@Zeana: Fijn dat alles goed gaat daar, hopelijk kan de osteopaat iets voor Bauke betekenen.. @Laura: Spannend, zet hem op meid! @Rianne: Wil je aan Lenthe vragen of ze even aan Zoë wil uitleggen hoe dat doorslapen werkt.. @Mam: Wat zielig, hopelijk is hij snel weer van de krampjes af. @Bab: Fijn dat Teun toch zo goed groeit! @Pretty: Gefeliciteerd met je neefje Mike En hier trekken ze de voeding er niet af hoor. @Aaliyah: Balen dat Jason niet wilde slapen. Maar aan één stuk door tot 9 uur is dan wel weer lekker.
Hey meiden! Laura zet hem op meid!!! Wel voor 2 uur bevallen, daarna zit ik in Rotterdam en kan ik morgen pas weer op zwp Mama, ik wil zo snel mogelijk weer op het paard zitten Volgende week dinsdag heb ik controle en dan ga ik vragen wanneer ik eventueel weer erop mag. Heb voor mezelf al besloten dat ik er gewoon op stap nadat mijn vriendin heeft gereden. Kan ik het langzaam opbouwen. Voor Kyra heeft het geen zin als ik het maar 5 min kan volhouden Wanneer ga jij weer? Bab, wat een gaaf paard! Jammer dat je hem hebt moeten verkopen! Heide, gewoon weer een keer op een paard stappen! Aaliyah, Julian was gisteren ook al bezig. Kwam gisteren de hele tijd om 3 uur voor een fles! Hij huilt nu weer dus ga mijn koffie opdrinken en hem eruit halen.
Heb de vk gesproken en zij vind het ook niet kunnen dat de voeding eraf gehaald is na zoveel tijd. Dus nu houden we het gewicht aan wat op de weegschaal stond. Dat is 3560 gram!!! maar 25 gram onder het geboortegewicht
Laura fantastisch dat je weeen hebt, weeendans toch goed geholpen . Zet em op meid!!!!!! Rianne heerlijk zeg dat Lenthe zo goed slaapt. Hier gaat het ook de goede kant op. NIek heeft van 23.15 tot 5.45 geslapen. Mam fijn dat Swen toch wat heeft kunnen slapen en jij ook . Zou niet te veel met de thermometer hannesen is blijkbaar niet goed voor ze. Is infacol niets om te proberen? Dootje fijn dat Roos ook al zo lekker doorslaapt. Zielig he die krampjes, fijn dat Sab simplex helpt. He Mac en Rianne gezellig dat jullie bij elkaar op bezoek gaan! Bab fijn dat Teun zo goed gegroeid is! Lekker een dagje alleen met je manneke gezellig. Doe je rustig aan. Pm2b gefeliciteerd met je neefje!! Aaliyah wat sneu dat jason niet wilde slapen, maar hij heeft tot uiteindelijk lekker doorgeslapen tot 9.00 uur. Hier is Niek ook al huilerig. Kan zijn dat hij in een sprongetje zit. Wil niets anders dan bij mama zitten. Eens afwachten hoe het vandaag verder gaat lopen. Het heeft hier trouwens gegoten vannacht en nu nog steeds. Heeft iemand gisteren nog de herdenking van MJ gezien, vond het toch wel bijzonder.
Vreemd dat ze die 70cc eraf trekken!! Julian staat hier op de tafel in de maxi-cosi Normaal is het huilen, maar hij vermaakt zich prima.
@Mac...nou die heeft geholpen hoor! Het zit er nu nog maar een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje...zo als ik mn hoofd te snel beweeg zeg maar! Haha! Steef kwam thuis en die zei hetzelfde dus die heeft heel lief een glaasje water en een ibuprofen gepakt..en ik ben gelijk naar bed gegaan..ik werd zelfs pas wakker toen Steef Finn de fles aan het geven was! Had ik niet eens gemerkt! Nu hopen dat het wegblijft! @Nathalie...ja ik zou ook niet gaan slapen als er zo'n leuk ding boven me hangt! Leuk zeg! En echt een leuke foto! BUDDYNIEUWS! ik kreeg een uurtje geleden een sms van Laura... Ze is in het ziekenhuis en heeft ondertussen 4 cm ontsluiting! Dus het is eindelijk begonnen voor haar! Als ik wat hoor zet ik het uiteraard gelijk hier!
