Hier ook al een beginnend buikje. We willen het nog even stil houden, maar als het zo doorgaat word dat moeilijk, hihi! Maar laat maar groeien, dan groeit de kleine waarschijnlijk ook goed. Mijn dochter was veels te klein, je kon eigenlijk niet zien dat ik zwanger was. Dus laat maar komen die buik!
getsie al die vervelende berichten.... ik word er zelf ook onzeker van kreeg net echt super pijn in mn rug. NIet onderin, maar in het midden echt pijnlijk! WEet niet wat het is.... heb ook weer niet echt last van mn borsten..... pffff balen die onzekerheid! nou meiden, laten we er met elkaar wat positiever tegenover gaan staan!
@ merel69: Ik heb een soortgelijke situatie! Had 5 september positieve test (wel nog een best dun streepje), en bloedverlies. 2 weken later echo, zagen een heel prille zwangerschap, maar minder ver dan ik zou moeten zijn. Dachten aan een miskraam. Maar mijn klachten zijn niet echt verdwenen, en ben daarna ook niet meer ongesteld geworden. En nu dus (weer) zwanger. Maarja, hoe lang precies? Heb ik nu wel of niet een miskraam gehad? Of is het misschien hetzelfde vruchtje nog en ben ik al 10wk3dgn? Mijn buik ziet in ieder geval meer als een 10 weken buik uit dan als een 7 weken buik... Afwachten maar, tot 5 november, dan hebben we de echo en weten we meer.. Irritant dat wachten!
heb net foto van mijn buikje in album gezet datum is leuk idd maar gezond kindje is belangrijker idd...en meestal bevallen we toch niet op de uitgerekende datum....hoeveel procent zou het zijn van zwangere vrouwen die exact op de uitgerekende datum bevallen miss 10% ofzo
lekker allemaal showen die buikies! Ik ben van plan elke week een buikfoto te maken en die in mijn album te zetten. Kan je mooi het verschil zien! Misschien een leuk idee?
hey meisjes even niet veel tijd om terug te lezen want ik moet zo naar mijn werk en ben nog niet klaar. @ OEK OEK van HArte gefelciiterd meid hoop dat je een fijne dag hebt. ook succes bij je afspraak. @meiden met afpraken.. succes @ ik ... 5 november heb ik mijn echo maar dan moet ik naar baarn. nou ja. moet dan maar he.... dan ben ik 10 weken 2 dagen. nou ik ga weer. totaal geen zin. eerst vergader... grrr... na hele week vrij te zijn. gelijk iets ik totaal niet leuk vind. dag dames
debsje mijn buikje lijkt erg veel op die van jou haha ik kan iig mn gewone kleren niet meer aan Blij dat ik positie kleren in huis had
nou dan maar even positief nieuws... ga mijn banner weer opzoeken. Heb afgesproken met beeb dat het gewoon blijft zitten en dat hij volgende week een kloppend hartje laat zien, en zich niet zo gaat verstoppen tijdens echo waardoor er met dat inwendige ding gepoert moet worden um hem te vinden. Zo.. en nu mijn glas water opdrinken en mijn super posi knallende test bekijken... (teststreep 3x zo donker als controlestreepje..doet me weer even goed)
Jouw buikje is groter dan de mijne! En ik dacht al dat mijn buikje enorm was haha! Ga meteen ff een foto maken hihi
jeetje debs weet je zeker dat je er maar eentje krijgt! Jeeeutttjee nou zo groot is mijn buik nog lange niet hoor..
OOww goed zo Natjes! wat zijn die testen soms toch een uitkomst he hihi Danjo..hier ook idd positiebroeken al aan...heb vorige week er twee gekocht....en het grappige is op mijn werk hebben ze nog niks in de gate...nou ja collega zei vande week well..snap het niet hoor je eet alleen maar creackers en ik zie je alleen maar dikker worden...hoe kan dat nou hahahaha...dus maar gauw gezegt tja moet ik miss sávonds wat meer van de toetjes af blijven hihi...wil eigenlijk nog niks vertellen hier...maar zal niet lang meer duren of ik moet wel......probeer nu elke keer mijn buik nog beetje in te houden als ik opsta of aan het lopen ben op me werk
Er staat al een foto van mijn buikje in mijn album volgens mij. (is van 3 weken geleden) @ natjes: oke dan! Ik ga duimen. (en ik maak me nu toch stiekem een beetje zorgen dat mijn test niet zo knalt als die van jullie... Moet toch wel na 7w? Of gebeurt dat niet echt met een kruidvattest?)
uummm mijn vriendin is er heilig van overtuigt dat er twee beebs in mijn buikje zitten ...hihihi...we zullen het zien a.s woensdag of ze gelijk heeft
snap je debsje bij mij op het werk ( werk in het zh) weten ze eigenlijk allemaal van mnbehandelingen etc gelukkig heb ik nu nog vakantie maar ik moet volgende week ook weer aan de bak Ik probeer het nog een week moi weg te werken en als de echo goed is mag iedereen het wel weten van mij
Heel veel succes met wachten! Mijn buik ziet er ook uit alsof ik al heeeeeeel lang zwanger ben (is 15 kilo blijven zitten van de vorige zwangerschap ), ik ben echt heeel erg benieuwd hoor wat we te zien gaan krijgen. Misschien toch allebei mei mama's?
maar dat jij die buik nog verborgen kan houden... ik heb der al mooite mee, en kijk naar me album dat valt nog wel mee...
jeetje wat een buikjes allemaal al,nou hier nog niks hoor...... iemand ook wel eens last van hoge rugpijn gehad? deed net echt zeer
hier weten ze niet eens dat wij met kinderen bezig waren laat staan al zo lang ) werk hier pas sinds juli)...maar idd als echo okdioki is mag de hele wereld het weten.... Natjes....misschien scheelt het dat ik al nie zo dun was voor de zwangerschap dat het daardoor minder opvalt...ennen werk alleen met mannen die hebben dat meestal toch nie in de gate hahaha je hebt al een mooi buikje meis....lekker trots op zijn hoor