Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Update mijn relatieproblemen:
    We hebben gisteren eindelijk gepraat! Er is nu wel een hoop opgehelderd en dat is op zich al een opluchting. Er zaten hem verschillende dingen dwars waaronder dus ons 4e kindje (wat hij eigenlijk niet wilde) Ik heb toegegeven dat ik ontzettend goed ben in zeuren, maar dat ik het toch echt niet alleen gedaan heb en dat ik dit dus ook niet de rest van mijn leven als verwijt wil. Het andere dat hem dwars zat was zoals hij het zegt mijn egoistische gedrag tijdens de zwangerschap en na de bevalling op het gebied van (hoe zal ik het netjes zeggen) intiem gebied. Tijdens mijn zwangerschap mochten wij geen gemeenschap hebben vanwege het bandje om mijn baarmoedermond. Hij vind dat ik dan wel gewoon "iets" bij hem had kunnen doen. Ik geef hem aan de ene kant gelijk en aan de andere kant had ik er gewoon geen behoefte aan. Ik heb wel gezegd dat net na de bevalling het toch logisch is dat ik dat soort dingen niet wil.
    Ik vroeg of hij nog van mij hield en hij zei dat dat wel zo was, omdat ik de moeder van zijn kinderen ben, ik zei toen dat ik niet wilde dat hij alleen maar van mij houd omdat ik de moeder van zijn kinderen ben. Op de vraag of hij nog verliefd op mij is zei hij dat hij dit niet wist. Ik barste toen in een tranen uit. Het komt er op neer dat hij onze relatie sinds de zwangerschap te kil vind en daar geef ik hem eigenlijk wel gelijk in. Het lijkt wel of het niet in hem op komt dat ook ik mijn behoeften heb!? Ik moet zeggen dat het wel een opluchting was om alles is even op tafel te gooien. We doen nu in ieder geval weer normaal tegen elkaar en zijn weer begonenn met knuffelen, kusssen etc. Ik denk dat ik me de afgelopen jaren te veel heb bezig gehouden met baby's. Ik was natuurlijk net 20 toe ik de eerste kreeg en toen kenden wij elkaar pas 1,5 jaar. Nu ben ik 32 en hebben wij al onze 4e dat is toch best heftig geweest allemaal.
    Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo mijn hart uitstort bij jullie, maar ik weet niet bij wie ik het anders moet doen.
    Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor jullie steun!!!! Dikke knuf!!
     
  2. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sunshine hahaha zie dat koppie van Niek al helemaal voor me. Gisteren lag Jason in de box had zn speen vast keek ernaar en gooide hem maar op de grond whahah (niet bewust denk ik)

    @Natja wauw meid wat goed dat jullie gepraat hebben!! Ik snap je man wel, Sven is ook zo die vond het ook niet leuk dat ik niks bij hem deed,maar mijn hoofd stond een hele andere richting uit, en zeker niet naar seks! Ik denk dat veel mannen dat hebben hoor en dan na de bevalling ook nog eens niet kunnen.
    Wij hebben toevallig zondag over dat soort dingen gesproken en hij zei dat hij het jammer vond dat alle intieme dingen naar de achtergrond waren geschoven sinds de zwschap en de kleine. Maar als je er goed over praat en probeert te veranderen moet het goed komen.
    En idd jij was nog zo jong toen je de eerste kreeg en ja al die baby's dat is voor een man ook niet makkelijk. Maar praten is altijd de beste oplossing. Stort je hart hier maar uit hoor, daar is het forum toch ook voor!!
    Dikke knuffel
     
  3. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    vinnies: beterschap!!!

    laura : gefeliciteerd met de geboorte van collin.. toch snel gegaan nog???

    ritme:(?? wat is dat??? wij zitten nog op 135 cc voeding en die drinkt ie nog niet helemaal leeg. komt nog om de 3 a 4 uur..
    ik kan er geen peil op trekken
     
  4. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    natja: ik hoop dat jullie weer snel 'verliefd' worden op elkaar. goed dat jullie gepraat hebben.. dat lucht zeker op..
    misschien eens iets leuks doen met z'n 2??
     
