@Mac: Hopelijk werkt het johannesbroodpitmeel, ga het onthouden voor als die 110cc hier niet werkt! Zou het aan de voeding liggen, Zoë krijgt ook de Extra care van Kruidvat… @Aaliyah: Ja je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt, jij bent zijn mama @Nathalie: Hier ook gewoon aan de beentjes optillen, wel voorzichtig natuurlijk en alleen met verschonen *grapje* Ooooh gatver, de onderbuurman staat op zijn balkon te blowen en ik ruik hierbinnen de wietlucht.
ondertussen deze fles kunnen rekken tot nu door 45 min met hem op arm te lopen en cb te bellen.... dus nu 2.45 tussen de voeding.... lamme arm, bezweet... pfff als manlief zo voeding komt brengen ff snel douchen en aankleden.....
@Pm2b ik vind haar nog best wel heel erg licht als je de papa ziet @Nathalie ja is zielig om hem onnodig te gaan kwellen!! @Mama baaaah wietlucht hier in de lift ruiken we het ook wel eens wordt er altijd misselijk van...vind het zo aso doe het lekker binnen in je eigen huis ofzo.
ik bied nu gewoon 120 plus 4 aan van de voeding die ik nu heb zie wel hoeveel hij drinkt.... als ik de nieuwe heb ga ik eerst gewoon 90 plus 3 proberen hoe hij het daarop doet, want dat is zijn dosering eigenlijk
zoe en bram lijken wel op elkaar zeg haha ook met het bij ons willen liggen, dat had zoe toch ook eerst... komt het door onze gelijke uitgerekende datum 17 juni, of was jij dat ook niet?
Aaliyah: ja best wel he.. Volgens mij wordt ze ook nog veel donkerder haha. Ze kleurt met de dag wat donkerder.
Meiden ik ben er weer even vandoor. Mijn zoon zo even voeden en dan kijken of die collega nog komt. Waren wat problemen op het werk Tot later! x
@Mac: Pff wat een ellende, voor jou én voor Bram. Vind het altijd zo sneu dat rekken… Ik duim voor je dat dat johannesbroodpitmeel verschil gaat maken! Ja inderdaad, maar dat gaat beter nu ze op haar buikje mag slapen. Yep, we waren allebei 17 juni uitgeteld! Hoe heet die voeding die je nu gaat gebruiken? Of kun je dat gewoon met de extra care mengen? Ze lijken nu even niet op elkaar, Zoë slaapt nog sinds de voeding van iets over 9en. GELUKKIG haha @Aaliyah: Ze hebben een baby, dus ben ergens wel blij dat ie buiten gaat staan, maar dan liever ergens om de hoek ofzo .
Oh volgens mij wordt ze nu wakker haha. Even verschonen, eten geven en de hond uitlaten. Heel gedoe om met een kinderwagen en hond heelhuids buiten te komen in een flat. Tot straks!
@Pm2b ja het kan wel een tijd duren hoor voor ze echt het kleurtje heeft wat ze blijft houden. @Mama oh dat hij dan nog blowt...nou iig fijn dat ie dan wel het fatsoen heeft buiten te staan! @Nathalie veel plezier met die collega (als ze nog komt) Ja hier ook maar eens even kijken of Jason zijn flesje wil. Daarna maar even wat in huis doen mag ook wel weer eens gebeuren!
manlief heeft net al voeding gebracht, helaas ook al weer weg want om half 1 heeft ie afspraak dus ik heb niet kunnen douchen... maar de voeding is er. de volgende fles dus nieuwe voeding.... ook heeft hij mn bloedprikbriefje bij ha opgehaald. zo lief....
hier extra care omdat wij zelf allergie hebben, dan wordt dat aangeraden, dus hebben we maar gedaan hielprikje ging hier goed, wel ff huilen, maar dat hoort erbij
@ marlieke gefeliciteerd met Dominique @ sanne gefeliciteerd met Lara @ Jolan gefeliciteerd met Lieke @ MvB gefeliciteerd met Jay
Pm2B heeel hard huilen maar verder goed. Hier ook extra care ivm moeizame ontlasting en krampjes. Vanmiddag weer eens naar het cb om te wegen, ben benieuwd hoeveel Niek nu weegt. laten jullie kindjes trouwens ook zoveel windjes? Niek kan er af en toe echt wat van hoor, pffff. En sommige stinken echt verschrikkelijk!