Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

Jul 15, 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    dag meiden,

Ik kom alleen even zeggen dat ik hartstikke ziek ben...heb buikgriep gekregen..bah bah, houd niks meer binnen.
    Voel me ontzettend beroerd.
    Maar dan weten jullie als ik even niet klets ;)
    Dikke kus minnie

(verder met baby in buikhuis alles goed, heb nog even met huisarts gebeld, maar baby voelt er niks van!)

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Meid het kan wezen dat je gewoon net een poaar dagen minder bent en dan is er vaak nog geen hartactie dikke knuf voor jou en hoop dat je volgende week een mooie echo heb meid

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    en meiden wat betreft echo ga met volle blaas heen krijgen ze geen mooi beeld uitwendig
    kun je altijd gaan plassen voor ze de inwendige doen

Ik heb me ook nog nergens angemeld voor allerlei dingen eerst maar eens 2 goeie echos en dan zien we wel verder

Hier vandaag met mn 2 nichtjes bij ballorig geweest nou dat hakt ern zeg pfff zo moe nu
    Zo eten koken ,,was wel blij kwam thuis en mannetje had alles in huis gedaan helaas moest ie weg anders had ie ook gekookt

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    haha zag net dat er naar mij gevraagd werd. lief! :D

ik kan niet lang blijven. net gegeten en ga zo zwemmen en gelijk als ik terug ben kijk ik even het blok..

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Hallo dames,

Vandaag in het ziekenhuis geweest voor de echo, en ons beebje is in deze 2 dagen al wat gegroeid en nog steeds een mooi kloppend hartje (138 slagen). Ze hebben ook een 3d echo gemaakt, maar het liet zich niet goed zien. Volgens de gyn. was het zich behoorlijk druk aan het bewegen. Wat nog ook wel grappig was, op de echo zie je namelijk ook een beginnende navelstreng. De gyn. zei zoiets van: het is nog klein maar de navelstreng is al in ontwikkeling :)

Nou ons dag kan niet meer stuk, en volgende week woensdag weer een echo.. Ik zal de echo in mijn album plaatsen.

6. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    He dames, na alle lieve reacties wilde ik het hier toch even komen melden: ik heb weer een positieve test Ben echt zo ontzettend blij...ben 3 juli uitgerekend (als het goed is), dus ga maar weer eens een mooie banner aanmaken :)

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    GEFELICITEERD Robin, ik hoop voor je dat het dit keer wel goed zal lopen. geniet ervan.

8. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    Robin: goed nieuws! Heerlijk! En nu gaat het gewoon goed hoor!

Smiley: oh, geweldig! Nog meer goed nieuws. Lekker genieten meid.

Minnie: beterschap!

Mn zoontje ligt inmiddels in bed, dus ga zo ff spieken of hij slaapt, en dan lekker in bad..

9. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113

Wauw Robin! Da's snel :) Ik hoop van ganser harte dat het deze keer helemaal goed loopt. Voel je je een beetje goed erover? Succes met de eerste weken wachten... ;)

Hier alles oke. Had onverwacht middagje vrij en meteen met twee vriendinnen afgesproken. Pfff... dat was toch stiekem een beetje teveel van t goede hoor... :confused: Ben er nog niet aan gewend dat ik zo'n slome ben :)

Nou, morgen met m'n moeder afgesproken en 's avonds studiegroepje, dus die dag gaat ook snel voorbij, hoop ik.

En dan vrijdag.... ECHO! (jaja, ik roep t elke keer... :rolleyes: )

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

Jan 20, 2008
    3,375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    misschien komt het zo over, maar ik denk er absoluut niet te makkelijk over hoor! ik probeer het te relativeren, en niet te veel medelijden te hebben met mezelf.
    het is nu echt misseboel, hele middag krampen gehad en veel bloed verloren. ik ga jullie dus verlaten... :cry:
    mijn vriendje en ik gaan lekker samen op de bank liggen met de katjes, die erg lief zijn vandaag.vanmiddag heb ik niet kunnen slapen, dus ik ga vroeg naar bed. heb ook helemaal geen eetlust.
    heel veel succes allemaal, ik wens jullie een superzwangerschap toe en hoop dat ik jullie snel weer opvolg in een volgende maand!
    bedankt voor alle lieve berichtjes.
    liefs Ellen

11. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hoi Ellen,

Ik vond eerlijk gezegd ook niet dat je er te makkelijk over dacht, hoor... Ik vind het juist knap dat je probeert het voor jezelf te relativeren. Volgens mij is dat ook de enige manier om niet helemaal gek te worden. Daar bedoel ik niet mee dat iedereen zoals jij zou moeten reageren, maar ik vind het wel goed van je dat je t kunt.

