@Ilse...zoo...dan ben je inderdaad bekaf! Ben echt blij dat hier de laatste om half 4 weg waren! Toen merkte ik eigenlijk pas dat mn lichaam nog niet het oude is! @Marloes...jippie...daar zat je vast al op te wachten! Best snel al weer toch?! @Aichaa..lekker toch...nog niet ongesteld! Van mij maghet ook nog wel even wegblijven! @Marlieke...schrikken zeg! @Aaliyah...arm ventje! Ik zou daar ook van huilen! @Mama...ja dat zag ik dus ook echt niet zitten...zo lang visite! Tuurlijk komen er nog mensen langs...maar dat zijn meer gewoon vrienden die zowiezo wel vaker komen...maar geen mensen die alleen maar even komen omdat er nu een kindje is! Ik kan het iedereen aanraden zo'n kraamfeest! @Mac...ik heb dat eigenlijk ook nog geen één keer gedaan..terwijl de vk me er wel op gewezen heeft...ik vergeet het gewoon! Finn kwam trouwens op Friso standaard om de 2/2,5 uur...en nu met Friso extra om de 3/3,5 uur...een stuk beter dus! Dus misschien dat proberen! @Pm2b...mn vader had het gisteren over venkelthee..dat mn zus dat kreeg toen zij klein was omdat ze zo'n krampjes had. Wij geven ook een speentje voor Finn zn zuigbehoefte... En wat een mooi meisje is het zeg! Tijdens de hielprik sliep Finn gewoon door...hij heeft het niet eens gemerkt denk ik! @Sunshine...haha! Finn is er ook erg goed in! Af en toe verbaas ik me dat hij zulke scheten kan produceren! Dan vind ik het niet zo gek dat ie soms last van krampjes heeft!
@sanne gefeliciteerd met jullie dochter! @jolan ook gefeliciteerd met jullie dochter! @mvb gefeliciteerd met jullie zoon. @pretty hier reageerde levi haast net op de hielprik, wel een tip doe je kleine vlak van te voren in bad dan bloed het beter en hoeven ze niet te knijpen. hier gaat het steeds beter, de krampjes worden eindelijk minder bij levi en hij doet het echt een stuk beter op de voeding voor hongerige baby's.
meiden, ik kom even melden dat ik voorlopig ff stop met mee lezen. Vind het heel leuk dat jullie allemaal praten over bv/fv/krampjes/menstruatie etc etc. Maar ik kan niet mee praten, en aangezien er hier niemand meer zwanger is.. voel ik me nog kutter.. En om nou elke keer te vertellen wat ik heb gedaan of hoe t gaat zie ik ook niet meer zitten. Mochten er vorderingen zijn dan horen jullie t uiteraard.. Sorry liefs lau
Pm2b: wat een super foto's, hier reageerde Lindsey huilend op de prik, de prik werd meteen op haar geboortedag al afgenomen d.m.v een infuusprik in haar armpje, vond het vreselijk op die manier. 3 dagen later hebben ze de prik nogmaals uitgevoerd door de kinderarts maar dan wel als hielprik maar dat was ook een drama want ze moesten zo hard in haar voetje drukken om wat bloed eruit te krijgen . Hier hebben we trouwens zo nu en dan ook een speentje omdat ze zo nu en dan ook nog wel eens veel zuigbehoefte heeft. @Ilse: heerlijk dat jullie zo verwend zijn. @Natja: naar dat je man zo reageert, hopelijk helpt het als jullie even goed met elkaar hebben gepraat. @mama1987: hier krijgt Lindsey ook al best veel in de fles. ze krijgt nu 140cc ongeveer elke 4 a 4,5 uur en ze weegt nu 4500 gram. Hier gaat het overigens allemaal goed, wij hebben de eerste afspraak bij de kinderarts te staan op 17 juli, ze krijgt dan een gehoortest en een foto van haar heupjes. en word natuurlijk weer onderzocht, gewogen en gemeten. Ik ga mij hier ook maar zo'n inbakerzakje kopen, ze was afgelopen week steeds behoorlijk onrustig en maaide veel met haar armpjes. Heb haar nu sinds zaterdag ingebakerd omdat ze de zaterdag amper geslapen heeft en zich steeds weer wakker maakte met haar armpjes, heb haar ingebakerd met een doek en sindsdien slaapt ze als een roosje.
