Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Dizzy..... WOAW.... hahah jij ook. lekker zeg.. gefeliciteerd :D
    word hier gezellig :D

Kan volkomen snappen dat je in nederland dan wil bevallen al heb ik wel verhalen gehoord dat duitsland veel beter zorg heeft ..

2. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Klachten:
    Vreselijk misselijk
    Leeg gevoel in mijn buik
    Heel erg duizelig in mijn hoofd, vooral als ik gebukt heb of een trap opgelopen heb.
    Ik slaap heel erg vast en word wakker met hoofdpijn vanwege het vaste slapen.
    Kortom, ik voel me gewoon ziek. Op de maandag moet ik altijd om 18.00u opstaan, de rest van de week kan ik het rustiger aandoen. Maar vanmorgen was ik in staat om mij ziek te melden. Toch maar niet gedaan. Afleiding helpt ook wel goed, totdat je even een kleine pauze neemt, dan komt alles weer naar boven.

Kreeg vandaag een hele lieve voicemail van mijn man:
    Lief moedertje, ik wilde gewoon even zeggen dat ik van jullie (!) houd.
    Normaal is mijn man niet zo spontaan en romantisch, maar dit was wel erglief. Vooral nadat ik gisteravond niet te genieten was. Het werd me lichamelijk en geestelijk allemaal even teveel. Nu al, haha.

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    gefeliciteerd zeana

ik heb dizzy en zeana toegevoegd in de lijst en ook in agenda d-date
    MissQ je afspraak is ook verplaatst in agenda

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wat een lief man heb je nic.. nu is mijne niet zo romantisch en spontaan maar ik merk wel dat hij het best leuk vind dat ik zwanger bent :D

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @nic1: wat schattig! Mijn vriend is ook heel lief over 'ons'.

Ik praat hier gewoon mee, hoor... Ga ervan uit dat ik zwanger ben na de toch echt wel positieve test van vanochtend. Natuurlijk kan het nog misgaan, maar goed... Dat kan altijd (heb vorige keer een mk gehad na bijna 9 weken...).

Ik zit te denken: dan kan ik ook wel meteen op de lijst :D

Eerste kindje, 13 juni uitgerekend. Ik wil waarschijnlijk thuis bevallen en borstvoeding geven, maar dat kan nog veranderen gedurende de zwangerschap. Ook wil ik gaan meedoen aan mvm, maar die ga ik later nog bellen.

Kwaaltjes:
    * snipverkouden (geen idee of het er iets mee te maken heeft...)
    * steekjes in m'n buik
    * heeeeel veel honger en soms ineens niet meer

Verder nog niet echt veel. Houden zo! :)

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ MissQ had ik je al gefeliciteerd? Zo niet, Gefeliciteerd!!!
    En voor alle andere zwangeren. Gefeliciteerd meiden!! Geniet ervan :D

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    He Pixie! :)

Voor nu zb en bv, maar dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe het loopt. Ze zeggen dat ik extra kans heb op een tweeling maar laten we eerst maar eens de komende weken doorkomen tot aan de echo :) (het liefst wil ik morgen al)

8. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Jeetje, alweer veel gekletst.

Mijn kwaaltjes: OVERGEVEN & héél veel plassen..
    Niet echt de fijnste dingen, maarja ik het er graag voor over.
    Mijn eerste zwangerschap was echt hemels, nergens last van.. Met deze is het nu al feest :S

xx C.

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ehm ik krijg op maandag 13 oktober een echo om 10:00 en 10:40 bij gyn zijn. Waarschijnlijk op maandag 27 oktober krijg ik weer een echo. Dat is dusver de stand van zaken en ik dacht eigenlijk te moeten beginnen met spuiten ivm een hele kleine bloedstollingsafwijking, maar dat hoef ik gelukkig niet.

Symptomen
    Vroeg wakker
    Hongerig gevoel en dan weer helemaal niet
    veel wtslijmverlies/natgevoel/plasgevoel

xxx Joyce

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

*inbraak van een februari 2009 mama *

Limmeke gefeliciteerd! Wat leuk om te zien dat je zwanger bent! :baby:

Sinada veel plezier bij de junimama's *kus* :baby:

*breekt weer uit*

11. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Hier nog steeds geen spoor van ongi. Ik kon mijn test niet vinden, heb m zeker vorige ronde al gebruikt..

