Hihi, ik lees nu dit pas Ja, dames... maak maar vast plaats voor pookie en mij (jaja, ik heb wel een grote mond, maar stiekem vind ik het doodeng... straks gaat t alsnog mis...)
Jeetje dames, wat gaan de pagina's alweer snel zeg Hier alles wel weer een beetje oke, buikpijn is over en ik heb 'maar' twee dagen gevloeid. Om negen uur maar eens contact opnemen met de verloskundige om te horen wat zij er van zegt! Geniet op en top van jullie zwangerschap en ik hoop snel te mogen melden dat het weer raak is
gefeliciteerd alien welkom bij de juni mamas. ik ben ook 1 juni uitgerekend.. tot nu toe marb.. vaag is ook een streep hoor.. en het is idd nog vroeg Hoi Robin... wat zei de vk?
Verloskundige was erg aardig. Ze gaf ook aan dat dit inderdaad wel een miskraam was. Heeft me veel informatie gegeven over hoe je je kunt voelen en dat je nog wel een tijdje last kan hebben van je hormonen. Als ik nog wilde praten kon ik altijd langs komen. Ook heeft ze uitgelegd hoe het met mijn nieuwe cyclus zou kunnen gaan en dat wanneer ik weer zwanger raak eerder een echo kan krijgen. Hartstikke leuk en informatief gesprek. Heb me er gelukkig wel bij neer kunnen leggen dat het gewoon echt niet goed zat hoor en dat mijn lichaam het anders niet af had gestotoen. Dat maakt het allemaal wel een stuk makkelijker! We gaan er vol goede moed tegen aan...en hopelijk tot binnenkort Hoe is het met jou dan? Al veel last van allerlei kwaaltjes?
wat fijn dat het zo goed gesprek is geweest en dat je wat aan hebt. weet je ik snap volkomen wat je zeg dat je lichaam het ruchtje niet voor niets af heeft gestoten.. want als het bij mij fout zou gaan dan zou ik hetzelfde denken.. maar kan voorstellen dat je toch even slikt.. Maar ROBIN!.. JE KUNT ZWANGER WORDEN... dat weet je al met mij gaat het wel oke. gisteravond intens jeuk bui in bed. krabben krabben krabben over het hele lichaam.. om gek van te worden.
Hallo allemaal, In elk geval gefeliciteerd en ik wil me graag aansluiten bij jullie! Volgens de berekeningen gaat het 7 juni worden. Gisteren positief getest... Ben zo blij, ik loop de hele dag te grijnzen. Hopelijk blijft nu alles goed gaan Groetjes Jacqueline
Hoi meiden van het bijhouden van het lijstje Zouden jullie mijn afspraak bij de vk van 20 oktober naar 22 oktober willen zetten? Ze belde me net op dat ze de 20ste 's avonds geen spreekuur hebben. Woensdag intake MvM. Toch spannend, krijg weer een zwangerschapstest. Raar eigenlijk he, dat ik dat spannend vind, heb geen bloed verloren, dus ben toch nog gewoon zwanger. Arghhhhh al dat getwijfel toch ook de hele tijd. Ik ga nu aan de schilder, mijn schouw schilderen. Heb er zin in. Donderdag komt de kachel (eindelijk!). Lekker fikkie stoken! -x- MissQ. Enneuh, alvast bedankt voor het aanpassen van de lijst he!
Daar was ik nou ook nieuwsgierig naar Wat ik vooral merk is: Gespannen borsten Slecht slapen Veel plassen Maagzuur en jullie? Ik kan dalijk tussen 13.00 en 14.00 met de vk bellen, spannend Liefs Inger
mijn symptomen: gekneusde borsten veel witte afscheiding na ei, normaal niks vaag misselijk geschaafde tepels. jeuk over hele lijf heel slecht slapen, heel vroeg wakker *plakt ff op wat stoelen een sticker GERESERVEERD*
Hoi meiden! Ik kom me ook bij jullie aansluiten Zoals ik nu kan tellen zou ik 10 juni uitgerekend zijn, wanneer beginnen jullie met een verloskundige ect. te zoeken?
mijn klachten: eigenlijk bijna niks, vanaf vandaag meer plassen, en iets meer witverlies dan normaal maar wel echt ongikrampen en spierpijn onder in de buik. Moe ben ik eigenlijk al weeeeeken (ik slaap gewoon te weinig).
Hartelijk gefeliciteerd Juni 2009 mama's. Ik hoop me snel bij jullie te voegen. Zondag aanstaande wordt er getest.
Gezellig Dizzy, en nogmaals gefeliciteerd! Je kunt in principe nu al een afspraak maken met een verloskundige. Ik had mijn afspraak een week geleden gemaakt. Had vrijdags positief getest, maar was net te laat met een afspraak maken toen. Dus maandag gebeld en heb de 22ste een intake gesprek. Ook aangegeven dat ik een vmk heb gehad en nu mag ik met 8 weken een echo laten maken. Normaal gesproken krijg je die tussen de 10 en 12 weken.
Ik wil ook graag een echo met 8 weken. Probleem is dat ik in Duitsland woon net over de grens maar graag wel in Nederland wil bevallen zoiezo in het ziekenhuis. Dat is zo'n half uurtje rijden. Zal ik dan een aparte verloskundige zoeken binnen 15-20 minuten rijden of moet ik me meteen aanmelden in het ziekenhuis. Die zijn meestal niet zo willend denk ik met vroegere echo's ect.
Ik weet niet of ze zonder medische indicatie ook een echo met 8 weken geven. Hier moesten we kiezen voor een ziekenhuis in de buurt, half uur rijden lijkt me niet echt in de buurt..... wellicht dat ze er in Duitsland anders over denken. Dat weet ik niet. Misschien moet je een verloskundige opbellen en deze vraag eens voroleggen aan haar.
Mijn duits is niet zo goed, dus ik wil echt in Nederland bevallen hoor, ook omdat we binnen 5 jaar weer terug willen verhuizen. En ik wil ook een 'Nederlandse' baby (he wat klinkt dat gemeen). Ik ga donderdag ochtend wel eens rondbellen dat is mijn vrije ochtend. In ieder geval bedankt!