Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    enne meisjes met baby in buik, ik denk aan jullie!
    Hopelijk mag het snel zover zijn!
    (kan niet anders... toch?)

Dikke knuf!
    (lekker plakkerig ;))

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Pm2b van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rebecca!

Tamtam van harte gefeliciteerd met de geboorte van Danian!

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Debke heb even op Damien gestemd meid! Leuke foto:)

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Jeetje ben ik ook een middag niet online is er hier een hele babyboom gaande.:$

PM2B en Vinnies gefeliciteerd met jullie dochter

Tamtam gefeliciteerd met jullie zoon

Hier ook goed nieuws, moet morgen om 7 uur het ziekenhuis bellen hoelaat ik tercht kan, ze gaan me inleiden.....
    eerst proberen ze de vliezen te breken en als dat niet gaat gel inbrengen ben heel erg benieuwd eindelijk actie.....

Svp niks hierover op hyves

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    sanne, dat is goed nieuws!!!! dus morgen word je ingeleid? Dat moet een opluchting zijn meid!!! heel veel succes!

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    het valt me trouwens wel op dat iedereen hier eerder dan 42 weken ingeleid wordt..... Mij laten ze dus gewoon doorlopen tot min. 42 weken....... :(

7. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Ilse: heerlijk toch zo'n tevreden kindje! En lachen of niet het ziet er zoooo lief uit! Fijn dat ze goed gegroeid is!

Sarah: gewoon doen wat jij denkt wat goed is hoor!

Kuide: hoop echt voor je dat het nu echte weeën worden en je snel je mannetje vast mag houden!

Snieke: Balen van je oog en de kinderwagen, maar ja als maxime dan naar je lacht maakt dat alles weer goed toch?

Sanne: eindelijk aktie he! succes morgen meid!

Jolan: dat is wel balen he als je dat dan van anderen leest, maar ieder ziekenhuis heeft daar z'n eigen regels voor geloof ik.. Hoop dat jouw beeb snel spontaan zal komen. Heb met je te doen meid!

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    heide, ja geloof ook dat ieder zh daar zn eigen regels voor heeft...... Ik geloof dat ik eens heel zielig ga doen maandag ;)

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Sanne, dat is goed nieuws meid!

@Jolan, hier tot 43 weken voor ze inleiden...
    Hoef ook pas met 41,5 week voor het eerst naar zh voor ctg en echo. Dan met 42 weken overdracht naar gyn. En met 43 weken dus (mits het allemaal nog goed is daarbinnen natuurlijk) pas inleiden...

10. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Hier net heerlijk gebbq'ed. Nienke lag lekker in de kinderwagen te slapen, konden wij met z'n tweetjes rustig eten. De afgelopen dagen was ze vaak vanaf een uur of 5 steeds erg onrustig. en dat duurde dan tot een uur of 1 's nachts!! Vandaag en afgelopen nacht ging het eindelijk weer eens goed en meldde ze zich netjes om de 3 uur!
    Hoop dat ze nu een beetje aan de warmte gewend is en haar ritme heeft gevonden. ;)

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    marlieke, jeetje!!! 43 weken!!! Ja ik hoor dat hier ook wel eens. Maar de vk zei gister dat ze me waarschijnlijk niet over volgend weekend heen zetten.... Dus hoop dat ze daar gelijk in heeft..... Anders word ik echt gek!!!!

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hoop het ook niet voor je Jolan. Ga jij maar gewoon lekker bevallen voor of in het weekend! Het is je gegund!

@Debke, was het vanmiddag vergeten, maar heb nu even gestemd op jullie droppie! Leuke foto!

13. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Rebecca!!!!!

14. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Zo nu al weer online! 22 uur heftig hoor!
    Geniet maar lekker van elkaar en we zien je wel weer verschijnen.

15. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Ooooo spannend! Alvast heel veel succes meid!
    Enne my lips are sealed;)

16. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    zo dames!! Excuses dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb! Heb het best wel druk met 2 kleintjes in huis....Maar ben inmiddels bijgelezen en zal proberen te reageren (als ik je vergeten ben, sorry! dikke knuffel!)

