ja zo wel tegen andere honden is ze allen niet zo gezellig hor, bij de ene hond gaat het goed maar de andere hond wil ze nog wel eens vervelend doen hoor
Voor zulke honden loop ik niet weg hoor Ze hebben hier in de buurt van die honden die eerst verboden waren (met zo'n hele spitse neus). Ik vind ze gaaf!
nee maar sommige nathalie vinden ze een enge kop hebben of zow nou ik vind het wel mee vallen hoor!!!! pitbulls bedoel jij nathalie die mag je alleen nog hebben met papieremn
Zo Marloes, Thom is al sterk zeg, zo zijn hoofd ophouden.. .Top hoor! Sara eindelijk lekker genieten! Gefeliciteerd met jullie dochtertje Lara
Nathalie: Je bedoelt denk ik inderdaad een bull terrier. Het RAD (regeling agressieve dieren) is gelukkig afgeschaft dus die papieren zijn niet meer nodig. Ik zou overigens geen hond kopen zonder stamboom. Heel veel rassen vielen onder het RAD. oa bull terrier en staffords
hahaha Ilse! Joa, dus ze zijn nu niet meer verboden? Ik ga maar eens richting bed. Julian heeft zijn fles op, kijken of die wil slapen (als papa is uitgeknuffeld ) en dan hopen dat ie ff stil is
Sanne van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lara. Geniet ervan!! Ben even niet geweest is weer veel gekletst. Is er al weer iemand ongesteld geweest? Ik weet namelijk zeker dat ik over 2 wkn ongesteld word, ik voel dat ik vandaag mn eisprong heb. Zo'n pijn rechts onderin mn buik en dat had ik ook toen ik gestopt was met de pil precies hetzelfde gevoel.... Wil nog helemaal niet ongi worden. Hier verder alles goed, vandaag hele dag lekker bij mn ouders geweest, hij heeft er heerlijk geslapen en ik heb lekker in de tuin kunnen zitten en beetje kletsen met mn ouders. Vanavond kan ik weer doorslapen want ventje neemt het over dus ik heb even 'vrij'. Zag wat mooie foto's van mooie beebjes voorbij komen, leuk hoor!!
hier slaapt jamy nog naar zijn fles van half 7 even tussen door in bad geweest met mama samen maar ligt nog als een roosje, normaal is hij dus al wakker en ligt hij te huilen dus denk toch dat het beetje helpt
Voor de meiden uit noord-brabant is ook een club op zp http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/143153-noord-brabant-mamas.html Ik klets hier ook af en toe en inderdaad het zijn er heel wat!