Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mily

Mily Fanatiek lid

Oct 2, 2008
    1,088
    0
    0
    Rianne: wat een leuke foto echt een kleine punkertje :)

Ik loop me nu te ergeren aan de duitse post :( Heb laatst de brief op post gedaan voor aanmelding van lindsey voor duitse kindergeld netjes gefrankeerd, krijg ik hem een paar dagen later weer terug. want omdat de envelop iets groter was dan anders moest hij gefrankeerd zijn met 1,45. Nou goed ik dus de brieven netjes in een kleinere envelop gedaan en gefrankeerd met 0,88 aan nederlandse postzegels. Krijg ik hem vandaag weer terug, moet er 0,55 op. Grr schiet ook niet op zo:(
    En 2 weken terug al een wijzigingsformulier aangevraagt voor de nederlanse kinderbijslag, ook nog steeds niks:(

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ja precies, ik ga ook weer de pil slikken. Heb getwijfeld over een spiraaltje, maar 't wordt toch weer de pil. Ik had ook de microgynol, maar dan de 50. Ik ben trouwens weleens door de pil heen zwanger geraakt.
    De condooms staan hier al in de kast... zwangerschapstest ook, hahaha alles staat er nog van voor de zwangerschap. Voorlopig ook nog geen 2e hier. Al zou ik het niet erg vinden, maar ga vriendlief nu echt nog niet zover krijgen. Denk dat we voor een 2e gaan proberen als de kleine een jaar is.

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@ Mutti: Ja zo duurt het wel even!! Wat een gedoe zo. Bizar dat je hem terugkrijgt als er teveel aan postzegels erop zit.

Kom toch weer gezellig in Nederland wonen joh :p

4. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden hier een rotnacht, levi kwam gewoon om de 2,5 uur al! vanmorgen is hier iemand geweest van
    het cb en levi weegt al 4300 gram! wel heeft hij spruw, ik moet vanmiddag een receptje halen. hij heeft nog steeds snel honger ondanks dat hij nu nutrilon forte krijgt, ik mag de avondfles nu verhogen naar 120 en dan de andere flesje nog even op 110cc houden. mocht hij nog veel honger hebben dan mag ik de rest ook verhogen naar 120cc.

5. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Tamtam: heftige bevalling meid! Gelukkig is alles goed afgelopen! Ennuh perweeën tegenhouden is echt kei klote inderdaad, heb ik ook 4 uur moeten doen..bah! Maar goed we zijn nu trotse mama's :)

Marloes: is de berekening hoeveel cc alleen voor flesvoeding? Als ik dit bereken kom ik namelijk veel te veel uit... maar geef bv (in de fles).

Hielprik en gehoortest hebben ze hier ook thuis gedaan, al meteen de eerste week.

Mac: bekkenbodem vergeet ik eerlijk gezegd steeds... maar wil ook wat afvallen inderdaad, nog maar 4 kilo, maar die zitten precies rond mijn buik en heupen... kan mijn rokjes en broeken niet dicht :x

PM2B: Krampjes zijn zo zielig voor ze he.., je zou eventueel Infacol kunnen proberen. Fijn dat het verder goed met jullie gaat.
    Leuke foto's, wat een scheetje!

Mac: hoop dat de andere voeding gaat helpen voor Bram. Nienke wil ook vaker bij mij zijn als ze niet kan slapen, wel lekker knus, maar je krijgt inderdaad niks gedaan! We hebben nu een draagdoek besteld, wordt vandaag geleverd, misschien is dat wat?

Kuide: snap dat je even niet meeleest..

probeer jullie steeds bij te lezen, maar Nienke wil al de hele morgen niet slapen...heb dus meer overal op gereageerd, sorry ( alweer):)

Lees zo meteen de laatste 3 pagina's nog wel..

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Ilse: Hahaha ja inderdaad bij ac/dc! Op het moment dat we het deden was de zee niet veel rood gelukkig! Condooms is inderdaad jammer, maar is even niet anders. Ik ga vrijdag weer starten met anticonceptie (nuvaring)
    Hier niet gelijk voor een 2e.. Ik zou wel willen maar dan over een jaar of 3. Mijn vriend wil het wel bij 1 houden maar ik kan hem vast wel overhalen. Ik heb thuis de broek aan ;)

@ aaliyah; had je ook hechtingen van binnen? ik heb gewoon eerst met mijn vinger gevoeld van binnen en het voelde allemaal genezen. gewoon voorzichtig met tampon eerst proberen. Zo een met een zijden laagje van ob comfort.
    Getsie, vieze kat heb jij hahahah.

@ mac: hihi leuk he als ze zo liggen te persen!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik heb er na de eerste niks van gemerkt, was net zo weinig als altijd zeg maar...

maar soms lees je wel dat het erger wordt, of dat vrouwen geen tampons meer kunnen inhouden en dus perse maandverband moeten gebruiken :(

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ mutti: Grr irritant he!!!

@ mandy: Balen van je nacht. Wat zielig dat Levi spruw heeft. Schijnt zo zeer te doen :( Hij groeit wel goed zeg!!