wow bram slaapt in zn eigen bedje, welis waar op zn buik, maar toch.... ik zit boven achter pc dus ben bij hem in de buurt... Ben benieuwd naar de nieuwe voeding straks
Laura ik het me voorstellen meis. Heel veel sterkte en dat we maar snel mogen horen dat je een wolk van een knul hebt gekregen! Dikke knuffel Zo ik ga even naar het cb wegen en daarna komt er iemand van het Mim langs. Tot later en niet te veel praten he
Alle begrip Laura! Sterkte meid!! We denken aan je! Zo, zijn weer terug van het cb. Kwamen helaas dus niet aan huis!!! Was nog even heel erg spannend...Teun is nog steeds ontzettend verkouden en de gehoortest duurde heeeeeeeeel erg lang. Mevrouw begon zich ook al zorgen te maken. Waarschijnlijk zitten zijn oortjes een beetje dicht door de verkoudheid dus vandaar dat de test overnieuw moest. Toen Teun op schoot lag ging het een stukje beter en hij is GESLAAGD!!! Weer een zorg minder! Verder slaapt hij vandaag echt enorm veel. Moet hem steeds wakker maken voor zijn flesjes...wacht nog even tot 14 uur en dan geef ik hem de fles. Gelukkig heeft hij niet/nauwelijks last van krampjes, spugen etc. Wel alleen nog steeds enorm veel poepluiers....pfffff haha!
Geen sorry zeggen meid! Ik snap je heeeeel goed! Jij komt snel weer terug, want je kleine man moet gewoon snel komen. Denk aan jezelf.
@laura heel begrijpelijk succes! @bab wat vreemd dat ze net thuiskomen bij jou, hier komen ze morgen langs.
nog even hier kletsen en dan kunnen we over naar de mama's forum.... zet hem op lau!!! we denken allemaal aan je! kus
@Mac: Oké dankje! Is zeker niet hypoallergeen? @Pretty: Ik gebruik extra care omdat die hypoallergeen is en die van Kruidvat het goedkoopst is. Verschil in kwaliteit is er toch niet. En Zoë sliep heerlijk verder tijdens het hielprikje. @Sunshine: Yep, soms ook natte scheetjes haha. @Sarah: Ja ik ga het zeker doen bij een (eventueel) volgend kindje! @Mandy: Fijn dat Levi het zo goed doet! Wat vind Noa eigenlijk van haar broertje? @Laura: Snap je beslissing maar ik zal je missen hoor, hopelijk ben je snel weer terug! @Mutti: Zoveel tijd kan Zoë nog niet tussen haar voedingen laten, 4 uur is echt het maximum en dat redt ze maar zelden.. Dus grotere flessen kan nog niet. @Mac: Weer een overeenkomst, op je buik slapen is veel fijner @Bab: Wat fijn dat ie kan horen! Nu nog luisteren
Om 12.15u gegeten, toen even de hond uitgelaten, even gekletst en geknuffeld en om half 2/kwart voor 2 is ze weer gaan slapen. Ben benieuwd hoelaat ze komt voor de volgende voeding. Bewerkt foto'tje, knuffelen met mama http://img9.imageshack.us/img9/5056/p9sfbkcfqh.jpg Beetje een rare foto, lijkt een heel ander kindje zo! http://i39.tinypic.com/33wbki1.jpg In de kinderwagen http://i42.tinypic.com/244va80.jpg
bram 11.45 voeding en daarna naar bedje, slaapt ook nog, wowie... nog wel met oude voeding... maar ga toch overstappen op comfort, kijken hoe dat gaat, kan altijd weer terug! mooie fotos
Sunshine, vind eigenlijk dat jij het juni 2009 mama topic mag openen, jij bent onze eerste juni mama!!! misschien kunnen we dan de lijst van waar alle kindjes op staan als 1e bericht plaatsen, hebben we een mooi overzichtje.. en ja overzichtjes, daar ben ik fan van he
Hier is Rebecca na 4 uur wakker geworden vanwege de hielprik. Heb haar flesje gemaakt en ze heeft 80cc op! Zonder enkele moeite.. De kraamhulp van vandaag zei dat ze op mag bouwen tot 90 cc. Hoe lang zit er tussen jullie voedingen? Ik heb 2 kraamhulpen gehad, beide zeggen wat anders.. De ene zegt minimaal 3 uur tussen laten zitten.. de ander zegt maximaal 4 uur, minder dan 3 uur mag. Nu is het zo dat Rebecca vaak die 4 uur slaap vol maakt en ik haar dus wakker moet maken. Zouden jullie dat ook doen? Of zelf laten komen? Vannacht heb ik haar 5 uur laten slapen, kon het niet over mijn hart verkrijgen om haar na die 4 uur wakker te maken hoor.