Ik heb last van:
    Gevoelige tepels
    Hoge rugpijn (met ongi altijd laag)
    Hoofdpijn
    Emoties (had net een gesprek met mn leidinggevende, heb toch een potje lopen janken! om niks! Kreeg alleen complimentjes)
    En misselijk/geen eetlust (vandaag kfc gehaald die ik heb weggegooid, smaakt me niet, terwijl je me midden in de nacht wakker kan maken voor een crispystrip)
    En heel veel slijmverlies, zoveel dat ik dacht dat mn ongi was doorgebroken maar een bezoekje naar de wc leerde me van niet. En krampen, maar die heb ik al sinds mn nod. (slijmverlies ook)

12. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    YES, mag me ook een juni mama gaan noemen :)

Het heeft even geduurd, maar na weet-ik-veel hoeveel testen, geloof ik het nu toch echt.

Ben op van de zenuwen, wat een lange dag vandaag....pffff....

voor het lijstje: 1e kindje - 24 jaar- uitgerekend 9 juni - ZB - BV en ik wil ook meedoen aan MvM.

13. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    DIT GA JE NIET MENEN!
    Laat je ons nu nog langer in spanning :confused:

Begrijp je denk ik ook wel een beetje hoor ;)

Liefs Anna

14. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    gefeliciteerd, had je testen al gezien net in t andere topic ;)

Ja sorryyy doe ik ook niet expres. :)
    Maar heb een mail gehad dat de 20 testen van de praxisdienst (de mvm-testen) verstuurd zijn dus die zal ik morgen ontvangen. Ga ik morgenavond testen ok? Beloofd!

Maar ben dan 8 dagen overtijd, als ik negatief test is t dan definitief over? Dan zou ik niet snappen waar mn ongi uithangt

15. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Het zou zomaar kunnen dat je lichaam pas laat of niet heel veel HCG aanmaakt.
    Volgens mij heeft Marloes80 (ook juni mama) bij haar eerste pas iets van 11 dagen later positief getest.

Maar doe eerst maar eens een test ;)

Liefs Anna

16. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Zooo weer even bijgelezen er is weer behoorlijk wat gekletst. Vandaag weer eerste dag op werk na vakantie. Had spijkerbroek aan en die dat me toch ongemakkelijk dus smiddags maar knoop los gedaan. :)

Mijn symptomen zijn"
    gevoelige borsten
    erg slecht slapen
    op de raarste tijdstippen eten, terwijl ik eigenlijk geen trek heb, maar lichaam vraagt erom.
    soort van spierpijn in buik

Dat was het wel.

Meisje je houdt ons wel in spanning hoor, nog een dagje!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hi dames,

alle nieuwe juni mama's: gefeliciteerd en gezellig dat jullie mee komen kletsen....

even kijken wat ik nog weet:

MARB..... ik zie een streep.... wow... en je temp kaartje gaat precies zo als die van mij, dus jij bent ook gewoon zwanger... joepie joepie joepie!

Ik testte bij de 1e idd pas na 11 dagen overtijd zwanger. Bij 9 dagen zag ik het wel, vriend niet. bij 11 dagen een duidelijk kruis. Nu overigens op 1 dag overtijd, en ook niet eerder getest..

kwaaltjes: ik ben snel moe en heb geen eetlust. en ook van die spierpijn..

meisje: wat moet je met 20 testen? 1 is genoeg hoor... je bent gewoon zwanger.

Schreef gisteren dat ik me aangemeld had voor mvm, vandaag belde ze al. Morgenmiddag komt ze langs.

hier ook een lieve vriend, die nu weer zegt: ik hou van jullie...
    schattig is het wel, hihi

Groetjes

18. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    20 mvmtesten voor een tientje ;) ach waarom niet.
    Maar of ik zwanger ben.. 1 keer in mn leven overtijd geweest, ik ben net een klokje keurig op tijd, vorige keer was vorige maand en toen was ik zwanger. Maar misschien dat dat mn cyclus ontregeld heeft.
    Ach ik ga gewoon voor een knalstreep morgen :)

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hey grappig, ik heb ook een verhoogde kans. Een twee-eiige tweeling aan moeders kant, dat ik erfelijk hoorde ik. Zou jij het leuk vinden? Mij lijkt het wel heel gezellig! :D

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Gefeliciteerd! De zwangerschapstest-makers verdienen ook goud geld aan ons he? Je hebt er aardig wat gedaan zag ik in je album. Maarja voor dit resultaat... Super!

Deel Deze Pagina