hihi onder de foto staat een link die kun je hier neer zetten...maar ik heb ze al gezien! Echt geweldig die pyama,waar heb je die vandaan?welke maat is dat? Liefs Deb
Dames een vraag.. Rebecca is sinds gisteren begonnen met spugen. Eerst kleine beetjes, maar nu komt echt alles er steeds uit heb ik het gevoel van. Echt ze BLIJFT spugen! Ook is ze gisteravond aan de diaree geweest en nu weer. Echt bijna vloeibaar zeg maar. En ook dat hield niet op... (heel fijn als het er allemaal uitkomt op het moment dat ik haar aan het verschonen ben). Is dat normaal? Zo niet, wat kan ik eraan doen? Ik neem aan dat zoveel spugen niet goed is toch? Dan krijgt ze toch niks binnen?
Buddy: heerlij he even wandelen, fijn dat je moeder in huis komt als je nog niet zo heel fit bent! Danian gewoon lekker een speen geven hoor, nachtrust is ook belangrijk! Hebben we hier ook gedaan, als ze de slaap niet te pakken krijgt heeft ze dit gewoon even nodig. Natja: wat kl*te dat het zo gaat bij jullie, hoop dat jullie er nog eens goed over kunnen praten.. neem aan dat jullie samen nog een kindje wilden. Succes ermee.. Aaliyah: wat heerlijk dat Jason langer tijd gaat nemen tussen de voedingen! Hebben jullie ook wat meer tijd! Mama: hier ook slapen,voeding, verschonen,voeding en dat wat knuffelen en slapen. Als ze dit wil... vooral tussen de voedingen van 6 en 9 uur 's avonds wil ze niet graag slapen. Dan is het wel een moeilijk om haar bezig te houden.. Marloes: relax schema hebben jullie al zeg! Hier nog 8 voedingen op een dag.. Ilse: fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben! Bab: knappe kereld heb je hoor! Sarah: wat fijn dat jullie een leuk kraamfeest gehad hebben! Marlieke: dat zal schrikken geweest zijn....gelukkig is het niets ernstigs! Ga morgen de rest bijlezen... mijn dochter laat ons vanavond niet met rust helaas...... hoop dat ze vannacht wel goed slaapt (Even geheugensteuntje voor mezelf, bijlezen vanaf 3988)
@Sarah ja miss kan je dan voor die hechtingen naar je vk? Ik had maar 1 hechting en die was er met 3 wkn geloof ik wel uit. Ga zo even je foto kijken @Pm2b hier 20 kilo aangekomen en 10 na de bevalling meteen eraf! Daarna nog eens 2 kilo maar zitten er weer aan...Vocht was ik vrijwel meteen kwijt paar uurtjes na de bevalling. Van dat spugen kan ik je geen advies geven miss even t kraambureau bellen vragen wat je kan doen. Wij hadden zo'n advies lijn van kb die je kon bellen met vragen.
Lekker hoor al dat vocht gelijk kwijt! Wij hebben ook een nummer wat ik 24 uur per dag kan bellen. Zal het maar eens doen zo denk ik.
Hier een krijsend kind, heeft om 20.15u nog eten gehad en als we d'r nu al geven komt ze om 00.00u weer en heeft ze veel te veel gehad vandaag... Dus papa is met d'r rond aan het lopen, maar ze blijft huilen. Zo zielig.
@Pm2b ja miss kunnen zij je raad geven over hoe of wat. Is niet niks zo spugen en diarree @Mama oooh wat zielig,arme meid. Jason is opvallend rustig hij ligt rustig bij zn papa en maakt allerlei geluidjes. Zal mij benieuwen of we zo even kunnen roken dan gaat ie vast huilen.... Kan je haar niet even in bad doen en daarna flesje geven dan komt ze miss wel na 12en maar dan laat je er toch verder wat langer tussen de voedingen of helpt dat niet?
@Aaliyah: Ze is gister in bad geweest en i.v.m. haar hele droge huid mag ze maar 2/3 keer per week... Maar we gaan haar nu toch maar de fles geven, arm ding raakt helemaal overstuur. Hopelijk pakt ze wel gelijk die 5 uur en plakt ze er niet nog een voeding tussen...
@ pretty: Jeetje zo klein en leeglopen aan beide kanten. Zou inderdaad ff bellen. Je hebt toch ook nog kraamzorg overdag? Wat zegt die ervan? Als ze zoveel spuugt en diarree heeft is er grote kans dat ze uitdroogt. @ mama: Hoop dat ze na de fles lekker 5 uur slaapt. Vervelend he een droge huid. Wij doen de kleine ook niet vaker in bad dan 2/3 keer per week. Ook hier heeft ze geen oog meer dicht gedaan na de laatste fles. Ik ga nu ook een uur eerder de fles geven.
ligt aan haar gewicht...maar je kunt het wel proberen hoor. wij zitten zeker al 2 weken op 5 flessen!
@Debke...Heb hem bij de prenatal gehaald...hij was 9,95...en dit is maat 56...heb hem gelijk gekocht...vond hem zoooo schattig! Ik ga het nog een keer proberen! @Mama...kan het ook kwaad voor haar huidje als je alleen douched? Want dat helpt bij Finn altijd goed! badje ook hoor! Hier gaat ie best vaak in bad...maar dus niet altijd met zeep enzo...Met dat warme weer trouwens helemaal...hij zweet best veel en dan vind ik het gewoon frisser! Dit zijn dan de foto's! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/sarah84-albums-finn-picture4176-slaapie.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/sarah84-albums-finn-picture4177-de-tofste-pyjama-ooit.jpg
zozo ben de eerste, hihi zit hier met wakkere bram hihi... zo maar weer op de buik in bedje...(blijf er wel in de buurt)
@Sarah: Volgens mij wel, omdat water ook weer een andere pH waarde als je huid heeft. Leuke foto’s en leuke pyjama!
goedemorgen, mac, is zo'n 'alarm' voor in bed niks voor jullie. Er is een mama van een buikslapertje, die er eentje in gebruik heeft! Sarah: stoere pyama hoor!!! Wij gaan zo voor het eerst echt naar het bureau.. ben benieuwd.
goeiemorgen meiden.. 10 dagen overtijd vandaag.. ik ga zo naar de gyn... laat jullie t straks wel weten.. liefs laura
Goedemorgen! Laura succes vandaag! Zal aan je denken. Meiden ik ga zo proberen bij te lezen er is er 1 wakker. Zal wel een vieze luier zijn anders is ie mooi een uur te vroeg hahaha