Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames!
    alweer juni mama's zie ik
    van harte allemaal
    hoop dat jullie allemaal een fijne zwangerschap hebben
    geniet ervan voor je het weet ist alweer zover

liefs een juni mama 2008

2. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo meiden ik ben 29 mei uitgerekend en kom graag hier ook meekletsen omdat ik vind het fijn om ook mee te kletsen vanaf het begin ..waar in mei ik toch op het eind ben en iedereen alles al heeft een beetje meegemaakt van eerste spannende weken praat. als jullie snappen wat ik bedoel.
    Dus graag ook heerlijk bij het lijstje die nog niet gemaakt is zie ik.

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    @Pixie, jij nog net wel mei dus? Dacht dat jij ook in juni zat. Ik vind het inderdaad ook wel erg gezellig om met de meiden van het begin (lees: september) te kletsen over alles wat er nu nog komen gaat. Hoop dat ik hier niemand mee tegen het zere been schop, want dat is echt helemaal niet mijn bedoeling.

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ik snap wat je bedoel. vind ook wel leuk om in mei mee te kletsen maar ze zijn gewoon verder dan ons. zullen de meiden op het eind van juni ook voelen...
    Ik ga natuurlijk wel meekletsen in mei maar wil gewoon verhalen delen met 'gelijken'uuhmm.. ja.. hoop echt dat dat gesnapt word.

is namelijk zo.. dat dan is iedereen ook bevallen al van mei... (ga we van uit) en dan moeten wij nog.. is gewoon minder leuk ..kans zit er ook in dat je ook overdue bent en dat we toch in juni bevallen.. toch?

5. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ik heb getest met mijn vriend.. ik kwam eerder naar huis van het werk en liet hem de doosje zien van kruitvat en hij zei jij wil zeker testen. en ik antwoord ja.. we hebben de test gedaan sam n naar toe gelopen ik heb mijn hand erover heen gehouden en mee genomen naar onder de licht omdat ik dacht we het mogelijk niet goed zouden zien.. mijn hand eraf gehaald en GILLEN.. SPRINGEN.. OMHELZEN HUILEN (IK DaN he) hehehe en hij moest me gewoon kussen over en over met dikke glimlach en lachen..beiden erg veel lachen vol ongeloof..dat ie gewoon zo van de test knalde :D

hoe ging het bij jullie?

6. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Hi, mag ik ook met jullie meekletsen?
    Ik ben een 28 mei 2009- mama. Ik heb al wel een beetje gekeken op de mei-mama's, maar bij hun knellen de broeken al... Nou knellen die bij mij ook maar dat ligt niet aan de beeb...

Zou het wel leuk vinden.

Groetjes

7. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    wie voelt zich geroepen in een lijst maken? Ik kan dat wel en vind ook erg leuk te doen..als jullie dat goed vinden ?

hoop echt dat echt uitgerekend juni mamas niet erg vinden dat we hier zijn..

8. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Pixie ik denk niet dat dat een probleem is toch? We hebben meer gemeen met begin juni mama's dan met de begin mei mama's. En misschien worden we zelf wel juni mama's, zou goed kunnen!

Als je een lijst wilt maken zou dat super zijn, ik ben daar niet zo gedreven in..

Wat voor gegevens wil je hebben?

9. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Meiden die eigenlijk mei-mama's zijn....................................ik vind het echt niet kunnen hoor dat jullie bij de juni mama's meekletsen................................................whahahahaa, nee tuurlijk is dat goed! Die paar dagen verschil maakt ook niet uit. En ik snap het wel hoor, elke week verandert er weer iets, dus die mei mama's zijn al met hele andere dingen bezig dan ons!

10. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Goed idee Pixie!
    Welke info wil je allemaal op het lijstje?

Ik dacht aan
    je naam
    je leeftijd
    de uitgerekende datum
    1ste/2de/3de etc kindje
    of je denkt dat het een jongen/meisje wordt
    of je thuis of ziekenhuis wil bevallen
    of je bv of fv wil geven (borstvoeding, flesvoeding)

Goed idee? Als je het te veel vind of iets anders leuks weet, prima hoor!
    Zo deden ze het bij de november mama's, vond ik wel leuk!

