Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @tamtam jaaah toch nog een juni baby?? spannend hoor zet hem op!
    @vinnies, ahh arm nijntje :( succes bij de dierenarts

2. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    hier redelijk geslapen.
    Wel weer wakker met barstende koppijn, letters vliegen over t beeldscherm, ga zo maar hondje uitlaten en weer in bed liggen voel me niet bepaald lekker :(

@sarah, dat jeuken kan teken zijn van herstel, even weken in soda of badendas, en laten drogen in de lucht, dus halfuurtje op bed ofzo zonder onderbroek.
    ook kan het gaan broeien omdat in normaal maandverband plastic zit. In kraamverband zit dat niet. succes!!

3. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @kuide balen dat je barstende koppijn hebt. Wanneer mag jij weer naar de vk? Ga nog maar even lekker slapen, hoop dat het dan zakt!

4. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    @vinnies, ik moet vrijdag pas weer naar de gyn, dan ben ik bijna 41 weken.. hoop dat ze dan wel wat gaan doen. Trek het echt niet meer.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    tamtam, spannend succes meid

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    over hechtingen... ik vind nu, 3 weken later, de draadjes terug op een wc papiertje na het plassen...

moet je niet van schrikken hoor!!!! vond het na sam wel raar... opeens stukjes hechting

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    dat mag hoor mama, doen wij hier ook!!

4.180 x 150 = 627 ml minimaal 6 flessen van 100 cc
    4.180 x 170 = 710 ml maximaal 6 flessen van 120 cc

wij zitten hier op 5 flessen, maak 150+5 klaar, gaat 1 of 2 keer per dag helemaal op, maar meestal blijft er 30-40 over.
    maar hier zitten we natuurlijk al weer boven de 5 kilo

8. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    naast denhaag
    Zo hondje is uit geweest.. ik ga mijn bed weer in. Tis nu gelukkig nog niet zo warm dus wie weet slaap ik nog wat.
    Vanmiddag vriendinnetje op bezoek die me komt vermaken. Voor morgen een collegaatje die me smorgens komt vermaken.
    Pfff wat verschrikkelijk zo zeg :(

klaag modus uit!!!!!

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Tamtam spannend, hopelijk zet het door.

Hier redelijke nacht gehad maar wel spanning voor vanmiddag

10. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @kuide ze zullen dan vast wel wat doen, maar we blijven duimen dat het dan niet meer nodig is!
    @marloes ja lijkt me ook raar draadjes op het wc papier.
    @sanne ja kan me voorstellen dat het spannend is. Ben benieuwd hoe het gaat het strippen.

Bah kan pas half 4 terecht bij de dierenarts. Wel alvast me moeder gebeld dat mocht ik gaan bevallen vandaag dat zij gaat. MAar is voel nog niks dus het word denk een juli baby!

11. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @TamTam, spannend meid! Succes!

@Kuide, balen van die hoofdpijn!

@Vinnies, hou je het nog een beetje vol?

@Sanne, en jij?

@Jolan, hoe is het? Trek je het nog?

@Mama's met beebjes, succes vandaag weer met die warmte en krampjes en kindjes die niet willen slapen!

@Aaliyah, hoe is het met je tand nu?

@All, manlief is weer heen werken, dus helemaal beter!
    Verder heb ik last van mijn oor (had ik bij Marciano ook 1 dag voor de bevalling...zou het een teken zijn?)
    En nog altijd een beetje snotterig.
    O en manlief heeft gisteravond een mobiele airco gekocht van Honeywell bij de Karwei! Van €599,- voor €299,-...
    Heerlijk is zo'n ding! Ik kwam nog maar weinig buiten, maar nu zal ik helemaal wel veel binnen zitten!

12. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

goedemorgen meiden!!!!

jaaaaa tamtam spannend zet hem op meis!!!!!!!!

13. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @marlieke ja hou het nog wel vol hoor. En jij?? Gelukkig is je man weer beter! Lekker he airco!!

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen dames!!
    Hier een heerlijke nacht gehad,half 1 kreeg Jason zijn laatste flesje en kwam pas om 05.00 uur!!! Dus heb heerlijk paar uur achter elkaar kunnen slapen.

@Gabster wat balen dat je zo'n last hebt van je rug!

@Debke balen dat je nog zo'n last hebt van je stuitje
    Leuke foto's

@Sarah mijn hechtingen jeukten vlak voor ze eruit gingen ook erg. Ik heb veel gelucht gewoon als ik alleen was in de woonkamer op een matje gezeten zonder ondergoed en een biotex of soda badje wil ook helpen. Bij mij waren ze er best snel uit eigenlijk weet niet precies na hoe lang

@Mama nou mn schoonmoeder gaat zeg maar oppassen als mijn vriend niet op tijd thuis kan zijn om mij af te lossen (ik ga avonddiensten draaien en hij werkt de ene week tot half 5 en andere week tot 6 en ik moet om 6 uur beginnen) ik hoop gewoon dat het niet te vaak voorkomt, want het idee staat me steeds meer tegen liever mn eigen ma,maar dat kan niet helaas.

@Tamtam spannend!!! Suc6

@Buddy arm konijntje...:( hopelijk is er niks met hem aan de hand
    Gaat nu wel wat beter met mn mond voel het nog wel maar meer alof ik de hele nacht heb liggen knarsen.

@Kuide fijn dat je wel een beetje afleiding hebt,hopelijk gaan ze je vrijdag gewoon inleiden of iig strippen!Sterkte meis.

