Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

nou mijn spruit zit er nog hoor! Na gisterochtend half 9 niks geen bruine afscheiding meer gezien. Frummel wilde me gewoon laten schrikken ;)

Voel me goed: moe, misselijk en zere (.)(.) dus het zit nog wel goed. Nu aftellen tot komende woensdag, weer echo en nu hopelijk met hartje!

2. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

he nee toch mamavanalex! is het helderrood en heb je er krampen bij?

Ik heb net weer wat roze slijm verloren, net als gistermorgen, weet ook niet waar dat vandaan komt maar ik maak me (nog) geen zorgen want het is niet helderrood.

3. mamavanalex

Aug 5, 2008
    75
    0
    0
    het is (nog) bruin, maar ik heb echt zo'n gevoel alsof ik flink ongesteld ga worden.

Alle juni mama's hoop ik dat jullie over 8 maanden een prachtige baby in je armen mogen hebben!

4. MamaVanBrittje

Niet meteen de moed verliezen! Het hoeft niet meteen mis te gaan hoor.
    Pas als je echt helderrood bloed verliest en krampen hebt is het mis.

Maar niettemin zou ik even je VK bellen voor de zekerheid, misschien dat er een echo gemaakt kan worden ofzo?

5. Lieke001

Lieke001 Actief lid

Jul 12, 2008
    273
    0
    0
    HA HA dat geloof ik zeker, ik heb de link opgeslagen :D

6. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Ik ben er ook nog....kan alleen jullie niet bijhouden met kletsen;) Vandaag aan het werk dus vanaaf lees ik weer verder...

@Dootje: Die winkel heet Kidsroom...we hebben er ook onze kinderkamer en wagen etc gekocht!

Wij hebben nu de Easywalker Sky....superfijne wagen! Als alles goed gaat ruil ik onze single wagen om voor een Easywalker DUO Sky. Luuk is nu net 20 maanden en kan nog niet lopen....

Fijne dag allemaal!

7. Lieke001

Lieke001 Actief lid

Jul 12, 2008
    273
    0
    0
    Wat voor excuus vertellen jullie voor het niet drinken ?
    Ik werd gisteren op de man af gevraagd of ik zwanger was omdat ik geen drankje nam :( Zijn meiden waar ik een paar jaar geleden vooral mee omging en toen altijd wel een drankje dronk.
    Maar moest flink praten dat ik aan de lijn was enzo, maar volgens mij gelooft een van die meiden het niet!

Alle meiden die vandaag een echo hebben, veel plezier.
    Ben erg nieuwsgierig hoe dat is :D

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Alle meiden die vandaag een Echo hebben!
    Veel plezier vandaag!

voor de ik heb een voorgevoel lijst...mag je achter mijn naam een jongen zetten :)
    heb al heel lang het gevoel dat het een jongetje gaat worden...hoe en waarom geen idee...maar het gevoel is erg sterk...zodra het kan zullen we het zeker weten ;)

Prettige dag vandaag allemaal!

9. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ohoh,je hebt een foutje gemaakt bij mij.Er staat dat ik flesvoeding ga geven maar ik ga borstvoeding geven(als het lukt natuurlijk!)
    Pff,ben alle pagina's terug aan het lezen,zijn er nog al wat,hahaha!Met mn zus is het gelukkig goed afgelopen.Nog een keer aan de CTG geweest maar alles prima!
    Liefs Yvette

10. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113

Ik vind dat zo onbeschoft om te vragen he? :(
    Als ik je nog niet verteld heb dat ik zwanger ben dan is dat
    1) omdat ik niet zwanger ben
    of
    2) omdagt IK HET JOU NOG NIET WIL VERTELLEN

Grrr.... Maar goed, als mensen het zouden vragen zou ik gewoon zeggen: 'jeetje, als ik 1 keer iets niet drink ben ik meteen zwanger? Ik wist niet dat dat zo makkelijk gaat... ' :D

Beetje een grapje erover maken. Ik kan absoluut niet liegen dus dat zou mij niet lukken (zou ik ook niet willen).

Verder komt dit bij mij niet voor omdat ik ten eerste nooit alcohol drink (vind het gewoon niet lekker) en ten tweede mag iedereen t al weten :D

11. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Oh over de andere dingen:

zowel de Chinese kalender als de pendel zeiden dat t een jongetje wordt, ik heb zelf echt geen flauw idee. Ik wacht idd nog even met het in de tabel laten zetten. Mijn vriend denkt/hoopt stiekem een meisje volgens mij ;) (hij is met een jongetje net zo blij hoor, maar een lichte voorkeur heeft ie wel volgens mij...)

@ de echo: AAAAAH, ben nu toch echt wel zenuwachtig. We vertrekken om 10.00 uur dus de tijd kruipt voorbij, dat snappen jullie wel ;)

12. MamaVanBrittje

Ik drink (bijna) nooit meer, al niet meer sinds ik zwanger was van Britt (nu 4,5) dus drink al ruim 5 jaar niet meer :D
    Dus ik krijg er gelukkig geen vragen over 8)

13. Emme

Emme Niet meer actief

Grappig Lieke, ik wilde net dezelfde vraag stellen... Heb vanavond een feestje en hou normaal gesproken wel van een biertje - en dat weten ze ;). Zou eerst de BOB zijn en dan heb je natuurlijk meteen een goed excuus, maar nu rijden we met andere mensen mee. Er gaan zeker opmerkingen komen, wat zeg ik? (Ik kan namelijk ook niet zo goed liegen)

14. Emme

Emme Niet meer actief

Oh ja, en vind het nog veel te vroeg om het te vertellen!

15. MamaVanBrittje

Marb, succes met je echo! Je laat het ons natuurlijk meteen weten he? Met foto's en al? ;)

16. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hehe :D

Tuuuurlijk :p

17. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Oh, helemaal vergeten:

VANDAAG 7 WEKEN! Jeeeej!

(zo, ben wel aan t schreeuwen vandaag he? ;) )

18. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Veel plezier strakkies Marb :D

19. MamaVanBrittje

20. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Waarom zeg je niet gewoon dat je je niet lekker voelt en daarom niet wilt drinken.Er heerst genoeg op het moment..Mannetje is ook thuis vandaag,zijn allebei ziek.

Share This Page