Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

hub en ik zijn net naar de prenatal geweest..zijn eruit welke kinderwagen we willen ;)

De mutsy 4 slider, en dan de sand kleur.. hub was er helemaal weg van en heeft de joolz bloom tot de grond toe afgekraakt die ik zo mooi vond :)

Mutsy vond ik er ook erg kicken

2. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Ik ook niet hoor maar mijn zus kreeg deze van mjin ouders en haar schoonouders toen ze zwanger was. Dan moet ik er ook één krijgen, toch?! :oops:

3. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    27 juni, jij dan toch ook!?! ha ha!

4. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Dan is de Topmark Motion denk ik toch iets meer voor jou debsje.. En die heeft een omkeerbaar zitje, is toch best belangrijk. En er zit ook al een autostoeltje bij dus dan ben je meteen klaar!

Bugaboo, tja, ik vind hem zelf niet zo gemakkelijk in en uitklappen en het stoeltje is alleen te kantelen en niet verstelbaar. En de boodschappenmand vind ik niet zo fijn. Maar hij ziet er wel supermooi uit.

5. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Ik vind driewielers dus doodeng! Die dingen kunnen kantelen, heb ik weleens gehad op mijn werk (gelukkig zonder kindje erin!)

Deze zijn lekker stevig. Maar misschien wil vriendje wel wat anders!?

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik 24 juni.
    Het is ook raar want de ene ticker staat 5 weken en 2 dagen en op deze 5 weken :(

7. MamaVanBrittje

Heb zelf trouwens de Mutsy 4rider, heerlijke wagen! En met extralarge boodschappenmand, kan ik alles in kwijt :D

8. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hmm, dat is raar!

Ik heb trouwens ook wel eens verschillen gezien in tickers, dan moet je gewoon even een andere daum invullen van laatste ongi.

Je kan het ook zelf uitrekenen, vraag me niet hoe ;)

9. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Oh jee, vriendje is er!

10. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Een autostoeltje krijg ik bij elke kinderwagen geloof ik hahaha.
    maar daar gaat het me niet eens om...vind sommige dingen zoals zelf te handelen met in en uitklappen erg blangrijk ;)...dus wordt het toch de motion dus....tenzij het er twee zijn dan heb ik niks aan een motion hahaha ;)

11. MamaVanBrittje

Ja die autostoelenactie hebben we nog steeds idd.. Dus zeker makkelijk! Maar de Motion is dan toch het goedkoopst.
    Tenzij je er 2 krijgt idd! Je buikje ziet er wel naar uit moet ik zeggen ;) Ben wel superbenieuwd hoor!

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Ik ben bij mijn banner uitgegaan van mijn ovulatiedatum.... niet mijn laatste menstruatiedag.... dan zou ik 6 dagen verder zijn al..

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Heb nu een ticker van deze site en die zegt weer 5 weken en 1 dag :(
    Weet het ook niet meer.

14. debsje1977

ik ook hoor ;)

hoef niet de goedkoopste te zijn maar ook niet de duurste hahaha...als het maar goed is en hoef ook niet zo te zijn dat kind nr2 er eventueel nog in kan vind veels te leuk om dan weer voor die hummel aan de shop te gaan ;)

15. MamaVanBrittje

Daar heb je dan ook weer gelijk in... Ik vind het nu ook superleuk om alles nieuw te halen voor de kleine! Maar ik heb dan ook niet veel meer van Britt helaas.
    Ik hoop trouwens niet dat ik een tweeling krijg, al ziet het er nog niet naar uit. 1 tegelijkertijd vind ik meer dan genoeg! Al is het wel superschattig...

16. girafje

girafje Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    2,136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hier een berichtje van een trotse tante! Ik heb er een neefje bij genaamd Wouter!
    Bevalling is goed gegaan en ze zijn inmiddels alweer thuis. Net even snel langsgewipt om even te kijken en vanavond echt op visite. Nu waren de opa’s en oma’s even aan de beurt.

@ oekoek: Gefeliciteerd en een fijne dag gewenst

@ yvette: Zo das ff flink schrikken. Gelukkig valt het uiteindelijk mee en is alles in orde met de baby. Qua weerstand merk ik ook dat ik minder kan hebben. Ben een beetje verkouden geworden.

@ mamavanbrittje: Geen slijm meer….houden zo! Pijnlijke voorgevel is voor mij heel herkenbaar! merk de afgelopen dagen dat het wel minder wordt

@ natjes: Ik duim voor je meid dat het vals alarm is. Sterkte met de “onzekerheid.”

@ stephanie: Super zeg, een mooie echo!

@ nous: Sterkte meid, ik hoop dat het vals alarm is.

@ merel: Spannend voor je zeg, de echo!

@debsje: Jij hebt echt al een mooie buik zeg!

@jolan: Ik heb ook last van hoge rugpijn! Je bent dus niet de enige hoor….

@vlinder: Ik weet precies wat je voelt. Ik ben ook juf en weet hoeveel energie de kids soms eisen. Heb nu nog weinig last van de vermoeidheid, maar heb vorig jaar pfeiffer gehad en die dagen waren soms mega lang. Vooral aan jezelf denken :) (en dan gaat niet echt makkelijk in het onderwijs...helaas)

@ Dib: Ik heb ook af en toe mijn broek los hoor! ;)

17. debsje1977

Gefeliciteerd Girafje :D:D
    fijn dat alles is goed gegaan ;)

vind Britt trouwens een super leuke naam :D
    maar ja wij krijgen jongetje dus heb ik niks aan Britt he ;)

18. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Meid hier idem mn eerste zwangerschap zat ie hele dagen aan mn buik
    maar nu heeft ie zoiets van eerst maar eens een goeie echo ( hij is bang om zich nu weer zo te hechten

19. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Leuk kinderwagens etc
    Ik heb de wagen van mn zus hier en als het er 2 worden ga ik denk ik voor mp
    vind een wagen toch wel heel duur voor de tijd dat ze erin zitten
    Maar goed allemaal voor latere zorg

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

dag dames,
    zo een half dagje niet geweest en weer te veel om te onthouden.
    ik snap dat het niet leuk is als er soms niet op je berichtje gereageerd wordt, maar het gaat af en toe zo snel, voor je een berichtje getypt hebt staan er al weer nieuwe. en zeker als je een dag niet geweest bent.

ben nu ff te moe om ook overal op te reageren.

fijne avond allen

xxx

Share This Page