***Inbraak*** He mamavanbrittje, wat lees ik nu. Je bent weer zwanger! GEFELICITEERD, helemaal super meid. En zo snel al na je miskraam, dat is toch helemaal geweldig. Ja sorry, maar ik moest hier even inbreken om je te feliciteren. Ik wens je een enorm goede zwschap toe. Zo dan kruip ik nu weet terug naar Mei, succes dames. ****Uitbraak***
Dit heb ik ook, ik zit nog een beetje in de ontkenningsfase. "Eerst maar eens de echo afwachten" roep ik steeds Geen idee waar die onzekerheid vandaan komt. Ik denk dat het komt door het feit dat het zo lang duurde voordat we eindelijk zwanger waren Mijn vriend praat ook al tegen "ons" . Hij zegt dan : slaap lekker allebei, of "doen jullie het rustig aan vandaag ". Wel lief, ook een beetje heel erg veel raar
Ik heb 2x een andere chinese kalender geprobeerd... en 2 x iets anders met leeftijd bij bevallen een jongen en bij conceptie een meisje haha.
Hmm, een tweeling?! Jeetje, is iedereen in slaap gevallen of zo!? Al bijna drie kwartier is het stil WAKKER WORDEN!!
Ik heb ook al wat kleding van mamalicious, het zit superfijn en is niet echt duur, dus mijn favoriet! Alhoewel de kleding van eigen merk van Prenatal ook niet slecht is. Was trouwens even douchen en dochter van school halen vandaar stilte van mijn kant
Aha, ja, moet ook gebeuren Ik kan niet kiezen qua banner, vind ze allemaal zo leuk Dan maar elke week een andere banner!
ik heb bij de babydump idd ook twee spijkerbroeken van mama licous gekocht super goed geprijst en zitten als gegoten
mooi weet ik dus bij wie ik me bestellingen moet plaatsen hahahaha maarre ff jou mening dan over de topmark motion? tot nu toe voor mij degene die ik makkelijk ingeklapt en uitgeklapt krijg..maar weet niet of je voor zo'n prijs wel iets goeds hebt
Er zijn toch al aardig wat buikjes, mooi om te zien. Ik had het vanmorgen toen ik naar de wc ging ff. Ik liep de trap af en toen dacht ik dat ik echt een buikje zag, maar toen ik in de spiegel keek viel het wel mee. Was ook nog niet helemaal wakker Heb vanmiddag iets leuks gekregen met de post. Een kaart met 1 paar witte sokjes erbij van mijn zwager en schoonzus om me een fijne zwangerschap toe te wensen, zo lief!
Dib: hahaha Debsje: bestel maar De Topmark Motion is natuurlijk niet voor niets zo goedkoop he, je moet er niet teveel van verwachten. Maar hij doet wel zijn werk. Ik weet niet wat voor budget je hebt voor kinderwagen en wat je er belangrijk aan vindt? Aan de hand daarvan kan ik je wel wat advies geven hoor
belangrijk vind ik dat ik hem kan handelen met in en uitklappen en de bak eraf halen....dat die kleine goed kan liggen en dat hij lekker loopt en niet te zwaar is....heb de X-Adventure Researcher ook uitgeprobeerd maar als daar een kind in had gelegen had tie behoorlijk door elkaar geschud geweest...terwijl ik bij de motion de bak er met 1 klik vanaf had....ben ook niet zo groot en kon over de motion makkelijk heen komen waar ik bij de X-Adventure behoorlijk moeite mee had ook omdat je daar aan handels moet trekken ipv klik en los..wil niet te duur maar wel goed heb nog zoveel aan te schaffen voor beeb en potje is beetje leeg nu net na de verhuizing hahaha..volg je het nog
@ dib: zie dat je ook 5 weken zwanger bent, wanneer ben je uitgerekend? Mijn schoon zus kwam met een site waar je goedkoop baby kamers en dergelijke kunt kopen www.knuffelkamers.nl Staan leuke dingen op.