Hmm.. Ik had ze toch echt onderin haar bedje gelegd...... http://i40.tinypic.com/2s7ifd0.jpg http://i43.tinypic.com/2q8v6g1.jpg
Leuke foto Mandy!!! Nou Julian slaapt als een roosje in die puckababy. Moet hem nu steeds wakker maken voor de fles en hij huilt zelfs niet meer bij het wakker worden en luier verschonen
wat een rust hier.. ik heb een lekker druk middagje gehad. Vlindertuin was super mooi, ook super warm.. is natuurlijk in een kas en tja bij tropische vlinders hoort een tropisch temperatuurtje.. Daarna lekker bij mc donalds wezen eten En ach... binnen 7 dagen ben ook ik mama!
@ Laura, zal in ieder geval niet langer duren. En leuk stukje had je op je hyves gezet, wat me eraan herinnert om even te vragen of je kindje er al is (of is dit geen leuk grapje... )
@marjanne, kan t nu wel weer even hebben... ben weer beetje opgeladen. Maar wordt wel gek van de mensen die het vragen! of de vraag trek je het nog een beetje? uhhh nee, maar goed kan je wat voor me doen dan?? Ik zal het wel moeten trekken.. iets anders zit er niet op..
@ Laura, herken het hoor! Zijn ook van die zinloze vragen. Ben je nog niet bevallen? nee dat zie je toch! Loop voor de lol nog met een kussen onder m'n shirt *zucht* Trek je het allemaal nog? je kan weinig anders... *zucht, zucht* Met andere woorden.... *zucht, zucht, zucht*
@ Laura, vraag anders of zij hem eruit willen "trekken" (mooi antwoord op de vraag "trek je het nog" )
ja, idd.. trek je het nog? Nee, trek jij maar even!! t vervelende is gewoon dat ze het goed bedoelen, maar ja.. niks wat ze zeggen of doen kan me helpen, dus kan t goed maken.. En t enige wat ik kan doen is er emo op reageren....
@Mama ja nu het mooi weer is heb ik het ook sneller hoor trek in een sigaret, in de winter eigenlijk minder. Dat los hangende vel heb ik ook...bij mij blubberd er ook een randje vet over en het is niet mooi!!! Hahah die foto is echt geweldig, hoe krijgt ze het voor elkaar, is ze zo druk in bed? @Nathalie wat fijn dat Julian zo goed slaapt nu @Marjanne wat een mooie foto zeg! @Laura ik moest ook wel lachen om je stukje op hyves vind het wel goed van je dat je dat hebt neergezet. En wat een buik meid snap het helemaal dat je er gek van wordt en dan idd nog van die mensen die van alles gaan vragen....:x Hier net terug van bbq was weer een drama mn moeder deed weer es moeilijk (ivm zus die niet mocht komen) dus uiteindelijk alleen met mn vader gebbqeud maar goed toen was het toch nog gezellig. Morgen naar mn schoonmoeder haar ouders komen ook vind het moeilijk kwa vast houden,omdat ik die mensen eigenlijk maar 2x heb gezien en ze alleen voor kleine komen en ook kwa drukte als mijn schoonmoeder hem ook nog vast wil houden ben bang dat het te veel prikkels voor hem worden, ook omdat we gisteren en vandaag al weg zijn geweest. Wat zouden jullie doen?
@Aaliyah: Moeilijk.....ik weet ook niet zo goed wat ik zou doen. Enige wat ik kan zeggen is dat je Jason idd moet behoeden voor teveel "prikkels". Luuk had er ook erg veel last van als iedereen hem vast hield en daardoor werd hij heel erg verdrietig. Jij als mama weet echt wat het beste is voor je kind! @Mama1987: Wow, wat is Zoe al sterk zeg! Klein eigenwijsje Leuk om te zien dat ze al zo`n eigen "mening" heeft vwb het lekker in bed liggen! @Laura: Knap hoor dat je zo`n positieve instelling hebt! En leuke foto in de vlindertuin! Jouw mannetje heeft het vast nog erg naar zijn zin in jouw buik. @Marjanne: Wat kijkt JAN al wijs de wereld in. Hij ziet er erg ontspannen uit! Leuke foto`s ook op je hyves! Vandaag weer een lekker dagje gehad. Teun heeft alleen maar gedronken en geslapen....Heb hem om half 3 flesje gegeven en uiteindelijk om 19!! uur maar weer eens wakker gemaakt. Net lekker gedoucht met hem. Helaas was hij zo moe dat hij zich enorm vaak verslikte en met moeite 50 cc dronk. Heb net de kraamhulp nog gesproken en volgens haar moet hij toch echt meer drinken...Dinsdag maar even navragen bij wijkverpleegkundige van het CB. Heb vanmorgen ook al de Aventfles met stand 2 geprobeerd maar dan drinkt hij wel sneller maar nog steeds 60 cc.... Ga nu lekker slapen! Fijne avond allemaal!