Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Sterkte ellen en natjes!

Ben net nog een keer wezen checken, maar nu zat er niets bij gelukkig. Nu maar hopen dat het zo blijft...
    En zo lang het niet helderrood is ben ik safe als het goed is.
    [-o<

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Nieuwe zwangere welkom!

Oek Oek gefeliciteerd met je verjaardag meid :D

meiden met bloed...heel veel sterkte meiden! hopelijk heeftt het niets te betekenen en blijft alles gewoon goed gaan *dikke knuff*

3. MamaVanBrittje

Hee debsje.. Wij zijn even ver :)
    Leuk 8)

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey jij hier
    super zeg,
    via msn komt het er steeds niet van, leuk dat je hier oom komt kletsen.
    spreek ik je misschien wat vaker.
    hihi

xxx

5. debsje1977

ik zie het..:D .alleen moet ik op de lijst nog ff twee dagen omhoog geschoven worden...sta op de 13de maar moet de 11de zijn idd...

6. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden,

Ik zag dat er weer een aantal nieuwe zwangeren bij gekomen zijn. Gefeliciteerd allemaal.

Voor de meiden waar het mis is gegaan heel veel strerkte en ik hoop dat het snel weer raak is.

Meiden die vandaag een afspraak of echo hebben, heel veel plezier. En OekOek gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik heb gisterenavond een hele tijd dubbel gelegen van de pijn. Het voelde precies als ongikrampen, maar dan erger.
    Ik heb voor de zekerheid nog een keergetest en het streepje knalde er gewoon vanaf. Dus die krampen zullen wel niks te beteken hebben.

7. MamaVanBrittje

Ja mijn datum zal ook nog wel veranderen denk ik... Omdat ik net een miskraam heb gehad, weet ik niet wanneer ik nou precies de eisprong heb gehad enzo. Dus ben maar uitgegaan van 1e bloedingsdag van de miskraam, en dan zou ik nu 7 weken zijn :) Maar 5 november weten we meer, dan krijgen we een echo en dan kunnen ze het precies berekenen.

Maar jeetje meid.. 68 rondes? Hoeveel jaren ben je dan al bezig geweest? Diep respect voor jouw volharding hoor! Ik klaagde met 8 rondes al ;)

8. debsje1977

hihi guusje heb ik gister ook gedaan...had nog 1 test liggen maar idd die knalde ook van het scherm af...de zwanger streep zat er nog eerder dan de controle streep ;)

daarom heb ik hem ook nog niet laten veranderen op de lijst dat komt wel als ik woensdag mijn echo heb gehad ;)

5.5 jaar in totaal met 1 mk er tussendoor.....dus ja we waren compleet verrast dat ik nu dus zwanger ben....en hopelijk blijft het dit keer allemaal goed gaan ;)

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Debske, ja mijn teststreep was er ook eerder dan de controlestreep en al bijna even donker!

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen dames,
    hier ff snel bijgelezen, ik met namelijk zo weg,
    weinig onthouden ,
    wel weer veel nieuwe dames gezien: GEFELICITEERD EN WELKOM!

degene met afspraken vandaag SUCCES

oek oek GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG

@ natjes ellen en de andere die het erg moeilijk hebben: STERKTE EN EEN DIKKE KNUF

ff over gisteravond
    we zijn bij onze vrienden geweest die hun kleine 2 weken geleden na 42 weken zwangerschap hebben verloren. we hebben verteld dat we zwanger zijn en ze waren helemaal door het dolle heen. zoooo BLIJ voor ons.
    toen we weer thuis waren kreeg ik een sms van ze dat ze een borrel op ons aan het drinken waren. zooooo LIEF.
    had wel verwacht dat ze blij voor ons zouden zijn, maar ook moeilijk, maar ze vinden het helemaal niet moeilijk.
    Wat een schatten zijn het toch.
    Nou roze wolk, here I come.
    Nu kan ik echt genieten, want het was allemaal wel erg dubbel.

verder nog steeds misselijk en erg moe.
    maarja hoort erbij, mag niet klagen.
    -EINDE EGO BERICHT-

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,383
    0
    0
    Hengelo
    Hey mac wat fijn dat jullie vrienden zo positief reageerden! En nu lekker van die roze wolk gaan genieten!

12. debsje1977

Jee Mac wat zul je dat moeilijk hebben gevonden om dat te vertellen aan hun....wel fijn dat ze zo posi reageerde ;)

Gaf het bij jou ook zo een opluchting om die teststreep zo te zien knallen Guusje?

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,383
    0
    0
    Hengelo
    Het was inderdaad een hele opluchting. Ik durf het nu ook steeds meer te geloven.
    Maar echt opgelucht zal ik denk ik pas zijn na de eerste echo, als we een hartje hebben zien kloppen.

14. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Goedemorgen meiden! Hoe is het met jullie?

@Oekoek van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van!

@Natjes: Wat ontzettend rot voor je meid, ik wens ook jou veel sterkte en duim voor je.

@Nieuwe zwangeren: Gefelicteerd en welkom hier.

Hier alles goed, ben minder moe ondanks weinig slaap vannacht. Het is gezellig en lekker rustig op het werk. Gisteren heel gezellig uit eten geweest en ik heb daar echt energie van gekregen. Als het de komende maanden zo blijft ben ik een tevreden mens :thumup:

15. Beertje1

Beertje1 Lid

Oct 15, 2008
    77
    0
    0
    Klaagde ik gisteren over het heel erg koud hebben, het ik het vandaag extreem heet. Ik loop met gloeiende wangen en heb echt mega warm. Ook een soort ongi gevoel. Ik voel me eigenlijk net alsof ik ongi moet worden want zo voel ik me normaal gesproken voordat ik ongi word. Hmmm...word ik toch weer onzeker van, maar het zal wel normaal zijn toch. Meer meiden met dit soort klachtjes?

xxx

16. debsje1977

ja hoor beetje had ik gister ook...testje tegenaan gegooit en hij knalde eraf :)

Guusje dat heb ik ook hoor ;)

17. Beertje1

Beertje1 Lid

Oct 15, 2008
    77
    0
    0
    Ik heb van de week ook nog een testje gedaan en de zwangerschapslijn kwam eerder dan de controlelijn en werd zelfs donkerder. Erg he ben ik!

18. debsje1977

nee hoor..guusje en ik hebben hetzelfde gedaan hihihi ;)

19. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Heb vanochtend ook weer een test gedaan hoor (kruidvat).

Bij mij was de teststreep er wel eerder dan de controlestreep, maar hij wordt niet echt donkerder... :( Maar goed, ik vind t wel best zo. Ga me met 7 w zwangerschap niet meer druk maken over lijntjes...

20. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Beertje: Waarom heb jij een ksnee gehad? Mijn zoontje heeft de hele zwschap in stuit gelegen en ik blijk een afwijkende baarmoedervorm te hebben. Hij kon dus niet anders liggen. Deze keer zal het wss wederom een ksnee worden. De eerste controles zullen bij de gyn zijn, daarna mag ik kiezen. Maar denk dat ik bij de gyn blijf. Mijn vk heeft de vorige keer nl pas bij 36 weken actie ondernomen op de groeiachterstand van Luuk. Hij was net 1900 gram met 36 wkn waardoor ik direct in het zh werd opgenomen en pas na de ksnee (met 39 wk + 3 dgn) weer uitkwam. Ik voel er weinig voor om weer hetzelfde mee te moeten maken.

Share This Page