Zo, ik ben de hele middag met m'n moeder op stap geweest en vanavond ben ik er ook niet. Heb het dus allemaal niet echt bijgehouden, maar ik geloof dat t over kinderwagens gaat? Daar zijn wij echt nog he-le-maal niet mee bezig. Eerst maar eens de eerste twaalf weken door denk ik maar. Maaaaaar.... MORGEN ECHO! JOEHOE!
Hallo allemaal, Ik ben nieuw, anderhalve week geleden positief getest \/ Helemaal happy, mijn eerste ronde was 80 dagen omdat ik veel kilo was afgevallen was mijn hormoonhuishouding in de war. De 2 de ronde was het raak, maar testen pas na 12 dagen positief . Ik weet dus niet of ik 5 weken of 7 weken zwanger ben. Laatste ongi 3 september. Dus 10 of 24 Juni uitgerekend Als het goed is gaat volgende week de verloskundige vertellen hoever ik ben Vind het leuk om met jullie te gaan babbelen over de zwangerschap en wanneer jullie het vertellen aan familie en vrienden en wat voor kwaaltjes jullie hebben. Groetjes Lieke
heyy meiden zo heb alles gelezen maar jullie zullen begrijpen dat ik nooit op alles kan reageren...13pagina.s... lieke als ik t goed begrijp was je eerste ronde dus 80dgn en bedoel je met die 12 dagen overtijd 12 dagen na 28 dagen?ik denk als je eerste cyclus 80dgn was dat je 2e cyclus dan niet ineens 28 dagen is, het kan natuurlijk wel, maar het lijkt me sterk, ik denk dat je dus ergens tussen die 5 en 7weken inzit. sanne mooi dat t is gestopt meid duim voor je dat alles nog gewoon goed zit! stephanie gefeliciteerd met je mooie echo! mamavanbritt:jij was dus zwanger, had meteen bloedverlies, 2weken erna een echo, en er zat een vruchtje, wel iets te klein maar het zat er wel..maar heb je daarna ook nog bloedverlies gehad dan?of een andere reden dat jullie denken dat het daarna toch is misgegaan? marb heeel veel plezier morgen. hier alles goed, nog 1 week wachten! voel me goed, borsten doen nu wel zeer, maar verder niks. xxx
goeieavond allemaal! hier lekker nasi achter de kiezen.. dat ging er wel redelijk in dib± hihi was je hier helemaal remi...? sylviaM: leuke site! debsje: wij hebben de x adventure (geen idee welk type hoor) maar hij bevalt prima. enige nadeel is dat je de duwstang niet kan veranderen zodat een baby/peuter je ook aan kan kijken of van je af girafje: feli met je neefje wouter! danjo:wanneer heb je een echo? marb: veel plezier morgen! lieke: feli!
oja over die kinderwagens geen ideej ik vind zoiets als een mutsy wel leuk, of een quinny....wij krijgen hem gelukkig cadeau, me schoonouders hebben m toen aan me schoonzusje gegeven, dus nu krijgen wij 900euro(dat koste die van haar)en daar kunnen we dan zelf 1 voor kopen, nou dat moet wel lukken haha. maaruh is t misschien een leuk idee hier een overzicht te maken waarin we kunnen aangeven of we denken dat het een jongetje of een meisje word, of sommige die denken dat het een tweeling word?
******************** Agenda van morgen marb,1e echo,10.30 Michelle04, mvm Lenos, mvm Aichaaaa, echo ********************
dat kan wel in de tabel op de site erbij ik dacht er aan, om dan heel de kolom die over jou gaat roze of blauw te maken...
