Kga eens richting mn schoonouders eve Iris daar afzetten ff wat drinken en dan naar de vk, duimen voor me he dames dat strippen kan en hopelijk ook effect heeft......
Jolan, Sanne en Tamtam succes bij de vk!!! Mac arme Bram, het zit hem niet mee he! Dikke knuffel Gabester leuke foto's! Fijn dat Lindsey het leuker begint te vinden dat ze er een broertje erbij heeft. Nog even en ze is er niet meer bij weg te slaan Ruggeprik heb ik ook gehad, heb nergens meer last van. Zou even navraag doen bij zh. Misschien zenuw geraakt. Debke fijn dat het allemaal goed gaat met Damian, leuke foto's! Heide infacol gebruiken wij ook, je moet het wel echt elke keer gebruiken anders heeft het volgens mij geen effect Mama1987 spannend naar 6 flessen!! Ben benieuwd hoe het zal gaan. Had trouwens nog nooit van een angelcare gehoord, wel fijn kan zoe lekker op haar buik liggen. Tamtam spannend zou het dan toch echt vandaag komen? Hoop het voor je meis! Vinnies ach wat zielig voor je konijntje. Succes bij de dierenarts! Laura, wat een ellende toch he die hoofdpijn. Wel fijn dat je toch redelijk geslapen hebt. Doe rustig aan vandaag! Knuffel! Marlieke fijn dat je man weer beter is. Heerlijk een airco, genieten dus! Aaliyah fijn dat je goed geslapen hebt! En dat jason ook zo lekker heeft doorgeslapen!! Snieke ook al zo lekker geslapen, de beebjes doen het goed hier! Ik laat niet ook gewoon zelf komen hoor. Merk wel aan hem dat hij honger heeft als hij praktisch zijn speen verslindt . Komt meestal rond de 3 a 4 uur. Marloes heerlijk ze dat Thom het zo goed doen en dat hij zo lekker doorslaapt. Hier inmiddels al dat 3 dat niek geen ontlasting heeft gehad. Huisarts al gesproken maar vandaag toch ook maar weer gebeld wat nu te doen, zou teruggebeld worden. Hij probeert het wel, je ziet hem persen maar het komt er gewoon niet uit. Ech zielig. Hebben al van alles geprobeerd, drinkt al xtra water, kringspiermassage, buikje masseren etc. etc. maar niets helpt meer! Ben inmiddels over op de xtra care voor krampjes en moeizame ontlasting. Ik weet even niet meer wat ik moet doen hoor, pff
.... hier een kat die over dr nek moest gaan.... kruipt ze de kattenbak in, gaat ze het daar doen hahahah. Goed opgevoed !!!
Heeft iemand nog ideeen voor het eten voor vandaag. Krijg met deze warmte amper een hap door mijn keel. Presteert vriendlief het om een bloemkool mee te nemen baaaaahhhh!!! Die gaan we dus niet eten!
Leer dat die van mijn ook eens hier doen ze het altijd heerlijk op de plekken waar je net niet op zit te wachten
Succes!!!!! Ben al aan het duimen hoor!!! En ook voor jou Jolan!! WIj willen nog juni beebjes, dus een beetje opschieten dames
Ben ik nog even weer. Jolan en Sanne, succes straks! Hier trouwens ook officieel over tijd nu. Even een vraagje voor de al bevallen dames: sinds een dag of 2 heb ik heel veel harde buiken die toch wel een minuut of 3 a 4 aanhouden. Soms ook met lage rugpijn... Zou dat ook een voorbode kunnen zijn? Met Marciano voelde ik helemaal niets tot 5 uur voor de bevalling, dus dit is allemaal nieuw voor me...
Goedemorgen! Meiden met afspraken, succes!!! Hoop dat er snel nieuwe baby´s zijn. Verder even niet terug gelezen. Ben zelf ziek en Julian wilde vanmorgen niet slapen, dus stond ik om 9 uur al met een huilend kind in mijn armen. Hoop dat hij na zijn flesje wel wil gaan slapen, dan kan ik zelf ook even plat
Goedemorgen iedereen. Keana is zeer onrustig vandaag. Ze heeft gisteravond haar laatste flesje gahad om 23 uur en kwam al om 3 uur! Ben ik helemaal niet gewend van haar, meestal komt ze pas rond half 5, 5 uur. Ze heeft om 3 uur 30CC gehad en kwam toen weer om 5 uur, heb haar toen 110cc gegeven. Ze heeft geslapen tot 7,30 en kwam toen alweer. Sindsdien is ze ook wakker en wil absoluut niet in haar eigen bedje! Ze maakt er een potje van vandaag met haar tijden, snap er niets van, normaal is ze zo mooi op tijd. Heb al geprobeerd wat meer te maken, maar dat laat ze staan, dus veel meer honger heeft ze dan ook niet. Ik weet het nu al, dit wordt een zware dag met een huil baby. Dames die vandaag naar de VK/gyn moeten, sterkte! Er moet toch nog wel wat gebeuren, het is de laatste dag van juni vandaag! @ sunshine; balen dat Niek zijn ontlasting nog steeds niet kwijt kan. Ik hoop dat de HA een oplossing heeft! Voor de rest niet terug kunnen lezen, sorry!
is de hoofdpijn nu wel weg? heb je goed geregeld, net weer aan het werk en dan weer vakantie! Lekker hoor! Hoeveel ga je weer werken?
