Hey Meisjes @ Laura, tjee meid... wat balen! Hoopte zo voor je dat je dan nu eindelijk zou bevallen. En dan het advies van de gyn... heb niet het idee dat ze met je meeleven. Wou dat ik iets voor je kon doen... knuf dan maar? @ Jolan, joepie!!! er gaat iets gebeuren!!! @ Aichaaa, lekkere meisjes hoor! @ Natja, balen dat het niet zo goed gaat... @ Rianne, lekker moppie is Lenthe,! @ Pretty, fijn voor je dat fv zoveel beter bevalt. Je moet toch doen wat jou het beste lijkt. En elk half uur is ook wel veel... @ Mutti, ook al zo'n knap meisje
@ Ilse: Geen vooroordelen hoor Ik heb ook een Stafford gehad, hij heette Bonkie Geweldig beest. @ Natje: Hihi jonge jenever
neusje voor rianne http://i193.photobucket.com/albums/z69/marloesss80/IMG_0315.jpg krullie http://i193.photobucket.com/albums/z69/marloesss80/SamFleks2009.jpg
@Laura: Aah wat balen, 11 juli pas… @Rianne: Leuk filmpje, vind dat ze zo’n lieve uitstraling heeft! @Joanita: Heb hem van mijn broertje gehad, volgens mij heeft hij deze gewoon bij de Prenatal gehaald. Heb je al op marktplaats gekeken? @Ilse: Wat een akelig verhaal.. Hopelijk is hij gewoon weggelopen en snel weer thuis! @Marloes: Wat een knappe mannen! Die krullen.. wauw
@natja haha ik had het al beloofd en ik ging er vnuit dat ik eerder zou bevallen niet dus! @mutti mooi bevallingsverhaal en wat heerlijk he geen hechtingen! @pretty je hebt het in ieder geval geprobeerd en er is niks mis met flesvoeding! @mama1987 prikt dat dan niet schoondeppen met alcohol?
@stephanie bedankt ik heb de kleine net in bad gedaan en zijn anveltje in het water goed schoon gemaakt. @mama1987 wat een mooi meisje en jeetje wat lijkt dat alweer een stuk groter met bijna 3 weken. @kuide balen zeg ik hoop voor je dat het eerder komt als 11 juli. @ilse wat idioot van die hond, wat voor ras is het?
@ilse helaas hoor je het vaker dat dat soort honden gestolen worden vooral omgving brabant dacht ik. ik vind het trouwens mooie en leuke honden. @marloes mooie mannetjes hoor!
heb je de accu in de laptop zitten? ik heb dat ook gehad, en toen heb ik hem eruit gehaald en gewoon de stekker in het stopcontact gedaan, toen ging het beter
hij lijkt me ook wel wat. maar heb dit bericht ook nog gelezen. en ergens weerhoud me dat nog.. maar goed overal zit wel wat bij en is wat van te zeggen.. dan zal je met 4 maand dus weer een andere zak moeten kopen.. aan de ene kant een voordeel dat ze niet straks ingebakerd liggen . ik denk dat ze sneller wennen om zonder te slapen aan de andere kant swen heeft wel baat bij als ie strak ligt ingebakerd de pacco liggen ze echt strak.. zit nog erg te dubben.. Bakerzak of Puckababy - Producten veilig/onveilig deel2
Wij hebben de swaddle me geprobeerd maar was ook niet echt een succes, hebben nu de puckababy. Erg fijn!! De armen zitten idd. nog wat losjes maar dat gaat gewoon goed. En dan te weten dat Niek erg bewegelijk is! Wij bakeren hem elke keer omdat hij anders echt niet slaapt en zijn hele bed doorgaat.
yeah jolan! zet hem op!!! Kuide, het zit je ook niet mee, ik hoop dat de kleine snel komt! Duim voor je!