Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Hebben jullie ook zo'n hongerig gevoel de hele tijd. Ik kan wel blijven eten! Maar meestal als ik dan wat eet dan is het heel snel weg maar een uurtje daarna komt het weer.

2. natjes

natjes Niet meer actief

meiden 'goed' nieuws. Het heeft maar eventjes geduurd.. nu vanaf half 9 helemaal niks meer bij afvegen... Vals alarm? Ben er ieder geval helemaal door van slag.

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Fijn dat je roze slijm foetsie is meis ;)
    overgevoelige voorgevel uumm ja ...om gek van te worden...ze voelen af en toe aan of ze in de vriezer hebben gelegen en dat doet zooooooo´n pijn....wordt er nog misselijker van dan ik al ben dan pfff...leuk he al die klachtjes :p :D

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    natjes lekker rustig aan doen meid ff bijtanken
    en de rest van de meiden war het mis bij is gegaan hele dikke knuf

nieuwe meiden welkom

5. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Ik wil me ook aanmelden voor de maand juni.
    Ben 11 juni uitgerekend.

Overgevoelige voorgevel, ja ook hier aanwezig. Als je ze iets aanraakt, auwie!

Ik kan ook de hele dag wel door eten. Eet nu steeds kleine beetjes, omdat het er anders weer uitkomt door de misselijkheid :cry:

6. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Welkom Inge en gefeliciteerd.

Hier ook een hele gevoelige voorgevel. Als ik gewoon zit nergens last van, maar er moet niks tegenaan komen want dan auwie!

7. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hihi ben dus niet de enige met hooggevoelige (.)(.) :)
    En debsje, onze datum wordt druk!
    Inge S, welkom op 11 juni! Zijn we al met zijn 3en ;)

@ Beertje: mijn eetlust neemt toe naarmate de dag vordert, en dan vooral eh junkfood :oops:
    NIET GOED! dadelijk zo weer 25 kilo eraan :x
    Maar ik kan het niet weerstaan...

Toch straks maar een salade ofzo proberen, misschien werkt dat ook.. 8)

Natjes.. Hopelijk inderdaad vals alarm net als bij mij! (ga ik tenminste van uit hihi)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Natjes; nog steeds hetzelfde meid, geen bruin meer? Duim voor je meid...

en Sanne, hoe is het bij jou?

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Middag meiden!

Hoe is het er allemaal mee?
    Nog nieuwe uitslagen, echo's en noem maar op?

Hoe is het met de meiden in onzekerheid? Dikke knuf voor jullie!

Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!

Ik ben naar de gyn geweest :D
    Kreeg gelijk een echo en alles zag er goed uit. Het hartje klopt en onze beebie s nu 0,5 cm groot. Schattig he!
    En we hebben een geweldige gyn. Een hele lieve vrouw die lekker nuchter is.
    Zo, dat moest ik even kwijt! :D

10. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Pffffffff! gelukkig!

11. Nous26

Nous26 Actief lid

13 okt 2008
    112
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Gister had ik opeens buikkrampen en bruinverlies....is nu veel minder geworden alleen bij het afvegen. Het maakt mij wel superzeker ben zo bang dat het mis gaat.... :cry: Ik heb pas 3 november mijn eerste echo...

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    OekOek: gefeliciteerd met je verjaardag!

en Stephanie met je mooie echo

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ stephanie: fijn!

@ mezelf: ik ging net eens kijken en ik kwam erachter dat 13 juni op een zaterdag is. Ik ben dus een dag minder ver dan m'n banner aangeeft. :confused: :D Ik wacht even de echo af, misschien kunnen ze er dan meer over zeggen.

Maar wel handig om te onthouden: elke keer op zaterdag een week verder, niet op vrijdag :p

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    gewoon bellen met je vk!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nous ook al mischien kunnen ze hem een paar dagen vervroegen maar veel vrees ik niet want met 6 weken heb je nooit zekerheid of ze een hartje zien
    ik hoop dat het gewoon nog wat oud bloed is meid

16. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

jeetje wat een vervelende berichten toch elke keer
    :(.....blijkt maar weer dat zwanger zijn net zo moeilijk is als zwanger worden :(

Nous sterkte meis!

Mamavanbrittje: Gezellie al die meiden op de 11de...nu nog ff afwachten of we zelf op de 11de blijven...miss zijn wel wel langer of korter zwanger dan we denken en moeten we een plaatje opschuiven ;)

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou idd debsje
    keek net ff bij de andere mamas maar als ik daar op de vlinder lijst kijk pff word er depri van zeg

18. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Goedemorgen (ja nog net :) ) allemaal!

Tjee zeg, het is al heel vol hierzo. Er zullen nu niet zoveel zwangeren meer bijkomen denk ik..... Allemaal van harte gefeliciteerd, geniet ervan en als je ziek bent....pff heel veel sterkte en hopelijk zijn de kwalen snel weer over.

Voor degene waarbij het mis is gegaan....heeeeeel veel sterkte. En alle geluk van de wereld voor de volgende ronde!

Ik las iets over bloedverlies na een inwendige echo.....dat schijnt heel normaal te zijn. Ik heb nu al tig inwendige gehad en telekens werd me verteld dat ik dan even wat bloed kon verliezen. Dus niet te druk maken! (ook al is dat verdomd moeilijk natuurlijk)

Hier net weer beter van de buikgriep. Je weet wel, die buikgriep die men heeft meegenomen uit Loerdes. Ik dacht dat men daarheen ging om beter te worden, komen ze terug en besmetten zo ongeveer heel nederland ermee :( . Het was behoorlijk heftig en de angst voor de baby kwam wel even om de hoek kijken. Gelukkig voel ik nu 's morgens een klein bobbeltje in mijn buik, dus het groeit allemaal goed denk ik zo.

Ik denk dat het bijna onmogelijk is nu al, maar ik heb al een paar keer een soort "plopje" gevoeld in mijn buik. Precies hetzelfde gevoel wat ik had toen Merel net begon te bewegen in mijn buik (tenminste toen ik dat voor het eerst voelde dan). Maar dat is nu met bijna 8 weken toch wel te vroeg? Voelen jullie ook iets? En zou dat kunnen?

Doordat ik wat voelde heb ik het idee dat ik toch langer zwanger ben dan gedacht. 29 Augustus ongesteld geworden nadat ik een positieve test had gehad. Daarna meteen zwanger geraakt. Die positieve test had een bevruchting van 2 eitjes kunnen zijn (die hadden we gezien op een echo, er waren toen 2 eitjes die op springen stonden) dus heel misschien is een van de twee gestopt en de ander door gegroeid en ben ik 12 weken zwanger......?

Nog 4 dagen en dan weet ik het zeker. Pfffff wachten duurt zo lang. Geduld is al nooit mijn sterkste kant geweest :) .....

Ik kan niet op iedereen reageren, want ik ben er een paar dagen uit geweest en wel een heleboel pagina's gemist!

19. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Haha ja inderdaad! Maar hopen dat we op die dag mogen blijven, vind het wel leuk zo met zijn allen :)
    Maar belangrijker is dat we allemaal gezonde babietjes hebben, en dan maakt de dag weer niet veel uit!

Moet wel zeggen dat mijn buik wel erg snel meer ruimte wil.. Maar goed dat ik mijn positiekleding nog heb! Begint al goed te groeien hier :)
    Nog meer mama's met snel groeiende buikies?

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja! Mijn buik is echt wat dikker. En dat terwijl ik 1,5 kilo afgevallen ben. Zo raar :D

Deel Deze Pagina