-soep met een stokbroodje -maaltijdsalade -pasta salade -gebakken aardappeltjes, komkommer-tomaat salade en een biefstukje (sorry voor de zwangere dames ) -iets lekkers op de bbq... gamba's in de knoflook ofzo met brood -zelf sate marineren met beetje rijst, of stokbrood, sate saus alles maar geen bloemkool haha
Hoi meiden, Ik lees de laatste tijd mee, maar zie geen kans om te reageren. Voor alle meiden die op het laatst lopen, succes!!! Sanne en Jolan, hopelijk helpen ze jullie zo een handje!!! Ik duim voor jullie!!! Hier gaat het met ups en downs. Roos is regelmatig erg huilerig en heeft duidelijk last van krampjes. Ik heb te veel melk en mijn toeschiet reflex gaat veels te hard en slaat ook meerdere malen per voeding toe. Dus net als Roos de ergste slokken heeft overwonnen en rustig kan drinken, komt er weer zo'n golf melk. Ze ligt dan echt te piepen en te kronkelen aan mijn borst. Van het cb advies gekregen om voor de voeding de ergste druk eraf te kolven en na 2 weekjes zou ze de stroom wel aankunnen. Nou niet dus, we zijn al 3 weken verder en als ik de druk eraf kolf, komt die toeschietreflex toch nog 3 keer terug, dus heeft geen zin. Dus Roos krijgt superveel lucht binnen en heeft daardoor veel buikpijn. Het lijkt wel of ze constant aan het poepen is, ze perst en jammert, laat heel veel scheetjes en je voelt en hoort haar buikje rommelen...zo zielig.....op haar rug liggen vind ze verschrikkelijk. Het liefst ligt ze op haar buik bij ons, maar ze moet 's avonds toch echt in haar eigen bedje slapen. Dus meiden, ik heb jullie raad en advies nodig, want ik ben echt toe aan een beetje rust in huis. Zij er meer babies die last hebben van krampjes en die ook de hele dag door poepen en scheten? Echt elke luier is hier een poepluier... En zijn er meiden die overgestapt zijn van borst- naar flesvoeding?? En hoe heb je dit gedaan? Hoe reageerde de baby daarop met zijn buikje? En dan nog twee vraagje, gewoon zomaar: laten jullie de baby overdag ook wel eens beneden in de wandelwagen slapen, of slaapt jullie kindje altijd boven in zijn eigen bedje? Hier net wat uitkomt, maar ik probeer het middagslaapje wel altijd boven te doen! En zijn er mama's die een slaap- en voedingsschema aanhouden? Hier gaat alles op verzoek, maar ik vind dat toch wel lastig hoor! Nou moeten jullie niet denken dat het hier een donkere wolk betreft hoor! Er zijn echt wel momenten dat ik lekker kan genieten van mijn meisje en als ze even krampjes vrij is en naar me lacht,dan is mijn hele dag weer goed. Hopelijk hebben jullie tips voor me, vooral over het overstappen van borst naar fles (ik ben er klaar mee...) Dikke knuffel voor al jullie baby's
Ben ik weer.. nog lekker 2 uur geslapen. Wel nog steeds erge hoofdpijn, vraag me af of dat ooit ophoudt, waarschijnlijk pas als dit ventje eruit kruipt! En of dat ooit nog gebeurd.. Als je t mij vraagt niet! Word echt gek van alle "lieve mensen en hun goed bedoelde mening"... T zijn de laatste loodjes he.. altijd zwaar. Even doorbijten t komt goed. Niet in de zon zitten he! Doe maar lekker rustig aan, een dagje niks doen zal je goed doen. uhhhh zeg dan gewoon niks
Dootje, op je eerste vragen kan ik geen antwoord geven. Julian krijgt fv en heeft niet super veel last van krampjes of winderigheid. Wat betreft slapen, Julian wil ik het liefst in zijn eigen bedje hebben. Zoals nu is hij op mijn armen in slaap gevallen en dan leg ik hem in de box en als ik ben wezen wandelen en hij slaapt, dan laat ik hem gewoon liggen. Verder altijd in zijn bedje. Sterkte!! Hoop dat de rust snel wat terugkeerd. Marloes, dank je!!! Ik ga hem nu de fles geven dus op hoop van zegen
@avondeten, ik eet spagetti vanavond, had ik gister al zon trek in, dus tja ga er toch echt aangeloven vanavond ondanks de hitte. ideetjes: - soep met stokbrood en franse kaas. - salade met geitenkaas honing en walnoten - bbq
Dootje, google eens op sab simplex! is erg goed tegen krampjes!!! Als je het kolven niet erg vindt, is het misschien een idee om alles te kolven en Roos de borstvoeding via de fles te geven? verder zijn er op het CB afbouwschema's te krijgen, maar ook die vind je wel op internet... elke paar dagen bouw je 1 voeding af en die vervang je door flesvoeding, dan past je lichaam zich daar op aan... meteen helemaal stoppen kan natuurlijk ook, maar dan heb je meer kans op flinke stuwing en/of een borstontsteking en slapen... overdag vaak in de wandelwagen, lekker koel in de keuken, of in de box