Meiden weer even een berichtje... Het bruinverlies is gelukkig opgehouden! Ik hoop echt dat het zo blijft. Volgens de VK kon het geen kwaad zolang je geen bloed verliest. Ben zo blij dat het weg is....hoop dat mijn kleine blijft zitten!
Hier ook nu een buikje in aantocht... dat duurde bij nr 1 ook veel langer.. maar mijn broeken passen nog prima hoor... Hier hebben we de Bugaboo Cameleon in gebruik... heerlijke wagen, zou niet wat anders willen! Maar ik vind het qua uiterlijk zeker niet de allermooiste, maar qua comfort voor mezelf en de kleine wel het beste. Euhm Lieke welkom! ennuh de autobusjes van MVM zijn niet herkenbaar hoor... je moet wel rekening houden met het feit dat ze je krat met flessen elke week moeten wisselen... En toen... toen wist ik het even een keer niet meer!
nee het is helemaal niet veel werk... kan er ook een aparte pagina voor openen! Doen? willen we weer wel pb's he...
hij rijdt idd wel lekker ja... ik vond hem voor mijn lengte te laag. (de reiswieg dan he). Maar ik ben dan ook erg lang
Ik wil het wel weten maar zet het niet hier op het forum neer. er zitten nl bekende hier dus moeilijk tenzei we echt onze mond niet kunnen houden Maar goed eerst op na een goeie echo
Poeh, poeh,weer wat spannende berichten hier in het begin van de dag! Gelukkig ziet het er goed uit.........houden zo! Naar aanleiding van jullie geklets over kinderwagens, net met mijn mannetje besproken. Als de echo maandag goed is, gaan we het weekend erna naar een supermooie babyzaak in Beuningen (weet ff niet hoe ie heet), alvast wagens testen, hihi! Net dankzij een tip op snuffelkamers gekeken en een heel leuk kamertje gezien! Even een mailtje gestuurd met vragen over de levering enzo en anders gaan we hem maandag kopen! Beetje snel, maar ik ben zo bang dat ie over een maand weg is..... Verder nog steeds moe, moe, moe, moe........ik weet niet meer wie dat vroeg, maar ja, ik ben dus ook superrrrrrrrrrrrrrrrrmoehoeeeeeeeee.......zit de halve dag te knikkebollen en naast het werk is het huishouden echt even te veel. Gelukkig heb ik een schat van een vriendje, die doet alles voor mij! Ook de pup haalt soms het bloed onder mijn nagels vandaan en mijn vriendje heeft echt engelengeduld met het beestje, dus de opvoeding komt nu even een beetje op hem aan.......maar ja, laten we hopen dat we over een paar weekjes de ergste moeheid hebben gehad. Mijn collegatje is 16 weken en die is weer zo fit als een hoentje en mijn nicht is 11 weken en die zegt ook minder moe te zijn,dus nog ff vol houden! Girlpower, hahaha!
Marb en Aichaaa, heel veel succes morgen! Wij hebben de mutsy rider. Bevalt heeeel erg goed. We zijn er mee bezig of we nou voor een duo wagen moeten gaan of toch niet. Merel kan als de baby is geboren nog niet hele stukken lopen denk ik (is dan nog geen 2) en in de supermarkt oid is het wel handig als ze allebei in de wagen zitten. Maar misschien red ik het ook wel met de draagdoek/zak. We hebben nog even de tijd om erover na te denken . Begrijp ik het goed dat we een lijst erbij krijgen met wat je denkt dat je krijgt? Wij krijgen een jongen volgens een aantal helderzienden . Dus daar ga ik dan maar vanuit... Ik vind beiden geweldig. Voor ik Merel kreeg wilde ik eigenlijk alleen jongens, maar Merel is zo suoer dat ik nog wel 10 meiden zou willen . Vanmiddag de positie kleding weer uit de kast gehaald en MENNNNN wat zit dat weer lekker!
He meiden, wat leuk om al foto's van beginnende buikjes te zien! Bij mij nog geen verandering, maar dat zal vast snel komen. Over de kinderwagen: nog geen idee! Vind de Stokke erg mooi, maar ook wel erg duur... Volgens de Chinese kalender krijgen we een meisje, mijn man denkt een jongetje en zelf heb ik geen idee . Grappig om straks te zien of ons voorgevoel goed was.
Ik had al een pbtje gestuurd naar Marloes,maar vind het wel grappig om hier ff te vermelden. Op de lijst komt bij mijn naam straks jongen te staan, maar ik denk zelf dus heel erg dat het een meisje wordt. Afgelopen weekend waren we in de Xenos om een cadeaubon op te maken. Wat leuke koffiekopjes gekocht en we hadden nog 3 euro ofzo over. Dus mijn mannetje zegt: ik haal er wel snoep voor ofzo, ga jij maar vast naar buiten met de pup. Komen we thuis, heeft meneer gekocht: vlaggetjes, een slinger en balonnen met Hoera een Jongen, hahaha, wat heb ik gelachen zeg! Maar goed, dit forum is van mij, dus laat ik hem de lijst jongen/meisje geven......es kijken wie er gelijk krijgt Onze broertjes zijn al met de familie een toto begonnen, moet niet gekker worden zeg!
Leuk,raden wat het word! Ik wil na 3 jongens graag 'n meisje maar ik denk dat het weer 'n jongentje word. Trouwens ik word begin maart trouwens oma van 'n meisje Marb jij ook morgen suc6 bij de echo,vind het zooow spannend!
bij de echo zagen ze alleen een zwangere baarmoeder maar nog geen vruchtje, en echt duidelijkheid heb ik daar nooit over gehad. Maar dat komt bij de echo wel, dan zien ze hoe oud ons kleintje is en weet ik of het nu wel of geen miskraam is geweest. Ben echt ontzettend benieuwd!
theoretisch gezien moet jouw kleindochter dan dus oom/tante zeggen tegen jouw zoon/dochter die dan een paar maanden jonger is... Grappig... Leuk zo'n mooi familieverhaal...