Succes en als ik kan helpen, geef maar een gil, ik ben elke dag wel een keer op het forum, hihi

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    4 JUNI MAMA's 2009

Geslachten :
    4 onbekend | Meisje | Jongen

27-05-09
    MissQ

28-05-09
    Meris

29-05-09
    Pixie - 27jr - 1e - mvm - T - B

01-06-09
    Robin77

Codes:
    mvm - moeders voor moeders | T=thuisbevallen | Z=Ziekenhuis | B=borstvoeding | F=Flesvoeding

AFSPRAKENLIJST

nog geen afspraken

Voor het overnemen van het lijst :
    Als je niet weet hoe het moet, klik op een van deze namen die je heb zien langskomen vaak : Pixie,
    Graag naam toevoegen als je ook mee wil helpen lijst bij houden.
    Haal de [ quote] van boven en [ /quote] van onderaan weg.
    Vergeet niet de aantallen te veranderen bovenaan van zwangeren en ook geslachten

12. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    Dootje wat is je uitgerekend datum?

zijn jullie tevreden met het lijstje?

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wauw juni mama's alweer wat goed Gefeliciteerd meiden!
    Geniet van jullie zwangerschap want het gaat snel genoeg!
    voor je het weet ligt het in de wieg ;)

Liefs van een juni mama 2008

14. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Ik zal even vertellen hoe alles bij ons is gegaan het afgelopen half jaar.
    Ik raakte zwanger door de pil heen en kwam daar achter op 5 december. Mijn vriend en ik hadden net een huis gekocht, maar woonden toen nog ieder apart bij onze ouders. Drama dus....maar na een paar dagen konden we er van genieten en natuurlijk was het kindje meer dan welkom. Helaas begon ik de dag voor kerst een beetje te bloeden en tijdens de kerstdagen heb ik een miskraam gehad. Omdat we (ondanks dat het niet gepland was) zo blij waren met de zwangerschap hebben we besloten om de pil weg te gooien en er voor te gaan. Ik was in rond 2 al weer zwanger, maar helaas ging dit weer mis. 2 weken na deze miskraam besloten we dat het voor mijn lichaam beter zou zijn om even rust te nemen, maar ik werd maar niet ongesteld. Toen ik 2 weken overtijd was toch maar een testje gedaan en ja hoor, weer zwanger. Het is dus net de dag voordat we besloten condooms te gebruiken weer gelukt om zwanger te raken. Deze zwangerschap voelde goed en ik zat echt op een roze wolk. Maar weer begon ik wat bloed te verliezen. Ik kon terecht in het ziekenhuis voor een echo en daar zagen we een kloppend hartje. 2 uur later had ik het vruchtje in mijn handen......Die nacht kreeg ik overal rare bultjes, die later paars werden. Ik heb hier een week of vier mee rond gelopen tot ik heeeeeeel erg ziek werd. Ik heb zelfs een dag in het ziekenhuis gelegen. Helaas hebben ze nooit met 100% zekerheid kunnen zeggen wat het was. De gaenocoloog dacht aan een streptokokken-infectie (ook wel kraamvrouwenkoorts) genoemd. Vervolgens zijn toen ook allerlei onderzoeken gedaan naar de miskramen. 6 oktober krijgen we hier de uitslag van. Eigenlijk wilden we even wachten met zwanger worden tot 6 oktober, omdat ik dan weet of er een mogelijke oorzaak is en of ik eventueel medicijnen moet slikken. Maar ik voelde me zo goed na de vakantie en het begon allemaal weer zo te kriebelen dat we 2 weken geleden zoiets hadden van: laat die condooms maar zitten ook! Haha!
    Een paar dagen na de eisprong voelde ik al dat het raak was. Het is moeilijk uit te leggen, maar als je in zo'n korte tijd 3 keer zwanger bent geweest leer je je lichaam goed kennen. Zaterdag heb ik een test gedaan (4 dagen voor NOD) en was er een heel licht streepje te zien. Morgen ben ik vrij, dus natuurlijk ga ik dan nog een test halen, want ik wil een vette streep! Maar de posi test kwam dus niet echt als een verassing, ook mijn vriend zei al meteen: jij bent weer zwanger!
    Ik ben wel heel bang voor nog een miskraam. Ik heb ook meteen de gaenocoloog gebeld en 13 oktober moet ik al naar het ziekenhuis voor een echo. Ik heb nog nooit een goede echo gehad, dus ik hoop dat ie lekker blijft zitten en we de 13de een mooi kloppend hartje zien! Maar pffffff, wat is het zenuwslopend...... Daarom vind ik dit forum wel prettig, kun je lekker je verhaal van je afschrijven!