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ menstruatie: het is bij mij nu veeel heviger dan voor de zwangerschap. hoop dat dat bij deze keer blijft anders lek ik echt snel een keer door!

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Gabester: Hopelijk is het bloed de volgende keer weg..

@Ilse: Mooi toch, lang en slank! :)

@Sunshine: Geen idee, zal van de week eens kijken als ik weer bij moet halen. Ik pin gewoon zonder het bedrag te kijken, stom hé haha.

@Rianne: Lijkt me wel eng hoor, weer sex hebben. Fijn dat het geen pijn deed! Wat goed van Lenthe!!

@Ilse: Nee, wij wachten een paar jaartjes denk ik. Lijkt me makkelijker als de oudste wat zelfstandiger is!

@Aaliyah: Oh bah, lekker dweilen met Dettol dan!

@Mac: Twee poepluiers, hoeraaaa!

@Mandy: 4300 gram al, dat gaat hard! Hopelijk is hij snel van de spruw af..

Ik ga even de huisarts bellen, lag een briefje in de bus dat ik contact op moest nemen of dat ik een huisbezoek wilde. Kan ik gelijk even vragen wanneer ik weer met de pil kan beginnen!

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Mac jeeej 2 poepluiers hihi Jason doet dat ook wel eens tijdens flesje en drinkt dan ook door.

@Mutti pfff wat een irritante regels bij de duitsepost zeg, zou er helemaal gefrusteerd van raken

@Heide balen dat Nienke niet wil slapen. De kilo's die er hier nog aan zitten,zitten ook bij buik en heupen en daarom pas ik mijn jurken,rokken en broeken ook niet rot he!!:x

@Rianne nee had geen hechtingen van binnen had er maar 1 alleen van buiten het voelt allemaal wel goed idd.Heb geloof ik nog zo'n proefverpakking van die ob comfort. Ja vies beest he,doet ze normaal nooit ze zat me ook bijna uit te lachen...grrrr Hahah Jeroen heeft niks te zeggen :D is toch leuk voor Lenthe over paar jaar broertje/zusje:)

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Natuurlijk maar tot 13.00u bereikbaar en daarna pas om 15.30u weer.. Ik ga even stofzuigen, krijg straks visite en er ligt meer haar op de grond dan dat er op de hond zit ;).

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    haha volgens mij schreef ik dat een tijdje terug, dat je die dus tegen kunt komen...
    niks mee doen, valt er vanzelf wel uit.

Hier een echte miep op het bureau met meten... was hij vorige maand 55 cm, nu 54 ... jaja snap jij het. en hij woog nu 5420 gram. Bijna 1 kilo aangekomen in 1 maand.
    komen we bij de arts, zegt zij meteen: oh, ik had naar de cijfers gekeken en had een dikker kindje verwacht, maar hij is lang en slank...
    dus ze dacht idd dat hij langer is!!! handig he

ze vond het al erg sterk en wijs.. goed het lampje volgen en reageren op (mama's) stem

wanneer mag jij weer?

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Mandy balen van je rotnacht, miss dat hij ook zo snel kwam door die spruw? Dat ie niet goed kon drinken en niet verzadigd was?

@mama mijn ha zei dat ik gelijk met de pil kon beginnen dat was vorige week dat ik er was, maar niet gedaan, ik wilde mn eerste menstruatie afwachten en ga dus vanaf vandaag weer beginnen.

Ik voel er niks meer van en ben amper ongi gewoon net als voor mn zwschap...CHILL:D

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    hahah kale hond...:Dmiss kan je het er terug op plakken:D

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    niet meteen... 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren is eigenlijk toch wel het beste voor je lichaam, maar wij willen zeker een 3e, maar wachten wel die 9 maanden! Maar het blijven hier dus condooms, dus als we er weer voor gaan, dan geen ontpillen meer enzo, voor zover dat bestaat...
    ik vind condooms zo fijn haha... geen rotzooi :D

en je durft na een tijdje weer wel hoor... na de eerste duurde het hier een week of 4-6, had toen een knip en veel hechtingen... Nu had ik een klein scheurtje en vloeien was zo goed als over, dus tja.... nu was het na 2 weken :p

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @rianne die vrouw van het cb zei dat kindjes niets voelen van spruw.
    @menstruatie was na mijn eerste zwangerschap niet erger geworden wel vind ik het sindsdien fijner om maandverband te gebruiken ipv tampons.
    @mama1987 hier kwam de huisarts gewoo langs.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ja volgens mij is dat anders... dat zou je anders aan de lactatiedeskundige hier op het forum kunnen vragen. Borstvoeding is toch elke keer anders en aan de borst kun je ook niet zien wat hij binnen zou krijgen.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    gabster: vloei je echt nog heel veel dan? pff nou meid, hoop dat binnen die 3 weken toch een heel stuk minder is, of gewoon gestopt!!!

Rianne... gaaf haar!!!

20. Emme

Emme Niet meer actief

Babynieuws! Afgelopen zondag ben ik bevallen van een zoontje, Lars. Hij is 55 cm lang en precies 3,5 kilo zwaar, en het is gelukkig allemaal goed gegaan. Is nu inmiddels iedereen bevallen, of laten er nog baby's op zich wachten?

Share This Page