wauw, dat gaat ineens snel!!! pm2b, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! patje , gefeliciteerd met jullie zoon, tamtam, nogmaals gefeliciteerd!!!
marlieke, ik doe mee aan die babyboom van morgen!!! Wordt wel een beetje jaloers hier hoor..... ineens allemaal meiden bevallen.... IK WIL OOK!!!!!! (iedereen piept voor ) Ben benieuwd hoe het met sanne is
@jolan, ja ik begrijp je gevoel helemaal!! niet eerlijk he! Wij wachten ook al zo lang! Ik ben ook benieuwd naar sanne!
@Nathalie...dat is idd 90+3...nu heeft ie vandaag 110cc melk gehad...maar nog steeds na 2,5 uur weer komen.. @Mama...dat krijgt ie al...dus daarom weet ik het ook niet echt meer...danis wel even stil hoor...na dat water! @Vinnies...gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam heeft ze! @Debke...heb ook gestemd hoor! Wat een moppie! @PM2B...jullie ook gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er van! @Tamtam...gefeliciteerd met jullie zoon Danian! Wat een toffe naam! Net hebben we Finn maar na 2,5 uur gewoon gelijk de fles gegeven van 110cc...ik denk dat ik toch maar die voeding voor hongerige babies ga halen...of zou ik dat echt in overleg met het CB moeten doen? Mn schoonzus vertelde dat zei met Angelina hetzelfde had en dat het daar met die voeding gelijk veel beter ging...en dat had ze ook gewoon zelf gedaan
kuide, ja ik vrees echt dat ik hier als laatste overblijf....... Jij zou toch waarschijnlijk dit weekend ingeleid worden of niet? Ik had net trouwens tot 2 keer toe super erge zeurende/stekende kramp/pijn in mn zij/rug..... Nu is het weer weg. Kom nou baby, kom nou!!!!
PM2B, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Arme meiden die nog moeten, dikke knuffel voor jullie. Julian slaapt nog, moest eigenlijk een flesje nu maar laat hem nog even liggen. Zelf ook in slaap gevallen en ik geloof dat de advil zijn werk doet
Hopelijk worden morgen de laatste juni (juli) baby's geboren. Heb echt met jullie te doen met deze hitte.. Ben Oprah aan het kijken, over kinderen die zelfmoord pleegden omdat ze werden gepest. Verschrikkelijk...
oeps, lees nu pas sms op mn telefoon van pm2b...... maar het was hier dus al gemeld dat ze bevallen was! Au, weer zo'n steek/ kramp in mn zij......... Jeetje wat zou dat zijn. Lijken mij geen voorweeën, die zitten daar toch niet?
Jeetje wat een babynieuws ineen! PM: gefeliciteerd met je dochter! Tamtam: gefeliciteerd met je zoon! Vinnies: gefeliciteerd met je dochter! GENIET ERVAN!!! Wat een hitte .. we gaan zo maar bbq-en want heb echt geen in om te koken met dit weer zeg! Lenthe ligt de hele tijd al te huilen, van de warmte denk ik Zo zielig. Dikke knuf voor de meiden die nog steeds lopen ...
Ging net bij Julian kijken even voelen of hij niet te koud of te warm was, meneer rekt zich even uit en gaat zo weer verder slapen zijn laatste fles was om half 2, normaal laat ik er niet langer als 4,5 uur tussen. Zou het erg zijn als ik hem iets langer laat liggen? Vind het ook zo sneu, hij ligt zo lekker. rianna, lekker hoor bbq-en. Vriendje krijgt bloemkool en ik denk dat ik een boterham neem. Ben niet zo'n eter met dit weer. En arme Lenthe!!
nathalie ik zou hem lekker laten liggen hoor als hij honger heeft komt hij echt wel dames die bevaollen zijn proficiat!!! het gaat in een keer snel zeg sterkte voor de meiden die nog moeten leef met jullie mee kus joanita
Pm2B van harte gefeliciteerd met Rebecca!!! Vinnies Gefeliciteerd met jullie dochter Larissa! Tamtam Gefeliciteerd met Danian! Zo ff snel bijgelezen, sorry dat ik niet op iedereen reageer. Ga nu even eten maken.
gefeliciteerd karin! lekkere flinke knul dus. Hoe gaat het nu met zijn andere mama? Die had het nogal moeilijk toch?
poe hier ook zo'n plakkerd, alleen in zijn romper, of zelfs soms even alleen in zijn luier. Raam zet ik 's avonds open, hebben een mooie hor tegen de muggen, en zet ook de ventilator aan 's avonds als we hem in de woonkamer hebben. En een lekker lauw badje.
@jolan, ik vrees er ook voor dat ik als laatste overblijf... geen idee of ze wat gaan doen vrijdag na de controle van de gyn.. ik hoop het wel! Ik heb om de 8 min hardebuiken, zijn wel heftiger als normaal.. heb ze sinds half 4.. waren eerst nog om de 10/15 min.. maar nu een uurtje om de exact 8 min. duren ongeveer een minuut. Ik ga even proberen te slapen.. mocht het door zetten dan ben ik iig niet uitgeput door t schoonmaken.. Of het zakt weer af zoals altijd.
hm gaat me toch niet lukken om alles bij te lezen, gaan zo namelijk eten bij de buren. maar toch even: gefeliciteerd met de geboorte van Danian, Larissa en Rebecca! Die baby's hadden gewoon iets tegen de maand juni joh. Hartstikke mooi! hier gaat alles goed, behalve dat ik een brandwond op mijn gezicht heb (of eigenlijk een vrieswond). Een mug had me op mijn oog gestoken, dus dat ook zat dicht, en ik dacht: koud compresje uit de diepvries erop. Lekker koud - iets te koud dus, want nu is het een grote rode plek met kleine blaasjes. Slim he. en gisteren is de band van onze kinderwagen ontploft. Heb al snel een nieuwe besteld, maar wel balen dat we nu niet op pad kunnen. Morgen naar het CB, doen we hem maar in de draagdoek. oh en Maxime kan lachen, zo geweldig! Moest ervan huilen, echt mooi!
Hier nog even een berichtje van Vinnies ze smste met net. Het begon gisteren uit het niets bij haar, om half 12 kreeg ze weeen om de 5 min. Om half 4 had ze de vk gebeld,toen had ze 2 cm ontsluiting, ze had haar vliezen gebroken maar die kleine had in het vruchtwater gepoept. Ze moest aan de ctg in het zh en is daar veel onder de douche geweest. Rond half 10 had ze 8 cm, ze had al wel persweeen die moest ze tot half 12 wegzuchten, dat vond ze erg zwaar. Toen na 14 min persen was Larissa geboren. Ze is al wel thuis maar veel bloedverlies nog dus is nog erg zwak. Ze was helemaal uitgescheurd omdat die kleine brede schouders heeft.
jeetje heftig voor vinnies. sterkte met herstellen!!! kuide, ooooh wie weet zetten ze door . ik hoop het voor je meid!