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Hoeveelste zwangerschap is dit? En had je al lang een kinderwens?

Zo en nu naar bed!

Dikke kus dootje

15. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    jeetje dootje. ik zag wel je onderschrift maar als je de verhaal lees dan word het allemaal zo reeel. weet niet wat ik moet zeggen wat heb jij al een zware nare tijd achter de rug meid *DIKKE KNUFFEL*
    Ik hoop echt dat het voor je deze keer allemaal goed gaat en dat je 13 oktober wel de hartje kan zien. Ik hoop ook dat je meer kan leren te weten na de onderzoek die is gedaan.. echt kl*te meid.. vind het dus echt heel vervelend voor je.. maar.. laat ons hopen op een mooi komende 9 maanden dan.. toch ?

alsnog.. wanneer ben je volgens jou uitgerekend?

16. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    5 JUNI MAMA's 2009

Geslachten :
    5 onbekend | Meisje | Jongen

27-05-09
    MissQ

28-05-09
    Meris

29-05-09
    Pixie - 27jr - 1e - mvm - T - B

01-06-09
    Robin77

03-06-09
    Dootje24 - 26jr - 1e - Z - B

Codes:
    mvm - moeders voor moeders | T=thuisbevallen | Z=Ziekenhuis | B=borstvoeding | F=Flesvoeding

AFSPRAKENLIJST

06-10-08
    Dootje, uitslagen onderzoeken miskramen

13-10-08
    Dootje, echo ziekenhuis

Voor het overnemen van het lijst :
    Als je niet weet hoe het moet, klik op een van deze namen die je heb zien langskomen vaak : Pixie, Dootje24
    Graag naam toevoegen als je ook mee wil helpen lijst bij houden.
    Haal de [ quote] van boven en [ /quote] van onderaan weg.
    Vergeet niet de aantallen te veranderen bovenaan van zwangeren en ook geslachten

17. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Heej heej, dankjewel voor je lieve berichtje.......was inderdaad een hele nare tijd, maar we blijven positief! Ooit komt er een klein hummeltje, hoe dan ook!

Heb zelf even het lijstje aangepast met mijn eigen gegevens! Ziet er al gezellig uit zo, met zijn vijven!

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Kom even mijn complimenten brengen voor de mooie lijst! @Dootje, wat een triest verhaal, dat het nu maar goed mag komen!

Zou iemand van jullie het volgende op de lijst willen zetten:

MissQ, 28 jr, 2e kindje, BV (weet nog niet op het zkh of th bevalling wordt)

1 oktober intake MVM
    6 oktober 1e afspraak gynacoloog
    20 oktober 1e afspraak verloskundige

Ik moet nu rennen, ukkie moet over 8 minuten op het kvd zijn!

Vind het echt super leuk dat we hier bij jullie mee mogen praten!

Heel veel liefs,
    MissQ.

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Ik zal mijn verhaal over het testen er vanaaf opzetten, want moet nu echt vliegen..

Dag meiden!

20. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Meiden, het is natuurlijk prima als jullie hier allemaal meekletsen... :D

Ik ben wel een beetje bang dat ik er strakjes een beetje buiten zal vallen (vooropgesteld dat ik uberhaupt zwanger ben, hahaha)... :(

Nou ja... Ik neem lekker een stel dames mee van de temperatuurkaartjes ;)

Share This Page