@Pretty: Gefeliciteerd!! Geniet maar lekker van Rebecca!

@Vinnies: Gefeliciteerd met Larissa! Lieve naam!

@Tamtam: Gefeliciteerd met Danian! Geniet lekker van je kleine mannetje!

@Dames die nog moeten: Heel veel sterkte allemaal! Ik hoop zo dat jullie ook snel jullie kleintjes vast mogen houden!

@Mama1987: Wat een schattig jurkje en een prachtig meisje!

@Rianne: Wat ziet Lenthe er goed uit! Echt een klein prinsesje

@Laura: Hoop echt dat je snel mag bevallen meid! Jouw geduld wordt wel enorm op de proef gesteld

@Mac: Wij wonen tijdelijk in een appartement maar maak snachts de fles altijd in de keuken klaar. Gebruik afgekoeld (gekookt) water (beter tegen buikkrampjes) en dat staat in koelkast. Daarbij word ik dan iets beter wakker dan wanneer het naast mijn bed staat...moet er iets meer moeite voor doen op die manier;). En wat een leuke foto`s van Bram!

@Sanne: Succes meid, hopelijk komt jouw bevalling snel op gang!

Hier gaat het lekker. Morgen laatste dag kraamzorg. Heb in totaal dan 10 dagen zorg gehad! Ben extra bij geindiceerd ivm de heftige bevalling en ksnee. Ben vandaag met de kraamzorg en Teun al even wezen wandelen en naar de winkel geweest. Ging prima! Heb weinig last van mijn ksnee gelukkig! Ben ook alweer 8 kilo kwijt! Nog 15 te gaan en ik ben weer zoals ik moet zijn;)

Teun doet het ook goed. Weegt alweer bijna 3170 gram (geboortegewicht) en is erg tevreden. Huilt alleen als hij honger heeft of buikkrampjes heeft. Dat laatste is vaak snachts het geval helaas...Weet iemand of de Dr Brown fles er voor zorgt dat ze bijna niet hoeven te boeren? Bij Teun is het echt een hele operatie om een boertje tevoorschijn te toveren. Gelukkig heeft hij er weinig last van! Luuk is apetrots op zijn broer...Geen last van jaloezie oid!

Nou ga zo maar alvast slapen....voor het geval Teun vannacht weer wakker is. Onze kleine man is trouwens al verkouden!! Zo zielig...ik ben het helaas ook en Luuk heeft het ook flink te pakken! Hopelijk gaat het snel weer beter!

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@SANNE succes morgen

@bab wow wat snel ben je weer op de been!!!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    meiden,
    ik ga proberen wat afstand te nemen van het forum.....
    Ik merk dat te veel bezig ben met wanneer de kleine komt en het frustreert me enorm.
    Ik trek het bijna niet meer en kan eigenlijk alleen nog maar in huilen uitbarsten als iemand vraagt hoe het gaat en of de kleine er al is......

Ik vraag me af hoelang ik het vol ga houden hier niet te komen, maar dan weten jullie het in ieder geval!

Iedereen nog succes met de laatste loodjes / lekker genieten van de kleine kids!

19. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @jolan, ik snap je beslissing.. T is een hele zware periode he dit wachten! Ik hoop de je kleintje snel komt. Denk aan je! sterkte!

@sanne, wat fijn dat ze morgen wat gaan doen!!! succes! hoop dat je nog een beetje kan slapen vannacht.

hier net 1,5 uur geslapen. Harde buiken zijn er nog steeds tussen de 8 en 10 min. Dus ga zo gewoon weer slapen.. zit weinig anders op, ga ervan uit dat het niet door zet, aangezien ik al vaker 8 uur harde buiken heb gehad en t zo spontaan als t begon ook weer stopte.

Iedereen slaaplekker..

Meiden die nog moeten, succes.. hoop dat er wat gebeurd!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Vinnies, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Larissa!!!

TamTam, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, Danian!!!

Pretty, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Rebecca!!!

Share This Page