Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Aichaaaa, kun je straks nog mooi met je kleinkind op stap hihi! Leuk zo'n jonge oma, hebben ze nog lekker lang plezier van toch?

Ik denk trouwens dat ik een meisje krijg, mijn vriend ook, en mijn goede kennis die altijd alles voorspelt denkt het ook, en de chinese kalender denkt het, dus tja als het nu nog een jongen wordt is het helemaal lachen!

2. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Pff, ik heb eigenlijk deze keer nog niet echt een idee!
    Heb elke keer gezegd een jongen! Met pendelen kwam er ook een jongen uit, dus wie weet....

Maar verder denkt mn moeder juist weer dat het weer een meisje worden gaat!
    We zullen het allemaal zien hey, misschien verder in mn zwangerschap dat ik weer een bepaald voorgevoel krijg, had ik anders ook joh! ;)

Verder morgen een leuke maar drukke dag voor de boeg! Mn broer gaat trouwen en mijn kinderen zijn de bruidskinderen, ben zo trots! :D
    Maar doe ook het haar van mn dochter zelf en ze moet wat opgemaakt worden en mn zoontje in de kleren enz enz. En dat allemaal voor 10.oo uur sochtends! ;)
    Maar mn moeder komt helpen dus gaat helemaal goed komen!
    We hebben er in ieder geval zin in!
    Zal wel kapot zijn als we savonds weer thuis op de bank neerploffen!
    hahah

xxx

3. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

:D

4. Anna83

Anna83 Bekend lid

Aug 12, 2008
    558
    0
    0
    Sorry dat ik een paar dagen niet gereageerd heb, maar heb veel afspraken gehad en heb niet alles kunnen teruglezen (ook geen zin in, want het zijn bijna 25 pagina's).

Allereerst wil ik Lonnie en Ellen heel veel sterkte wensen en hoop dat jullie je snel weer mogen aansluiten bij een mama's topic.

@meiden in onzekerheid, ik draai me duimen blauw.

@meiden die morgen vk, echo of mvm hebben veel plezier!

@nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en geniet ervan!

Het lijkt me super leuk om de lijst aan te geven wat je denkt dat het gaat worden. Volgens de chinese kalender krijg ik een meisje en zelf denk ik ook dat het een meisje wordt. Manlief denkt natuurlijk een jongen :rolleyes:
    We zullen zien :)

Liefs Anna

5. demi26

demi26 Niet meer actief

hoe vind jouw oudste het nu jij ook zwanger blijkt te zijn ( als je dit allemaal te persoonlijk vindt moet je maar niet antwoorden hoor), maar het lijkt mij wel heel bijzonder om je moeder ook weer zwanger te zien...

6. Aichaaaa

Hij vind het wel leuk volgens mij :D
    Heeft stoere schoentjes voor zijn baby gekocht en zegt dan dat hij voor mij ook wel 'n paar kan kopen :D

7. demi26

demi26 Niet meer actief

Oh das lief zeg! Leuk dat je zo fijn met elkaar om gaat! En de kleintjes groeien echt samen op!

Lijkt me voor jou ook wel moeilijk en intensief... aan de ene kant je nieuwe rol als oma, wat toch ook heel speciaal is... en dan daarna gelijk zelf weer mama!

8. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ga naar bed toe dames.. Ben zo moe! Pfff... Maar komt goed.
    Morgen komt een mevrouw van MvM rond 10:00, ben benieuwd of haar testje ook zo knalt :D
    Ik laat wel weten hoe het gegaan is!

Fijne avond allemaal, spreek jullie morgen wel weer.

9. demi26

demi26 Niet meer actief

slaap lekker, 'k wilde je nog even zeggen dat ik je dochter prachtig vind! ( ff in je album gespiekt)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    is goed, dank je wel

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zo alle meisjes en jongens staan in de tabel...

12. demi26

demi26 Niet meer actief

je bent er maar druk mee ;)

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ach voetbal op tv he

14. Aichaaaa

Mooi gedaan :D
    Ben benieuwd of ons gevoel klopt. :D

15. Aichaaaa

Ik kan me er nog niets van voorstellen :D

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Wat een geklets weer ;)

Wat de kinderwagen betreft, wij hebben een Quinny Freestyle en bevalt ons prima

Jongen meisje, maakt me allemaal niks uit, we hebben een dochter en mijn vriend uit een eerder huwelijk een zoon dus kheb echt geen voorkeur

17. Aichaaaa

Slaap lekker!

18. demi26

demi26 Niet meer actief

Lieve mama's die alleen meelezen en verder geen tijd hebben om te reageren, kunnen jullie af en toe wel een teken van leven geven zodat we weten of het goed gaat met jullie zwangerschap... Keek net ff de lijst door en zag heel veel meiden staan die je hier verder niet meer ziet...

Is natuurlijk absoluut niet erg als je ergens anders nog fijn kletst met bekenden of dat je er simpelweg haast geen tijd voor hebt, maar het is wel leuk om te lezen dat het toch nog goed met jullie gaat!

Veel liefs

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    heyyy

nou ben blij dat iedereen mijn ideej leuk vind ennuh voor de meiden die denken dat het misschie een tweeling word, is misschien ook leuk om daarbij te vermelden dan?!?

marloes bedankt voor je werk he, ziet er leuk uit zo het lijstje, maaruhh ik heb zelf nog niet echt een ideej haha...vorige keer dacht ik echt een jongen, weet t bijna zeker, nu is t nog een beetje fifty-fifty...wacht dus nog heel ff met doorgeven haha.

was het maar een week verder...

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    mee eens!

Share This Page