Jij ook veel succes! Zou wel grappig zijn, kom net van de meimama's af, moet ik dadelijk weer terug! Haha! Bij mij zijn trouwens na 4,5 jaar vechten 20 van de 25 kilo's eraf, en die laatste 5 zitten op mijn buik Dus lijkt sowieso al wat groter dan he 8) Maar das niet zo erg. Enne, wel meteen laten weten he? Doe ik dat ook.
Debsje: Mijn buik is net zo groot als jou buik nu. Vooral 's avonds helemaal opgezet en hard. Jij kan er niet zolang meer omheen hoor, het vertellen zou niet zo lang meer kunnen duren denk ik, daar snoes je je niet lang meer uit . Heerlijk hé als het al zo zichtbaar is! Wij willen het pas vertellen na de vlokkentest (13 weken), maar of ik dat volhou? Ik betwijfel het..
Mwah... beetje dikke trui aan en niemand die t ziet toch? Da's t mooie van in de herfst zwanger worden
Tuurlijk laat ik het weten! Maandag na 14.00 uur is er duidelijkheid! Ik was net 10 kilo kwijt na een aantal weken Sonja Bakkeren, maar meteen gestopt toen ik positieve test had en de kilo's vliegen er weer aan. Niet zo hard als de vorige keer. Toen was ik 15 kilo afgevallen met Sonja en in de eerste 8 weken van mijn zwangerschap 10 kilo aangekomen. In totaal toen 29 kilo. Nu "nog maar" 3,5 kilo .
zo idd wel marb maar op ht werk met een tshirt aan word het moeilijk maandag meteen een xl vragen hahah
zo en nu ga ik alvast hoezen van 1 bank halen en in de machine doen en wat inhuis ik wil voor ik weer ga werken alles tip top in orde hebben en mannetje is ook thuis dus kan ie mooi helpen
goedemiddag iedereen, ik heb heerlijk uit geslapen. Misselijkheid begint iets minder te worden, misschien had ik dan toch een buikgriepje? Wat een nare berichten weer, mijn duimen blijven draaien! Ben reuze benieuwd hoe de echo's allemaal zijn vandaag.
Alle meiden die er weer bijgekomen zijn, GEFELICITEERD. Alle meiden met bloedverlies, IK GA ZO HARD VOOR JULLIE DUIMEN. En degene die vandaag een echo hebben, HEEL VEEL SUCCES. Ik lig hier met griep en mijn mannetje gaat zo nog een zwangerschapstest halen om mij gerust te stellen, ZOOO LIEF. Ik wil gewoon graag nog een bevestiging.
pfff al die verhalen hier maken me onzeker... vandaag weer helemaal geen last van mn (.)(.) ...... ik word gek vanmezelf!
Ik heb ook nog geen hoge rugpijn gehad. Wel veel last van m'n bekken, maar goed... En tis hier zo druk dat soms opmerkingen verloren gaan joh... Niemand heeft ook gereageerd op mijn test-vraagje
Ik heb vanochtend nog een test gedaan van kruidvat (die goedkope). De teststreep stond er wel eerder dan de controlestreep, maar hij wordt niet echt donkerder. Tis wel een duidelijk positieve test, hoor! Maar als ik die verhalen hoor over een teststreep die donkerder is dan de controlestreep ga ik toch even denken... Ik deed juist nog een test omdat ik graag een superduidelijk wil voor in t plakboek...
Jolan lieverd, waar wil je antwoord op? Ik denk dat ik iets gemist heb. Hebben jullie ook last van darmkrampen? Gek word ik ervan, is erg pijnlijk. Zal wel komen doordat ze aan de kant gedrukt worden ofzo.
ik denk dat het afhankelijk is van het merk. ik heb alleen nog een test gehad die even donker is als de andere streep