heb ik het heel anders ervaren rest van de meiden denk aan jullie en ga keihard duimen