Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @pretty kee.. en t was dus ook doorzichtig? verloor al wel veel slijm, maar dat was gelig..en niet zo stug.
    Ben volgens mij mijn prop of een stuk ervan al verloren 1,5 week geleden..

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik had dat de dag voor de bevalling ook. Begon met heeel veel wit slijm en daarna kwam er ook wat bloed bij...
    ik hoop het zo voor je.

3. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ja was echt doorzichtig..
    Daarna wel overgegaan op geel/bruinig... mijn slijmprop was helemaal bruin met bloed erdoor..

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @rianne, nou ik hoop nergens meer op. kan t alleen maar mee vallen. Maar vroeg me af of t normaal was.. Maar zal wel dan :)
    Kleintje is wel verdomd rustig.. gister maar 3 keer gevoeld.. en vandaag 2 keer.. voel af en toe een voetje of een handje.. maar verder niks meer. Zelfs geen hik meer! Terwijl hij dat normaal toch echt 5 keer per dag had..
    Gelukkig CTG morgen ochtend, kan zijn kloppende hartje me even geruststellen :)

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Klinkt erg bekend allemaal hoor ...
    Maar dat slijm is idd wel normaal ja.

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ja, nou ben benieuwd.. zou leuk zijn als ie toch nog zelf komt!!! heel leuk.
    Blijf maar harde buiken houden om de 10/20 min.. echt t irritant gewoon al 24 uur continu. Maar goed.. het zij zo!

7. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Daar begon het bij mij ook mee..
    Echt ruim 24 uur lang... en daarna kwamen ze ineens snel en werden ze heftig.

8. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier vandaag denk ik een enorme nawee gehad..
    Hield wel uren aan!
    Voelde heel erg ongesteldheidsachtig zeg maar.. niet echt kramp, maar meer pijn!

Volgens mij heb ik trouwens een blaasontsteking, krijg pijn bij het plassen. Zou die pijn van vanmiddag misschien daar iets mee te maken hebben?

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Zou zeker kunnen pretty, ff urine laten testen bij de HA!

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik had ook eerst slijmverlies voor mn vliezen braken paar uur later

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Pm2b mijn kilo's gaan er maar niet af. Ik moet zeker nog 10 kilo wil ik tevreden zijn, maar het wil maar niet.

@Laura ik weet niet meer of ik dat ook gehad heb zo doorzichtig voor mn bevalling.Ik denk wel dat het normaal is. Ik herken t wel weer dat je je beeb niet zoveel voelt, dat had ik namelijk ook.;
    Wel goed dat je nergens meer op hoopt!:) Suc6 morgen bij de gyn meis

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier ook nog 6.5 kg te gaan... of meer als het lukt haha

13. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik had even een vraag over voedingen:
    Ik wil Keana graag op 6 voedingen per dag hebben. Ze drinkt teveel nu voor 7 voedingen en ze red het om 4 uur tussen voedingen te laten.
    Is het te vroeg om naar 6 te gaan of moet ik gewoon inspelen op haar behoefte?

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Aaliyah: Zelfs alleen bij ons liggen is niet goed, we moeten met d’r rondlopen tot ze in slaap valt...

@Pretty: Vocht was na een paar dagen zo goed als weg, zweette me een ongeluk! En die kilo’s.. heb me nog niet gewogen ;).

@Laura: Dat slijmverlies heb ik niet gehad, maar Zoƫ was ook rustig voor de bevalling. Energie besparen voor de grote reis!

@Roxanne: Je kunt het proberen, ze laat waarschijnlijk zelf wel blijken of ze er wel/niet aan toe is! Hoeveel voeding krijgt ze per keer?

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mama1987 noa reageerd heel positief op haar broertje, ze is heel lief voor hem en geeft hem kusjes en pakt steeds zijn handje vast. wel is ze oervervelend tegen mij helaas.
    @pretty hier zeiden ze om de 3 uur voeden en s'nachts mag er 6 uur tussen zitten.
    @nous gefeliciteerd met jullie dochter.

16. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Roxanne:
    Wij zijn ook rond die tijd over gegaan naar 6 voedingen,de ene dag lukte het wel en de andere keer wilde hij toch
    nog die voeding.Je moet gewoon even kijken.
    Wij hebben toen ook wat meer per voeding gegeven,het ging een beetje vanzelf werd steeds minder dat hij kwam voor 7 voedingen!
    En anders even vragen bij CB...maar hier zeggen ze dat je het zelf een beetje moet aankijken.

17. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Laura:Hier niets van slijmverlies gehad...ook geen slijmprop.Had alleen de dag voor mijn vliezen braken last van "mentruatiepijn"
    Hoop echt dat je je kleintje snel in je armen mag hebben!

(Ow ben trouwens weer ongesteld geworden hoera!hihi mag er weer aan gaan geloven)

18. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ben gelukkig alle kilo's kwijt...eigenlijk meteen al na de bevalling.
    Dag erna meteen gewogen was zelf nog wat lichter....maar was ook maar 7 kg bij...
    Succes dames met de kg's er weer af te krijgen!

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mamavanstijn nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, is alles goed gegaan?
    @aaliyah dat scheelt dat je gehaald was!
    @pretty hier nu na 2 weken 12,5 kilo kwijt haha nog 12,5 te gaan ik was 25 kilo aan gekomen.
    @kuide dat had ik ook dat slijmverlies!

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mandy: Fijn dat ze iig lief is voor Levi. Hele verandering voor zo’n klein meisje!

Ohjee, er wordt er hier eentje wakker, eigenlijk een uur te vroeg…
    Hmm hoor dat ze de hik heeft, misschien dat even troosten werkt ;)

Deel Deze Pagina