Neem je tijd, doe rustig aan en zorg goed voor jezelf (maar volgens mij doe je dat ook).

Sterkte en ik hoop dat je heel gauw weer zwanger bent.

Liefs

12. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    meid jezelf niet teveel wegcijferen ( heb ik ook gedaan bij de eerste keer maar die heb ik wel terug op mn boterham gehad
    Ik wil je heel veel sterkte wensen want weet hoe je je voelt
    en al weet ik hoe het voelt ik weet nog niet wat ik zeggen moet
    Hele dikke knuf en als je wilt praten je weet me te vinden

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ik wil echt niet lullig over komen hoor
    maar je weet niet hoe het is gelukkig en hoop ook nooit dat je het mee hoeft te maken

Iedereen gaat anders om met zn verdriet maar dan nog

bericht aangepast iets verkeerd gelezen

14. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113

Ik weet wel hoe het is, hoor... Ik heb een ma met 7w gehad en een mk met bijna 9w

Maar goed, ieder gaat daar op zijn manier om, net wat je zegt.
    Ik vond alleen dat Ellen t juist heel goed doet en dat dat ook best gezegd mag worden :)

15. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Haihai,

Dacht laat ik hier ook eens komen kijken!
    Ben ook in juni uitgerekend! :D

Verder voel ik me heel erg moe! Te moe en moeilijk te rusten met 2 kleine koters! ;)
    Mn dochter heeft vakantie en samen met haa broertje zijn ze nog wel eens druk joh! ;)
    Vind het geloof ik niet zo erg dat ze volgende week weer gewoon naar school gaat... :oops: ( het zijn schatten hoor! ;) )

Verder ben ik niet zo heel misselijk! Af en toe met vlaggen! Maar is goed te doen nog! Houden zo! ;)

Weet je wat ik wel heb? Misschien heel stom maar af en toe heb ik gewoon het gevoel dat ik niet zwanger ben of dat het niet goed gaat en kindje dus niet groeidt ofzo...
    Zijn totaal geen redenen ofzo voor maar het gaat wel door mn hoofd!
    GEk hey! :(

Ik weet ook dat ik zwangerschapsdiabetes weer krijg! Had ik ook bij de vorige 2!
    Heel vervelend en moeilijk onder controle te krijgen! Maar ga uiteraard mn best weer doen natuurlijk! ;)

Kan mezelf af en toe gewoon gek maken ik weet het! Jammer want wil graag alleen maar genieten ....
    Zal vast beter gaan als ik straks mn 1e controle gehad hebt en daar te zien is dat het wel goed is....!

xxxx

16. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ mmooii: welkom en ik hoop dat je angst ongegrond is!

17. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Tuurlijk mag dat maar in mijn ogen cijfert ze zich weg
    .Ik vind het idd knap dat ze zo denkt en hoop voor dr dat ze zo kan blijven denken

Jij hebt het zelf dus ook meegemaakt en ondanks dat het slijt blijft het moeilijk

Ik vind het nog elke dag moeilijk dat het mis is gegaan (het verdriet word minder) en je leg je erbij neer maar makkelijk is anders

18. brenda24

brenda24 Lid

Sep 11, 2008
    60
    0
    0
    verzorgende
    Helmond
    ik ben ook van de partij!
    3 juni 2009 ben ik uitgerekend!(volgens internet)
    5 november voor het eerst naar de vk en dan maar afwachten wat zij zeggen.

En mijn schoonzusje/beste vriendin komt kramen bij ons! helemaal happy!

Groetjes Brenda

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    mmooi welkom meid
    idd lekker druk met 2 kleintjes erbij

20. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ook brenda welkom hier meid

nieuwe meiden het beste is ff een pb sturenna pixie of marloes80 hun zetten alles in de agenda

Share This Page