@sanne ik duim voor je voor vanmiddag!

@Buddy balen dat je pas vanmiddag kan voor je konijn. Hihi nou laten we hopen dat je lekker bezig bent met bevallen en je moeder moet gaan hihi.

@Marlieke oh wie weet is het een teken!! Zo lekker hoor een airco en lekker dat ie zo afgeprijst was.Over mn tand zie antwoord van mn buddy..hihi

15. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

vandaag 3 jaar gelezen ben ik bevallen van onze dochter jildou.
    alweer 3 jaar geleden, de tijd vliegt voorbij

anita

16. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    hey dames,

hier heerlijk geslapen! Maxime ging na zijn laatste flesje lekker slapen en toen kwam ie pas om half 4, en nu weer om 7 u. En hij viel tijdens de fles al zo'n beetje in slaap, dufkop :)

ik zag dat tamtam begonnen is, zet hem op meid, toch nog een juni baby hopelijk!

Arme kuide ik vind het zo sneu dat je zo moet afzien deze laatste weken. Ik duim voor je dat je beeb snel komt!

mama1987 wat handig die angelcare, wist niet dat dat bestond. Kan ze eindelijk lekker op haar buikje liggen!

marlieke fijn zo'n airco! Had ik ook wel willen hebben tijdens mijn zwangerschap. Nu ben ik trouwens weer een koukleum :(

en over hechtingen: hier heeft de vk ze er na een week uit gehaald (de buitenste laag dan he) en ik heb nergens last van gehad. Dus dames die nog moeten, vraag je vk of ze dat komt doen want het is echt relaxt!

en nog een vraagje: wanneer zijn jullie met jullie baby echt ver op stap geweest? Want wij willen op zich wel eens bij de oma's en opa's langs (wonen in Belgie, 2.5u rijden, en in de Achterhoek, 1.5u) maar weet niet of dat al een goed idee is?

en over dat voeden: waarom moet je je baby wakker maken om te eten? Slapen jullie baby's zo lang dan, of doe je dat zodat je steeds dezelfde voedingstijden hebt? Hier geven we hem gewoon eten wanneer ie zijn vuist probeert op te eten en een knor-geluidje maakt, en als we niet snel genoeg zijn begint ie keihard als een sirene te huilen: uweeh - uweeh - uweeh (ja die handleiding komt er wel :D )

nou papa is naar de garage, zoonlief is in dromenland en de kat is op duivenjacht dus nou ga ik even lekker rustig onder de douche :)

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Anita, gefeliciteerd met de 3e verjaardag van JILDOU!!!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    goedemorgen meiden,

joehoe, waarschijnlijk toch nog een juni baby erbij! Tam tam heel veel succes!!!! (ben stiekem wel een beetje jaloers ;))

marlieke, ja hier gaat het wel..... moet zo naar de vk, dus ben benieuwd.

Hier vannacht echt buikpijn en krampen gehad.....maar vanmorgen alles weg..... Helaas!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Ik maak Thom nooit wakker.. hier dus als hij wakker wordt en laat horen en/of zien, dat hij honger heeft, de fles. Hier is het zo'n beetje om de 4 uur en na de laatste fles zo rond 23.00 uur (valt rond middernacht in slaap, wordt hij rond 7-8 uur 's ochtend weer wakker

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Goeiemorgen dames

@ tamtam: Spannend !!!! Succes meid!
    @ laura: balen van je hoofdpijn, het houdt maar niet op he :(
    Lekker je bedje weer in!
    Over flessen. Gister op het cb zeiden ze dat Lenthe maar 7 x 80 cc per fles hoeft te drinken.
    Meestal drinkt ze tussen de 80-90 cc maar soms ook maar 50 cc! Ze groeit wel goed.
    @ sanne: snap dat je spanning voor vanmiddag hebt meid! succes alvast
    @ vinnies: suc6 bij de dierenarts! :(
    @ marlieke: oh heerlijk zo'n airco! Lekker binnen zitten hoor!
    @ aaliyah: lekker zo'n nachtje! genieten!
    @ snieke: ook al heerlijk geslapen! fijn hoor! Ik ben nog niet echt ver op stap geweest met Lenthe. Het verst is 45 min rijden. Wij deden dat na de fles dan slaapt ze lekker in de auto! Denk wel dat 2,5 uur rijden kan hoor. Als het lekker koel is in de auto! En anders onderweg stoppen als het tijd is voor een flesje.
    Over voeden, ik laat Lenthe ook zelf komen maar ze komt al om de 3-4 uur. Meestal om de 3 uur. De laatste fles maak ik haar wel uiterlijk 23.30 wakker als ze nog slaapt.
    Het cb zei gisteren dat ik haar gewoon moet laten slapen overdag. Een vast ritme vinden komt wel vlak voordat ik ga werken. Adviseerde het cb mij.
    @ Jolan: balen dat de krampen weg zijn. maar.. het is allemaal voorwerk moet je maar denken!

Ben gister lekker om 21.00 naar bed gegaan omdat ik hoofdpijn had. Ik sliep helaas niet gelijk maar het was wel lekker dat mijn vriend de laatste fles had gedaan. vannacht kwam Lenthe om 2.15 en toen om 7.40. Nu ligt ze sindsdien heerlijk (ingebakerd) te slapen. Kreeg een brief van het UWV dat mijn verlof tot 16 augustus duurt.. Heb 5 september weer 3 weken vakantie dus dat is wel lekker.

Share This Page