Dankjewel voor jullie hartelijke welkom @Anoniempjuh, ja kan goed dat je gelijk hebt hoor, maar heb nu al 3 en een halve week hoofdpijn en heel veel dorst (normaal heb ik echt nooit hoofdpijn) dus vond het al vreemd. en ja inderdaad was 12 dagen overtijd en toen testen ik positief. @ Marb, heel veel plezier morgen, spannend hoor. @ Tamtam, ja misschien gaan we gelijk op, (31-10 weten we het ) Weten jullie waar je een beetje redelijk geprijsde baby kamers en spultjes koop, zonder dat het 2dehans is? Hebben jullie al veel baby spulletjes gekocht ?
Nog een vraagje, ik wil het moeder voor moeder programma wel doen, maar ik woon bij mijn moeder in de straat en wil niet dat ze al weten dat ik zwanger ben (wil het pas vertellen na de eerste echo) maar hebben ze een auto waar groot op staat moeder voor moeder en hoe werkt het?
hey meiden! hier ben ik ook weer eens vanuit aruba... alles gaat hier prima al lijk ik wel meer last te krijgen van de vermoeidheid en een raar gevoel in mijn maag... en jahoor de eerste broeken beginnen ook hier al strak te zitten... met mijn eerste zwnagerschap groeide ik ook al heel snel en kon ik met 12 weken geen een van mijn broeken meer aan... toen vond ik dat erg leuk maar nu ben ik er niet zo blij mee waarom? geen idee.. vandaag moet ik voor het eerst hier naar de fysiotherpie voor mijn bekken. de klachten worden iets sterker maar nog niet zo sterkt als bij mijn eerste zwngerschap ik hoop zo hard als ik kan dat het niet al te erg gaat worden het herstel duurt bij mij zo lang ervan... nu even over het laatste onderwerp kinderwagens.. ik heb nog de quinny Buzz van Tijn er staat die is zo goed als nieuw en ik kan niet wachten om hem weer inelkaar te zetten! fijne kinderwagen.. ik was eerst weg van de mutsy.. maar totdat ik hem in klapte en in de auot wilde leggen( om uit te proberen bij de winkel) paste dus mooi niet en we hadden toen een golf 5 als kleine auto en daar zou hij het meeste in gaan. dus ik wil het zeker als tip meegeven als je gaat kijken voor een kinderwagen PROBEER HEM UIT IN JE AUTO! hij rijd overigens wel erg fijn hoor maar dat doe t de quinny ook vind ik... wat leuk om al die buiken foto's te zien al echt heel leuk.. bij mij heeft het nog niet veel nu om een foto te maken ik weet dat ik ben gegroeid maar ik ben niet de slankste van het stel dus zien dat ik zwanger ben is het niet.... maar dat komt wel ... ik hoor mijn kleine mannetje door de babyphone. dus die ga ik eens uit zijn bedje halen... fijen avond jullie hier is de middag net begonnen.
Zou je ff moeten googlen kinderen kosten eenmaal geld maar je hebt wel wat zaken wat goedkoper is www.bebieboulevard is een goedkope maar niet bij jou in de buurt helaas. als je bij mvm aangeeft hoe en wat houden hun daar rekening mee is het niet gewoon verstandig als je weet wat het word om het dan aan te passen ik kan me zo voorstellen dat marloes en pixie het er druk zat mee hebben Marb en aichaa suc6 morgen met jullie echo
Hier één die helemaal weg is van Bugaboo Cameleon. We kunnen niet wachten tot we die gaan kopen Aichaaaa & Marb: succes morgen met jullie echo. Ik ga nu lekker de bed induiken, een ontzettend drukke dag gehad op mijn werk. Fijne avond allemaal..
hey MARLOES en MARB bij de januari mama's waar ik hiervoor zat stond het bij het bevallingsoverzicht erbij, en als je t dan eenmaal wist kwam dat er ook bij, dan kun je ook zien of veel het goed hebben of niet, dat is juist het leuke ervan.de meeste maandenmama's hebben dat er volgens mij bij staan...maar als het te veel werk zou zijn tja dan niet, maar misschien is het wel leuk... lieke ach gewoon afwachten dan weet je het ceker haha