Oh wat spannend voor Laura!!! Is er iemand die mij eventueel na half 3 op de hoogte wil houden? Ik ga dan richting rotterdam en ben pas 's nachts weer terug. We gaan naar Joseph, mijn eerste uitje sinds de bevalling
Wil ik wel Nathalie stuur maar een pb! Leuke foto trouwens. Leuk naar Joseph een hele fijne dag!! Hoor wel hoe het geweest is Laura succes!!!!!
Wat heeft Niek trouwens lekker geslapen! Kwam echt om de 3 uur, om half 1 heeft mijn vriend hem nog een fles gegeven. En ik weer om half 6 en om half 10, maar hij is nu nog wakker. Vind ik niet erg op zich, alleen wil hij dan alleen maar bij iemand liggen. Box is even leuk net als de maxi-cosi Ik laat je zeker weten hoe het was!!
YES LAURA, you go girl... De laatste junimama komt eraan!!!! Hihi charmante foto van Julian... 'k vond het trouwens ook vreemd om te lezen dat ze de voeding eraf trok... Dat kan je met BV toch ook niet? Mooi gewicht hoor! Zo, hier beide kindjes op bed, dus mama gaat ook nog gauw ff...
@Nathalie..leuk naar Joseph! Veel plezier! Heb zelf nog 2 musicalbonnen...kan ook wel eens gaan kijken wat er allemaal speelt nu!
Laura eindelijk bezig lees ik? Zou ook tijd worden he. Kwam alleen even iedereen een dikke cyberknuffel geven!! Ben jullie nog niet vergeten, maar erg druk hier met de kleine meid. Kom snel bijlezen en reageren. Kus
Zo nu heb ik eindelijk even tijd om op iedereen te reageren! @Mama lastig is dat he als ze geen boertje hebben gelaten, ik weet het bij Jason soms ook niet. Balen dat je je niet lekker voelt, ben je miss ziek? @rianne fijn dat Lenthe goed geslapen heeft @mam wat zielig voor Swen, wel fijn dat het er uiteindelijk uit kwam. @Bab lekker hoor een dagje samen, wel balen dat je last hebt van je litteken @Pm2b leuk dat je schoonzusje is bevallen,gefeliciteerd. Je kan het overleggen maar als jij denkt dat het goed is om over te stappen gewoon doen jij bent de mama!! @Nathalie oh dat is balen om de 3 uur.. @Sunshine ja ik heb gekeken, ik vond het heel erg indrukwekkend en moest op het einde toch wat tranen laten hoor!!! Vooral toen zijn dochtertje had gesproken... @Nathalie geweldige foto zeg hahaha oh die andere is ook leuk zeg hahha
Net Jason zn fles gegeven en kraambezoek gehad. Was erg gezellig. Ik hoop dat Jason nu eens overdag wat langer wakker blijft, zodat hij vanavond niet wéér tot 1 uur ofzo wakker blijft.
@Nathalie: Ik wacht even mijn nacontrole bij de vk af en dan klim ik er weer op! Ik ben bang dat ik zo stijf ben geworden dat ik een krukje nodig heb om erop te komen haha. Rijdt jij wedstrijden of alleen recreatief? @Sunshine: Ja heb een stukje gezien. Vind het zo erg dat de jongen die hem beschuldigde van misbruik nu zijn aanklacht intrekt. Triest dat iemand daar eerst dood voor moet zijn… @Laura: Oooh hopelijk vanmiddag babynieuws! @Nathalie: Leuk foto en veel plezier bij Joseph! Die tweede foto, haha erg charmant! @Aaliyah: Voel me nu alweer beter, denk dat het gewoon de vermoeidheid was. Ben blij als het weekend is, dan kan manlief mooi de nachtvoeding en ochtendvoeding doen en kan ik uitslapen .