  5. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    *inbraak*

    Laura gefeliciteerd met jullie zoontje!! ik las hier zo af en toe mee op dit forum om te kijken of je al bevallen was, meid wat heb je het zwaar gehad maar nu issie er eindelijk!! geniet lekker van je ventje!! xxx linda

    *uitbraak*
     
  6. Emme

    Emme Niet meer actief

    Gefeliciteerd Laura! Nu zijn we compleet :).
     
  7. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Natja wat fijn dat jullie gepraat hebben! het is herkenbaar hoor. Wij hadden ook geen gemeenschap tijdens zw.schap vanwege voorliggende placenta. En wat je zegt na de bevalling heb je wel wat anders aan je hoofd.

    Hier is ook e.e.a. veranderd na de geboorte en moet je zeggen dat mijn hoofd er soms ook niet naar staat. Ben al blij als ik voldoende slaap krijg :). Maar het is belangrijk om er over te blijven praten!
    Denk dat het heel herkenbaar is voor de andere meiden.

    En laat je maar lekker gaan hoor, daar zijn wij voor.

    Dikke knuffel
     
  8. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mam oh dat is best wel veel, raar dat ie dan maar 3 tot 4 uurtjes slaapt.

    Jason drinkt nu 120 cc hoeveel schepjes doen jullie dan?
     
  9. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    120 cc en 4 schepjes word 135 toch??? of ben ik in de war??
    maar daar laat ie nog wel eens 10 van staan hoor
     
  10. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mam nou ik wil hem 120 geven dus niet 120 water en dat dat dan 135 maakt maar 110 water alleen hoeveel schepjes moet ik dan doen?
     
  11. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
    dan moet je 120 plus 4 schepjes doen wordt 135 en dan 15 cc voeding weg doen.
    anders kan het niet met halve schepjes
     
  12. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
    lieve lau,
    van harte met collin,
    nu lekker genieten meis.
    hopelijk ben je snel weer thuis
    dikke kus
     
  13. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sunshine: 100+3. Maar mag dat rekenen als 100cc voeding. En de late voeding 120+4.

    @Natja: Fijn dat jullie eindelijk gepraat hebben. Hopelijk komen jullie er helemaal uit samen :). En je hart luchten mag zeker! Doen we allemaal wel eens!

    @Mam: Geef jij kv of kolven?
     
  14. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Iemand nog wat van Joanita gehoord?
     
  15. Koekeloerie

    Koekeloerie Niet meer actief

    sow ik kom ook een middagje niet en dan gebeurt het:

    VAN HARTE LAURA MET JE ZOON COLLIN!! Mooie naam. Hij is gewoon uit zichzelf gekomen, de gyn moest hem alleen even kietelen :p. Heel veel geluk samen.
     
  16. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Bah hier een pop die maar blijft huilen....gelukkig is mn vent zo thuis kan ie hem gelijk troosten hihi
     
  17. Kaardebol

    Kaardebol Niet meer actief

    jaa laura eindelijk!!!!!
    gefeliciteerd!!!!!

    wow de laatste juni mama!


    *emo* whahahahhaha
     
  18. Dootje24

    Dootje24 Bekend lid

    5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Laura, gefeliciteerd met je zoontje Collin!!!!!!!!! Vanochtend toch nog redelijk snel gegaan dan, ik ben benieuwd naar je verhaal!!!
    Nu lekker genieten meis!

    Knuffel dootje
     
  19. stephanie24

    stephanie24 VIP lid

    22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Laura, gefeliciteerd meid!

    Jeetje, dat waren de juni mama's alweer....
    Toch stiekem een beetje een emo momentje.
    Is er al iemand geweest die 'officieel' het stokje heeft doorgegeeven aan de juli mama's?
    En we kunnen nu over naar het mama's topic!
    Zo lang naar uitgekeken en nu is het al zover..
     
  20. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Nee, eigenlijk niet. Hoop dat zij en haar vriend even kunnen bijkomen van alles

     

Deel Deze Pagina